Entertainment alle pijlers

Pauw zonder Witteman, knudde.

17-09-2014 23:22 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
P&W was toch al niet helemaal mijn smaak maar bij gebrek aan iets anders keek ik regelmatig, ik ben geen Vara klant, maar die met zichzelf ingenomen Pauw in z'n eentje vind ik echt een afgang. Gaat het om Pauw of gaat het om actualiteiten en de gasten?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 21 september 2014 @ 11:13:

[...]





Het blijft natuurlijk een actualiteiten programma en dan draait het toch vaak om economie, politiek enz. en dat klopt dan krijg je veel dezelfde gasten Christ Klep over militaire zaken, Beatrice de Graaf over terrorisme die verstaat de kunst iets eenvoudigs ingewikkeld te maken en politici.



Als je als in de eerste aflevering weer begint over het neergeschoten vliegtuig in de Oekraïne, een onderwerp dat in vrijwel iedere aflevering van Knevel en vd Brink aan de orde kwam, dan loop je het risico dat kijkers wegzappen. Vooral als je niet met nieuwe feiten komt, maar herhaalt wat allemaal al eerder is gezegd. Vervolgens een item met vd Camp van het CDA, type plucheplakker, ook niet echt een publiekstrekker.



Het is het allemaal nèt niet. Het is een actualiteitenprogramma, maar pak dan echt de actualiteit van die dag. En niet zo'n onderwerp waar al weken alles over is gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven