Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland

04-06-2009 17:37 2996 berichten
Kill Bill-acteur dood gevonden



AMSTERDAM - Kill Bill-acteur en Kung Fu-ster David Carradine is dinsdag dood in een hotelkamer in Bankok aangetroffen.





De 72-jarige Carradine werd door een kamermeisje gevonden. De acteur zat in een kast met een touw om zijn nek en lichaam.



Carradine was in Thailand voor de opnames van zijn nieuwe film Stretch. "Zijn dood is schokkend. Hij was altijd vol energie en verschrikkelijk ijverig", laat woordvoerder Chuck Binder aan de BBC weten. De precieze doodsoorzaak wordt nog onderzocht.



De mogelijkheid dat het ook om een uit de hand gelopen sm-spelletje zou kunnen gaan, wordt nergens gemeld.



David Carradine maakte deel uit van een ware acteur-dynasty. Ook zijn vader John Carradine, en broers Bruce, Keith en Robert zaten in het vak.



De ster stond het meest bekend om zijn rol als Kwai Chang Caine in de tv-serie Kung Fu uit de jaren zeventig, waarvan er in de jaren tachtig en negentig een vervolg werd gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Op MTV is Ex on the Beach, ranzige trash-tv van de eerste orde. Staan twee exen elkaar voor rotte vis uit te maken, met in de rechterbovenhoek van het beeld de tekst: R.I.P. David Bowie
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 11 januari 2016 @ 20:40:

Op MTV is Ex on the Beach, ranzige trash-tv van de eerste orde. Staan twee exen elkaar voor rotte vis uit te maken, met in de rechterbovenhoek van het beeld de tekst: R.I.P. David Bowie 👎
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2016 @ 20:28:

[...]



Ja zag ik ook. En dat zegt iemand die dacht dat ie Sir Paul famous had gemaakt! Om te gieren als het niet om te huilen was



Even voor Kanye opnemen... Dat zeiden zijn fans. Hij niet.



Edit; nu niet denken dat ik Kanye fan ben ofzo!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 11 januari 2016 @ 20:50:

[...]





Even voor Kanye opnemen... Dat zeiden zijn fans. Hij niet.Maalt niet uit. Maakt niet uit. Dan weet je in welke hoek je het moet zoeken 😆
Al een account? Log dan hier in.
Wende heb ik niet gezien, dus ik kan niet oordelen of het erg was. Maar erger dan die verlopen kop van La Paay te zien en haar anekdotes over Bowie horen vertellen is echt het allerergste van die uitzending.
Eva Jinek heeft Ad Visser als commentator over Bowie.



Daar Ergens las ik net een klein stukje van een interview. (Weet niet meer welk blad, maar op de voorpagina stond een grote foto van Ad Visser. Vanwege dood Bowie en een interview over de expositie van Bowie en zijn ervaringen. Daarom keek ik even in het tijdschrift om te zien of er nog iets over Bowie stond, maar het ging over Ad Visser zelf. Er werd gevraagd naar de plannen van Ad Visser voor zijn toekomst. ... De rest mag iedereen er zelf bij denken.)

Daar stond. ... STATISTISCH gezien heb je nog 14 jaar te leven ... Ad antwoord: O, goed dat je me er aan herinnert. (De rest niet gelezen, maar hij had iets met een blauw kostuum en zang gedaan. )
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 12-01-2016 13:37
Reden: Daar moet zijn ... ERGENS ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alan Rickman is overleden
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, Alan Rickman. Verdorie.
Alle reacties Link kopieren
Wou het net komen melden...



Ook al aan kanker overleden, wat een kútziekte is het ook!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Rip Alan Rickman



Colonel Brandon

Severus Snape

Harry

Hans Gruber...



quote:liubi schreef op 14 januari 2016 @ 14:04:

Rip Alan Rickman



Colonel Brandon

Severus Snape

Harry

Hans Gruber...



Sheriff of Nottingham, als de dood was ik.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje. Snape/Harry ook overleden. Ook 69 geworden, ook kanker. Triest.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Die was ik nog vergeten ook pff
Alle reacties Link kopieren
wat zonde zeg
very metal
Judge Turpin

Jamie
Ah weer zo'n mooie stem weg.
Alle reacties Link kopieren
zwaar fan van wat een nare week is dit!
Stressed is just desserts spelled backwards
Gelukkig hebben we Benedict nog en als we onze ogen dichtdoen lijkt het net echt



https://www.youtube.com/watch?v=CnbN3Pya_AM
He bah! Prachtige stem om naar te luisteren, heerlijk acteur.
Alle reacties Link kopieren




Al 100 jaar mijn favoriet.





Wat een week. 2 icons weg
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Topic is vol: Overleden in showbizzland - deel 2



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven