Entertainment alle pijlers

Paul Turner

20-11-2011 16:26 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik wilde hier tóch een topic over openen omdat ik zo'n fan ben van Paul Turner van The voice of Holland. Ik vind hem zoveel energie geven en zo positief en blij in het leven staan. Ik word zo blij van hem.

Ik volg hem op twitter en ook daar is hij zo blij. (Paulturner1986) Ik kijk minstens 1 keer per dag zijn auditie en de Battle. Omdat ik er zo vrolijk van word.

Ik denk zelfs dat hij grote kans heeft om TVOH te winnen.

Er zijn vast meer fans die dit met me willen "delen"



Groetjes van Varia
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Paul Turner echt verschrikkelijk. Gelijk al met dat gekrijs en gespring, brrrrr.
Alle reacties Link kopieren
ik vind hem meer krijsen dan zingen. En dan dat vieze borst- en okselhaar. bleeeh. verder kan hij als hij praat alleen maar suf lachen. Maar Ieder zijn smaak. Dat hij een hoop wens is moge duidelijk zijn want hij is nog steeds kanshebber.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=HobpH6r4umM
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 08 december 2011 @ 13:51:

[...]





Die vond ik tijdens de eerste optredens ook goed.... echter, na de 1e live show ben ik hier ook helemaal klaar mee....



Heb ik ook! Onder de indruk van zijn eerste auditie, met de battles vond ik hem ook goed, maar z'n optreden in de liveshow deed me helemaal niks. Vond het nogal neppig...



Vind Paul ook erg leuk. Wel meer een entertainer dan The Voice, maar hij heeft een eigen geluid, karakter, humor en hij is gewoon helemaal zichzelf. Dat siert hem.

Ik vermoed wel dat-ie er na een liveshow of 3, 4 toch uitgaat omdat-ie niet iets anders kan brengen. Als hij al een bekende artiest was geweest was dat niet zo erg, maar in dit soort shows worden het snel one-hit-wonders.
Alle reacties Link kopieren
Up, up up. Vanavond zien we Paul Turner weer. Het team van Roel opent de show!
Een opening met Paul als engel. Ik vond 't hilarisch en ben blij dat ie weer door is!
Alle reacties Link kopieren
Paul gaat winnen. Ik weet het zeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Meds schreef op 24 december 2011 @ 22:03:

Paul gaat winnen. Ik weet het zekerNEEEEE alsjeblieft niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Meds schreef op 24 december 2011 @ 22:03:

Paul gaat winnen. Ik weet het zekerVan mij mag ie. Maar dan moet ie wel DANKJEBLIEFT zeggen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Tanja's shirtje wel errug leuk (of was dat vorige week al?)



Er stond op: Charlie's Angel
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Paul niet leuk! Té blij, té aanwezig en hij kan niet zingen. Wat iemand eerder al zei: Jammer dat er een goede zanger(es) uit moet, en hij wel doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Hij zingt prima, afgelopen show een timingmisser vanwege geen monitor, maar vooral in de battle was ie subliem
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel fan!



Juist omdat hij zo puur is, hij is gweoon écht zo, er is niets nep of gespeelds aan hoe hij doet.



Manlief hier walgt van hem haha



Erwin Nijhof mag er van mij wel uit, vind dat zo'n glibber!

En Charly wordt idd zwaar gehyped :/ beetje jammer.... vind hem ook niet echt bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Paul juist erg gehyped wordt, brrr. En ik vind hem dus helemaal niet echt, komt juist erg gemaakt over.
Ondanks dat hij misschien best aardig in real life zal zijn, krijg ik de creeps van hem elke keer als ik hem zie. Ik vind hem vreselijk zingen en zijn houding en manier van doen beginnen me vreselijk te irriteren en dat wordt met de week erger.



Vanwege zijn hemdje heb ik altijd het idee dat hij wat ruikt vanwege zijn okselharen. Ik weet niet, ik heb gewoon helemaal niks met hem en hij mag wat mij betreft verdwijnen uit The Voice want ik vind hem totaal geen leuke toevoeging. Nogmaals, ik ken hem niet persoonlijk dus hij kan best aardig zijn maar het is niet mijn type.
Alle reacties Link kopieren
leuk joch
Paul zou zo een vriend van me kunnen zijn, ik ben dol op blije homo's
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk dat iemand die zingt (voor zover je van zingen kunt spreken) als een schijthuis, doorgaat.

Die Paul Turner kan totaal n iet zingen, hij zingt negen van de tien keer vals.

Komt in geen mijlen in de buurt van wouter.

Het programma heet toch the voice(stem) kennelijk begrijpen sommige mensen dat niet.

Kortom hier zit een molletje onder het gras.
Alle reacties Link kopieren
Zo slecht zingt hij niet..hij speelt ook niet voor niets in musicals.. vind wel dat Wouter in die finale hoorde. Maar Paul is ook prima..
Alle reacties Link kopieren
Nu die enge oetlul in de finale staat, hoef ik de finale al niet meer te zien, net zoals irishharpis. Bah, wat een uitslag.
Alle reacties Link kopieren
quote:martx schreef op 14 januari 2012 @ 00:19:

Ongelooflijk dat iemand die zingt (voor zover je van zingen kunt spreken) als een schijthuis, doorgaat.

Die Paul Turner kan totaal n iet zingen, hij zingt negen van de tien keer vals.

Komt in geen mijlen in de buurt van wouter.

Het programma heet toch the voice(stem) kennelijk begrijpen sommige mensen dat niet.

Kortom hier zit een molletje onder het gras.



Dat dus.

Met deze baggerfinalisten mag Erwin van mij winnen.
Geweldige uitslag juist. Charly eruit!
Alle reacties Link kopieren
i luffffff paul omdat hij zich zelf durft te zijn en met zoveel zichtbaar plezier het publiek weet te boeien!!!!

en hij heeft idd NIET de beste stem,maar wel FUNNNNN.

MIZ; Iris gaat de finale winnen.zij is prachtig en zingt ook prachtig.wat een gave!!!
Alle reacties Link kopieren
hij zingt prima, is gezellig en ritmisch begaafd. Prima finalist.
Alle reacties Link kopieren
quote:martx schreef op 14 januari 2012 @ 00:19:

Ongelooflijk dat iemand die zingt (voor zover je van zingen kunt spreken) als een schijthuis, doorgaat.

Die Paul Turner kan totaal n iet zingen, hij zingt negen van de tien keer vals.

Komt in geen mijlen in de buurt van wouter.

Het programma heet toch the voice(stem) kennelijk begrijpen sommige mensen dat niet.

Kortom hier zit een molletje onder het gras.

Je hebt het thema van de avond gemist geloof ik, je bedoelt oormijt.



En Paul rules, hij maakt mij vrolijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven