Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het voor je Dollycat.
Alle reacties Link kopieren
En Streepjessokken beterschap voor je zoon!
Alle reacties Link kopieren
Meneer L en ik hebben gisteren nog even een flinke wandeling gemaakt, we hadden namelijk allebei Charizard nog niet en ik wil ook wel graag een sterkere Venusaur. Dus wij lopen en alweer op weg naar huis (ik had bijna mijn Charizard bij elkaar) zien we opeens een onbekende in de nearby... jawel: Charizard zelf! Dus wij lopen snel nog een straat in waar hij zou zitten en jawel, geen sterke, maar we hadden hem allebei. Dus we staan tevreden naar elkaar te grijnzen, komt er opeens een fiatje voorbij rijden met daarin een paar jongens van rond de twintig. En één daarvan roept keihard door het open raam "CHARIZAAAAAAARD!!" We waren dus niet de enige gekken



Ik heb later gisteravond mijn sterke Charizard alsnog kunnen maken. Venusaur helaas niet, en ik zie nu ook geen enkele starter pokemon meer in de nearby. Jammer. Dat wordt lopen.



Van de baby's heb ik alleen Cleffa, en dat is nu mijn buddy. Ik heb Clefable nog niet.
The owls are not what they seem
een heus tvptje
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor streepjessokje! Wat vervelend, je arm breken en dan ook nog van dat zware gips.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat zware gips snel wordt vervangen voor licht gips? (was met mijn zoon ook. Een paar dagen nadat hij gevallen was kreeg hij van dat lichte gips. Hij koos trouwens knal oranje )



Hier trouwens helaas geen starters meer gezien.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen nog een Charmander gevangen, is wel de laatste nu denk ik voorlopig. En voor het eerst een Persian in het wild gezien en gevangen, ik had 'm al wel, maar dan door evolven. Verder nog een Ditto die zich vermomd had als Zubat en een Oddish en een Cleffa uit een ei.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:himalaya schreef op 08 januari 2017 @ 12:31:

[...]





Ik had het van de week ook, kennis wilde het even proberen en daarna wilden hij bij mij maar niet koppelen. Van alles geprobeerd..



Uiteindelijk op internet gezocht op 'pg plus not connecting' en toen heb ik het spel opgestart, plus 5 sec ingedrukt (toen was hij blauw), even los en weer 5 sec indrukken. Toen connecte hij weer en nu heb ik er geen problemen meer mee.Himalaya, de eerste keer 5 seconden indrukken, is dat als het spel nog op het laadscherm staat of als je je trainer al in de wereld ziet staan enz?
Alle reacties Link kopieren
quote:Valeriaansnoepje schreef op 09 januari 2017 @ 11:23:

[...]

Himalaya, de eerste keer 5 seconden indrukken, is dat als het spel nog op het laadscherm staat of als je je trainer al in de wereld ziet staan enz?Dat laatste. Want dat is ook het scherm dat je je Plus zou kunnen connecten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ving net mijn derde Ditto in huis, vermomd als Pidgey!
Alle reacties Link kopieren
Jeej, ik heb mijn 1e Kabuto gevangen! Gisteren ook al een poging gewaagd maar toen poefte hij weg
Alle reacties Link kopieren
voor de Ditto en Kabuto!



Zo leuk dat je toch nog een nieuwe kunt vangen af en toe he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
http://pokemongohub.net/u ... ion-tips-havent-seen-yet/



(Onofficiële) Informatie als voorbereiding op generatie 2.



(Dit gaat toch over Pokemon go he? Heb het even snel doorgescrold, want druk aan het werk.. )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Charmander 452 uit mijn tweekilometer ei.

Waar blijft Togepi ???
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 09 januari 2017 @ 11:53:

Jeej, ik heb mijn 1e Kabuto gevangen! Gisteren ook al een poging gewaagd maar toen poefte hij weg
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 09 januari 2017 @ 12:11:

Charmander 452 uit mijn tweekilometer ei.

Waar blijft Togepi ??? Togepi komt uit een 5 km ei...
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 09 januari 2017 @ 11:53:

Jeej, ik heb mijn 1e Kabuto gevangen! Gisteren ook al een poging gewaagd maar toen poefte hij wegGefeliciteerd! En Himalaya ook, eindelijk een Ditto! Ik had net een Smouchum uit mijn 10 km ei. Die had ik nog niet. Ik heb nu 3 verschillende babies. Heb er nog wel wat te gaan dus. Maar ben blij met deze!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen nog even snel een bulbasaur gevangen in mijn eieren vandaag een krabby en een parras. Nog steeds geen baby's. Ik ben maar weer aan het sparen voor een incubator, het schiet niet op. Het lijkt erop dat ik binnenkort een andere/betere baan heb. De eerste investering van mijn salaris gaan coins worden, zodat ik eindelijk alle eieren tegelijk kan uitbroeden. Want die baby's ZULLEN er komen
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Streepjessokken: beterschap voor je zoon! Hoe ging het vandaag op school met hem?
Zonder oorzaak geen gevolg
quote:polkat schreef op 09 januari 2017 @ 16:57:

Vanmorgen nog even snel een bulbasaur gevangen in mijn eieren vandaag een krabby en een parras. Nog steeds geen baby's. Ik ben maar weer aan het sparen voor een incubator, het schiet niet op. Het lijkt erop dat ik binnenkort een andere/betere baan heb. De eerste investering van mijn salaris gaan coins worden, zodat ik eindelijk alle eieren tegelijk kan uitbroeden. Want die baby's ZULLEN er komen



*ziet assessment voor zich*



"Wat wordt uw eerste uitgave van uw eerste salaris?"



Alle reacties Link kopieren
Doet je Plus het weer Valeriaansnoepje?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen fanatieke loper, ik kijk wel vaak wat er in de buurt zit, maar te lui om ff naar buiten te gaan, zeker met deze kou is het voor mij geen doen.

Vorige week had ik wel een charmeleon gevangen bij mn ouders op de bank. Wel grappig, ze hebben er geen verstand van en vertelde ze dat er een zeldzame in hun huis zat, is niet zo, zat eigenlijk op de parkeerplaats verder op. Dus zegt mn vader: "nu komen er zeker allemaal van die gekken in mn huis"

Heb maar gezegd dat ie ze niet perse binnen hoeft te laten...

vandaag wel 2x clafairy en een gloom gevangen, waren voor mij hele nieuwe dus weer blij... mn teller in de pokedex staat bij mij pas op 50 hahaha...
Alle reacties Link kopieren
Candy you should save for generation 2:



http://pokemongohub.net/generation-2/cr ... ion-candy/



Hebben jullie al een Porygon? Ik heb er volgens mij ooit 1 uit een ei, en 1x een gevangen in het wild. Wel al 49 Candy.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Porygon 1x in het wild gevangen en dus maar 3 candy tot nu toe.

Jij hebt al veel candy Himalaya!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2x een porygon gevangen, al een end terug. Daarna nooit meer gezien. Veel candy zal ik vast niet hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven