Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland

04-06-2009 17:37 2996 berichten
Kill Bill-acteur dood gevonden



AMSTERDAM - Kill Bill-acteur en Kung Fu-ster David Carradine is dinsdag dood in een hotelkamer in Bankok aangetroffen.





De 72-jarige Carradine werd door een kamermeisje gevonden. De acteur zat in een kast met een touw om zijn nek en lichaam.



Carradine was in Thailand voor de opnames van zijn nieuwe film Stretch. "Zijn dood is schokkend. Hij was altijd vol energie en verschrikkelijk ijverig", laat woordvoerder Chuck Binder aan de BBC weten. De precieze doodsoorzaak wordt nog onderzocht.



De mogelijkheid dat het ook om een uit de hand gelopen sm-spelletje zou kunnen gaan, wordt nergens gemeld.



David Carradine maakte deel uit van een ware acteur-dynasty. Ook zijn vader John Carradine, en broers Bruce, Keith en Robert zaten in het vak.



De ster stond het meest bekend om zijn rol als Kwai Chang Caine in de tv-serie Kung Fu uit de jaren zeventig, waarvan er in de jaren tachtig en negentig een vervolg werd gemaakt.
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2016 @ 17:35:

Had mijn bericht al hersteld



Tja, Hoelang hebben ze elkaar niet gezien?

Toch is dit het moment om het bij te leggen met Duncan Of gewoon lekker in haar ordinaire BB huis blijven zitten na al die shit die ze uitgekraamd heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik was bij het concert van David Bowie op 18-08-1990 in het Goffert park Nijmegen. Met 52.000 bezoekers. Stond echt helemaal vooraan met een vriendin. Kon alle mimiek zien in zijn gezicht. Zal het nooit vergeten. Ik luister nu op internet naar een geluidsopname die toen is gemaakt. Er zijn geen filmopnames gemaakt, geen mobieltjes destijds en zeer strenge controle. Er schijnt toch 1 illegale opname gemaakt te zijn met een sonywalkman...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er de hele dag een beetje naar van. Luisterde net naar de originele versie van Space Oddity. Uit 69. Mijn geboortejaar. Bowie is zo'n muzikant die je hele leven 'begeleidt' zeg maar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er eigenlijk geen medelijden mee, met heel die ex van 'm.



Die lui zijn 35 jaar geleden gescheiden, ze kon Bowie's bloed wel drinken, dan vind ik niet dat je bij de eerste personen hoort die gecontacteerd moeten worden als hij overleden is.

Dat zij in een trashy BB huis zit, mij allemaal prima, maar dan moeten zij EN de media ook niet zeiken dat ze niet direct op de hoogte is van Bowie's overlijden.....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ze is wel de moeder van zijn zoon. Hoe de verhoudingen ook liggen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutnieuws zeg. Was al op mijn werk vanochtend, zo'n tutje van 24 zegt: goh David Bowie is dood. Wie is dat?



Hij is altijd bij me geweest. Dat klinkt zo stom maar zo voelt het wel. In alle fases van mijn bewuste leven was hij er wel. Mooi, uniek mens.
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2016 @ 17:54:

Ze is wel de moeder van zijn zoon. Hoe de verhoudingen ook liggen.



In an episode of the reality show she described her acrimonious split from Bowie; she said she had not seen him in 40 years.

She said: “I go to great lengths to avoid him ... It was terrible when we broke up, it was awful.”
Alle reacties Link kopieren
Oops.
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2016 @ 17:58:

Oops.Als dat mijn moeder zou zijn zou ik ook niet wachten op haar aanwezigheid vermoed ik. Wel de naam nog gebruiken (nou ja misbruiken) maar voor de rest alleen maar sneren en ellende uitkramen? Neuh.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 11 januari 2016 @ 18:03:

[...]





Als dat mijn moeder zou zijn zou ik ook niet wachten op haar aanwezigheid vermoed ik. Wel de naam nog gebruiken (nou ja misbruiken) maar voor de rest alleen maar sneren en ellende uitkramen? Neuh.Juist, dus dan vind ik nu drama maken over het feit dat madam niet direct op de hoogte was ook bullshit.
668, the neighbour of the Beast
quote:Star schreef op 11 januari 2016 @ 17:56:

[...]





In an episode of the reality show she described her acrimonious split from Bowie; she said she had not seen him in 40 years.

She said: “I go to great lengths to avoid him ... It was terrible when we broke up, it was awful.”Zij vermeed hem
quote:vruchtgebruik schreef op 11 januari 2016 @ 18:08:

[...]





Zij vermeed hem Ja wat een giller hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 11 januari 2016 @ 17:56:

In alle fases van mijn bewuste leven was hij er wel. Mooi, uniek mens.Zeker! Tijdens mijn eerste keer stond er een cd van bowie op!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook naar van. Prachtige man en prachtige muziek. Ik kon 't eerst ook niet geloven.

Onderweg naar en van mijn werk alleen maar Bowie, prachtig, alles meegezongen.

Zo'n bijzonder mens.



Mijn oude hond heette Bowie.

Eigenlijk had ik mijn zoon zo wel willen noemen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
GOLDEN YEARS.



https://www.youtube.com/watch?v=Yq_jn6p-gOo en daarna heel veel wat er al langer op staat.

Maar ik ga naar die ene verzamel-LP zoeken die ik van hem heb.

Voor de rest heb ik wel meerdere CD's.



SOUND AND VISION



Hij was gewoon goed. Als kind vond ik hem stom. Maar hij was ook erg oud voor mijn begrip.

Jammer. Hij was een van de meest interessante personen die zichtbaar veel drugs heeft gebruikt.



Maar waarom geen nieuwe topic met hem starten?



O ja, FAME was er ook zo een.



Ad Visser met zijn pekelvisjenever in TVvandaag ... Ik heb die link ergens geplakt.

Die ging over de expositie in Groningen.

Ik hoop dat daar nog



Heeee, hier nog een opname van David Bowie samen met John Lennon en ze zingen FAME.

https://www.youtube.com/watch?v=vkLE1Gno724 Maar.... dat dikke hoofd. Hij ziet er anders uit dan later. Het was zijn 1e nummer 1 hit. https://www.youtube.com/watch?v=rYprTuQ1dwk Hier meer over die hit.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 11-01-2016 18:36
Reden: 2e link over FAME
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lennon en Bowie hebben Fame samen geschreven. Staat hier wel ergens boven 😬
Al een account? Log dan hier in.
Oei, zag iemand die foto net bij Boulevard?
Alle reacties Link kopieren
Interessant hoe ook nu weer een flink aantal mensen het wegvallen van een bekendheid, in dit geval Bowie, persoonlijk naar zich toe trekt. Mijn facebook bijvoorbeeld is vergeven van mensen die middels lullige en soms zelfs tenenkrommende stukjes aan willen tonen toch écht een grote zo niet grootste fan te zijn. Die krijgen dan ook echt condoleances. Van de nóg onnozeleren.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik was nog te jong om dat allemaal te onthouden. John Lennon was gewoon een Beatle.



..... O jee, Beatles hebben ook een album uit gebracht.... Gaat Paul nu ook?

Linda haar foto's zijn uitgegeven in een album. Die was echt goed en had toegang tot veel beroemdheden. Staat zij ook al aan de hemelpoort op Paul te wachten?



Ach, GOLDEN YEARS vind ik gewoon een van de betere. Daarna kwam ik via youtube (zie eerste link op meer uit.... Gauw weg daar.



Ik duik nu mijn stapel met LP's in. Het zijn er maar een paar.

Young Amerivcans..... klinkt goed. Die hoor ik nu via youtunbe

Maar wat ziet David Bowie er slecht uit met die ingevallen wangen. Hij is een tijd zwaar aan de shit geweest. Hij had toen vellen papier met woorden en die legde hij dan op e grond neer om er allerlei teksten van te maken. Echt een kunstenaar....







En als vader op 50-jarige leeftijd toen was hij zo'n leuke vader. Ging met zijn zijn (punk OF ROOD haar?) naar een optreden van een .... Hij moest om zichzelf lachen dat hij moeite had met de uitdossing van zijn zoon. Ziggy Stardust was er niets bij. Ik vond zijn laatste album ook donker. HIj had ook al eerder een opname van Berlijn gemaakt als voorproefje voor dat album. Maar .... is al wat langer geleden.

IK GOK dat hij het album heeft gebruikt als verwerking van zijn gevoelens. Die film met Catherine DeNeuve waarin hij een vampier speelt. Die vond ik ook zo donker, maar echt een rol voor hem. Mysterieus en vol van onverwachte creativiteit.
quote:Very__Cherry schreef op 11 januari 2016 @ 18:46:

Interessant hoe ook nu weer een flink aantal mensen het wegvallen van een bekendheid, in dit geval Bowie, persoonlijk naar zich toe trekt. Mijn facebook bijvoorbeeld is vergeven van mensen die middels lullige en soms zelfs tenenkrommende stukjes aan willen tonen toch écht een grote zo niet grootste fan te zijn. Die krijgen dan ook echt condoleances. Van de nóg onnozeleren.Sorry ik zal nooit meer honderdduizemd liedjes posten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 11 januari 2016 @ 18:55:

[...]





Sorry ik zal nooit meer honderdduizemd liedjes posten



Ga gerust je gang. Zolang je maar niet etaleert hoeveel keer je seks hebt gehad op een nummer van Bowie of hoe vaak je een Bowie beltoon hebt gehad. Want dan vinden we het meteen zo zielig voor je!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Jij spant inderdaad de kroon wel zeg, nu ik het zo eens nakijk. Tering Jantje!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Waarom geen aparte topic over de expositie in Groningen? Ik doe dat niet.
aaah Bowie...
quote:Very__Cherry schreef op 11 januari 2016 @ 19:01:

Jij spant inderdaad de kroon wel zeg, nu ik het zo eens nakijk. Tering Jantje!Maar ik schrijf geen dramatische epistels, dat dan weer niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven