Entertainment alle pijlers

Paul Turner

20-11-2011 16:26 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik wilde hier tóch een topic over openen omdat ik zo'n fan ben van Paul Turner van The voice of Holland. Ik vind hem zoveel energie geven en zo positief en blij in het leven staan. Ik word zo blij van hem.

Ik volg hem op twitter en ook daar is hij zo blij. (Paulturner1986) Ik kijk minstens 1 keer per dag zijn auditie en de Battle. Omdat ik er zo vrolijk van word.

Ik denk zelfs dat hij grote kans heeft om TVOH te winnen.

Er zijn vast meer fans die dit met me willen "delen"



Groetjes van Varia
Ik ben grooooot fan van Paul. Inderdaad een beetja a la Mika, maar om dat nou een eendagsvlieg te noemen... die man verkoopt concert na concert uit wereldwijd!
quote:Varia schreef op 20 november 2011 @ 21:29:

[...]





Dat vind ik ook. Een over het paard getild mannetje met een heel groot ego.







Wij thuis komen superlatieven te kort om te omschrijven wat we van hem vinden.... Wat een ei zeg.
quote:Varia schreef op 20 november 2011 @ 21:29:

[...]





Dat vind ik ook. Een over het paard getild mannetje met een heel groot ego.



Eens.



Hij zingt best goed hoor, daar niet van. Maar best goed is voor de gemiddelde onbekendere kandidaat ook niet altijd genoeg. Puur omdat hij bekend is en een bekende vrouw heeft wordt hij even lekker gehyped.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Paul ook geweldig om naar te kijken/luisteren, al denk ik niet dat hij TVOH is. Die gast heeft wel tonnen persoonlijkheid en daar hou ik wel van.
God nee, ik heb 1 x de Voice gekeken en hij was er toen ook bij, bij zo'n battle. Ver-schrik-ke-lijk!! Veel te gemaakt, nep, hij heeft een hoofd voor radio, en daarbij vind ik hem een irritant stemgeluid hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 21 november 2011 @ 09:52:

[...]









Wij thuis komen superlatieven te kort om te omschrijven wat we van hem vinden.... Wat een ei zeg.

Ik heb er lang over gedaan, en heb volgens mij een mooie omschrijving gevonden:



Hij heeft geen randjes.



Ik vind m niet onaardig, maar voor mij is het een heel gewoon mannetje en zijn er velen die meer opvallen bij The Voice.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Eeecht? Oh men, wat een irritant nepventje is dat zeg, met z'n fladderhandjes. Zo lekker apart, dan val je tenminste op. Zo'n type is het.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Paul ook leuk maar hij is wel erg aanwezig.



Charly heeft een goede stem maar geen fijne uitstraling. Heeft hij een ooglidcorrectie gehad? Zijn ogen staan namelijk heel nep. En ik las laatst ergens dat hij pas 33 jaar is. Hij ziet er (ondanks ooglidcorrectie) oud uit.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ja, leuk! Ik ben ook "fan"
quote:Moonlight82 schreef op 21 november 2011 @ 10:02:

[...]



Ik heb er lang over gedaan, en heb volgens mij een mooie omschrijving gevonden:



Hij heeft geen randjes.



Ik vind m niet onaardig, maar voor mij is het een heel gewoon mannetje en zijn er velen die meer opvallen bij The Voice.



Nee, omdat ie helemaal strak is gebotoxt! Ik vind 'm ook niet sympathiek. En zijn stem niet bijzonder. En eigenlijk is het gewoon een kneus. Hij is al zo'n 15 jaar bezig met 'doorbreken in de muziek' en het lukt maar niet. Tijd voor een nieuwe droom vriend, dit lukt je gewoon niet.



Mijn neefje van 14 vond zijn vertolking van It's a mans world beter dan de originele van James Brown. Neefje heeft de rest van de avond zijn BlackBerry in moeten leveren
quote:misspoez schreef op 20 november 2011 @ 18:52:

Wat een relnicht.Eigenlijk vat dit precies samen wat ik van Paul vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel randjes zoals we op het forum zeggen voor 'stoere' of 'rauwe' vrouwen. Halina Reijn, Sophie Hilbrand etc.

Nou ja het uitleggen van randjes was al een topic op zich.



En deze man heeft geen randjes, vind ik.



Ik snap ook niet zo goed waarom zijn naam iedere keer genoemd wordt en hij buiten het programma om nog tig keer op TV geweest is en anderen niet.

Kan goed zijn idd dat hij straks voorbij gestreefd gaat worden (door mensen met randjes )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik snap wat je bedoeld met randjes.



Charly is zo glad en glipperig, die laat meteen alle randjes wegbotoxen.
Alle reacties Link kopieren
Is het botox? Ik dacht dat die strakke ogen alleen bereikt konden worden door ooglidcorrectie...
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 21 november 2011 @ 10:25:

Is het botox? Ik dacht dat die strakke ogen alleen bereikt konden worden door ooglidcorrectie...Oh dat zou ook goed kunnen, geen idee!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Paul geweldig! Wat een energie. En volgens mij is hij gewoon echt zo! Lekker vrolijk... Niks neps aan. Maar the Voice winnen NEE... Alleen al om het feit dat hij niet uit Nederland komt en dus in mijn ogen nooit Voice of Holland kan worden.. Dat vind ik trouwens met alle kandidaten uit het buitenland...



Charly vind ik ook supergoed. Die kan echt zingen en ik vind hem heel bescheiden en aardig.



Erwin daarentegen vind ik weer helemaal niet zo geweldig.



Wie er gaat winnen? Geen idee... Tot nu toe heb ik geen echte favoriet...
Alle reacties Link kopieren
Up up up, vanavond horen we of hij door is naar de live show!! Ik hoop het zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sam32 schreef op 20 november 2011 @ 21:03:

Erwin Nijhof vind ik ook hartstikke goed. Die komkt vast wel ver.

Dat moet ik eerst nog zien! Hij draait al heel wat jaren mee in 'het vak', zangwedstrijdje hier, zangwedstrijdje daar, maar om nu als 'oude rot' nog te willen beginnen is wel wat sneu!



Ik vind Nijhof een prachtige stem hebben (vond dat altijd al), maar 'die komt vast wel ver' is wel wat achterhaald: Erwin is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bezig maar nog niet echt ver gekomen als je hoopt door te breken bij 'the voice'
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook zeker volger van TVOH en vind paul echt een leuke verschijning.



maar ik ben ook heel erg voor tho voice of holland en niet de voice of buiten holland? (ondankt dat ik paul echt leuk vind en echt wel e.v.t. naar een concert vna hem zou willen hoop ik dat er uiteindleijk een nl kandidaat zal winnen
quote:Schilderspalet schreef op 25 november 2011 @ 08:45:

[...]



Dat moet ik eerst nog zien! Hij draait al heel wat jaren mee in 'het vak', zangwedstrijdje hier, zangwedstrijdje daar, maar om nu als 'oude rot' nog te willen beginnen is wel wat sneu!



Ik vind Nijhof een prachtige stem hebben (vond dat altijd al), maar 'die komt vast wel ver' is wel wat achterhaald: Erwin is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bezig maar nog niet echt ver gekomen als je hoopt door te breken bij 'the voice'



Speciaal voor jou:







Hij treedt in december op in wereldsteden Dalfsen en Dedemsvaart!!
Alle reacties Link kopieren
Oh maar ik bedoelde dat hij vast wel ver komt in The Voice.



Ik weet dat hij regelmatig optreedt, al mijn collega's kennen hem zo'n beetje, zij wonen in de buurt van die grote wereldsteden
Alle reacties Link kopieren
Up, up up, vrijdag is het zover, dan zien we Paul weer in TVOH. Ik ben benieuwd.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem zó uit de (filmversie van) de musical Hair gestapt.

She askes me why - I'm just a hairy guy...

Ik zie hem er ook wel voor aan om onder invloed van de nodige psychedelica Goodmorning Starshine te zingen met een gitaar.

Ik vind hem intrigerend. Kan me nauwelijks voorstellen dat hij echt zo happy-go lucky naief is als hij lijkt. Dus: een groot acteur? Of ben ik dan een cynisch oud wijf?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 06 december 2011 @ 20:27:

Ik vind hem zó uit de (filmversie van) de musical Hair gestapt.

She askes me why - I'm just a hairy guy...

Ik zie hem er ook wel voor aan om onder invloed van de nodige psychedelica Goodmorning Starshine te zingen met een gitaar.

Ik vind hem intrigerend. Kan me nauwelijks voorstellen dat hij echt zo happy-go lucky naief is als hij lijkt. Dus: een groot acteur? Of ben ik dan een cynisch oud wijf?Ik denk dat laatste Ik denk dat hij echt zo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Varia schreef op 07 december 2011 @ 09:11:

[...]





Ik denk dat laatste Ik denk dat hij echt zo is.



Nah, ik weet t niet, ik heb zijn CV ergens gezien en dat is best indrukwekkend. Hij is niet zo dat dit een lucky shot is. Met zijn podiumervaring weet hij heeel goed hoe hij overkomt (ook in een hempje ) en hoe hij publiek moet bespelen.

Maar ik vind hem ook leuk hoor, heb alleen zijn eerste optreden nog maar gezien en hoop elke keer áls ik de Voice zie dat hij aan de beurt komt.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven