Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
quote:polkat schreef op 09 januari 2017 @ 16:57:

Vanmorgen nog even snel een bulbasaur gevangen in mijn eieren vandaag een krabby en een parras. Nog steeds geen baby's. Ik ben maar weer aan het sparen voor een incubator, het schiet niet op. Het lijkt erop dat ik binnenkort een andere/betere baan heb. De eerste investering van mijn salaris gaan coins worden, zodat ik eindelijk alle eieren tegelijk kan uitbroeden. Want die baby's ZULLEN er komen Haha, hier nog iemand die baby's eist! Ik heb alleen Togepi nog maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suikerbroodje schreef op 09 januari 2017 @ 15:38:

[...]





Gefeliciteerd! En Himalaya ook, eindelijk een Ditto! Ik had net een Smouchum uit mijn 10 km ei. Die had ik nog niet. Ik heb nu 3 verschillende babies. Heb er nog wel wat te gaan dus. Maar ben blij met deze!Leuk!!! Smoochum!!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds geen baby's. Net wel ponyta uit mijn ei, nu bijna genoeg candy om te evolven.



De km 's worden momenteel alleen niet goed geregistreerd, zeker na een pokestop blijft het spel vaak hangen.
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 Porygon en 24 candy, geen idee meer hoe ik er aan kom.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:polkat schreef op 09 januari 2017 @ 16:58:

Streepjessokken: beterschap voor je zoon! Hoe ging het vandaag op school met hem?

Dank jullie allemaal, heb alle gelukwensen doorgegeven!

Nu zwaar gips (want t was weekend en geen gipsverbandmeester voor mooi licht gips), en het is geen gips rondom zodat er ruimte is voor evt. zwelling. Over een week ofzo ander, circulair gips van licht kunststof.

Op school ging t beter dan verwacht. Hij heeft een andere plek zodat hij niet steeds hoeft om te draaien naar de juf en zijn arm lekker op tafel kan leggen. En hij mocht scheidsrechter zijn bij gym.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat de starters weg zijn. Wel lekker mijn voorraad ballen aangevuld vandaag.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:himalaya schreef op 09 januari 2017 @ 18:51:

Candy you should save for generation 2:



http://pokemongohub.net/generation-2/cr ... ion-candy/



Hebben jullie al een Porygon? Ik heb er volgens mij ooit 1 uit een ei, en 1x een gevangen in het wild. Wel al 49 Candy. Er zat net een Porygon bij mij op de bank
Alle reacties Link kopieren
Wauw, ik wil ook een Porygon op mijn bank. Of in de tuin, op het dak, bij de buren. Maakt niet uit eigenlijk waar, zou er zelfs een stukje voor rijden ????.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
quote:efelide schreef op 09 januari 2017 @ 21:00:

[...]

Er zat net een Porygon bij mij op de bank



Oh, wat een mazzel!!

Dan denk ik dat de info die in mijn link stond wel betrouwbaar is, want zo veel van die dingen zie je niet. Snel een buddy maken en Candy sparen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:efelide schreef op 09 januari 2017 @ 21:00:

[...]





Er zat net een Porygon bij mij op de bank Ik ving er vandaag eentje op de hoek van de straat. Moest toen wel aan dit topic denken omdat er een tijdje terug hier best veel mensen op zoek waren naar porygons. Ik heb nu seen 21, caught 21, met een ei in het Halloweenevent, dus ik heb een berg candies.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond weer een Ditto in huis gevangen!
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds sneu met mijn enkel, en zoon weer naar school.

Vandaag maar liefst 1 Pidgey kunnen vangen, meer verschijnt hier niet, de nesten zijn verhuisd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
21 porygon?! Woon jij in hun nest? :O
Alle reacties Link kopieren
Ik vang zoveel Machop in huis, zodat ik nu genoeg candy heb voor Machamp! Ik weet alleen niet of mijn Machoke van 907 cp ook echt sterk gaat worden aangezien ik inmiddels al een Machop heb van 705 cp....
Alle reacties Link kopieren
Hier 1 Porygon, ooit eens uit een ei gehad met 13 candy. Ik las gisteren in 1 van de links die hier geplaatst is dat het verstandig is om genoeg candies te hebben om Chansey te evolven in Blissey. Het zou een goede verdediger zijn in de gym, Mijn Chansey heeft inderdaad erg veel HP (325 en zit nog niet aan max), maar zijn CP is erg laag, dus je bungelt wel altijd onderaan in een gym. Ben er dus nog niet uit en wandel voorlopig maar met mijn diglet om genoeg candies te verzamelen voor de evolutie.



Ik schiet inmiddels aardig op uit de eieren mis ik nu alleen nog Snorlax en Smoochum. Verder moet ik nog lopen met diglet, geodude, Grimer en kabutops om alle evoluties te bemachtigen. O ja, en natuurlijk met Togepi.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die link van Himalaya over g2 ook uitgebreid doorgenomen en nu heb ik tenminste weer een to-do list. Als ik het goed had gelezen staat er dat Blissey straks 2x zo sterk is als een Snorlax en dat je deze mogelijk niet kan verslaan in de tijd die voor een gevecht staat (ze vergeleken een level 37 Blissey met level 26 Gyarados). Ze hadden een lijst gemaakt met pokemon die je nodig hebt om Blissey aan te vallen, dat is gelijk maar mijn to-do list haha. Zelfs heb ik trouwens 3 Chansey’s met 92 candy, dus mijn eigen Blissey gaat vast wel lukken.



The following Gen 1 Pokemon will be the fastest at taking down Blissey:

• Alakazam with Psycho Cut/Psychic

• Dragonite with Dragon Breath

• Gyarados with Bite/Hydro Pump

• Charizard with Wing Attack/Fire Blast

• Starmie/Omastar/Vaporeon/Golduck/Seadra with Water Gun/Hydro Pump

• Arcanine with Bite/Fire Blast

• Gengar with Shadow Claw/Sludge Bomb
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
En net mijn vijfde Ditto gevangen, ik denk dat ik een nest hier in huis heb!
Alle reacties Link kopieren
quote:Silver_Lining schreef op 10 januari 2017 @ 02:36:

21 porygon?! Woon jij in hun nest? :O

Voor snorlax woon ik een stuk minder gunstig. Nog steeds geen.



Vanmorgen dook er wel een lapras op voor mijn fiets en er zitten een boel jynxen in de buurt. Nog twee en dan heb ik de felbegeerde zilveren ijsmedaille.





Beterschap voor iedereen met pokemonblessures!
Alle reacties Link kopieren
Zou ik iets kunnen met een team van Ditto's om die muurvaste level 10 gyms eens wat op te frissen? Of heeft dat geen effect?

Helaas wel mijn eigen kleur, dus eigenlijk hoop ik dat er eens andere kleuren teams komen aanvallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Curley schreef op 10 januari 2017 @ 07:57:

Ik heb die link van Himalaya over g2 ook uitgebreid doorgenomen en nu heb ik tenminste weer een to-do list. Als ik het goed had gelezen staat er dat Blissey straks 2x zo sterk is als een Snorlax en dat je deze mogelijk niet kan verslaan in de tijd die voor een gevecht staat (ze vergeleken een level 37 Blissey met level 26 Gyarados). Ze hadden een lijst gemaakt met pokemon die je nodig hebt om Blissey aan te vallen, dat is gelijk maar mijn to-do list haha. Zelfs heb ik trouwens 3 Chansey’s met 92 candy, dus mijn eigen Blissey gaat vast wel lukken.



The following Gen 1 Pokemon will be the fastest at taking down Blissey:

• Alakazam with Psycho Cut/Psychic

• Dragonite with Dragon Breath

• Gyarados with Bite/Hydro Pump

• Charizard with Wing Attack/Fire Blast

• Starmie/Omastar/Vaporeon/Golduck/Seadra with Water Gun/Hydro Pump

• Arcanine with Bite/Fire Blast

• Gengar with Shadow Claw/Sludge BombHad het ook gelezen in die link inderdaad. Ik heb helaas geen Chansey
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 10 januari 2017 @ 10:11:

Zou ik iets kunnen met een team van Ditto's om die muurvaste level 10 gyms eens wat op te frissen? Of heeft dat geen effect?

Helaas wel mijn eigen kleur, dus eigenlijk hoop ik dat er eens andere kleuren teams komen aanvallen.



Die level 10 torens zijn niet leuk nee, als ik er 1 tegen kom van een andere kleur dan vecht ik even snel tijdens het langslopen zodat er net 1 iemand uitgegooid wordt en een ander ook eens een kans heeft



Neerhalen begin ik niet aan, want dan sta je zeker 45min in de kou en binnen 1 minuut nadat je hem hebt veroverd wordt de gym onzichtbaar aangevallen.



Er is in mijn buurt maar 1 gym die nog regelmatig van kleur veranderd, die wordt blijkbaar door de cheaters met rust gelaten of te fanatiek verdedigd door de rest. Een tijdje geleden zag ik hier iets over gymhuntr, ik kende die site niet maar toen ik er op keek zag ik in onze buurt al 1 speler met een stuk of 10 Dragonites en meerdere Gyaradossen allemaal rond de 3000CP. Hij is niet de enige want als je rondkijkt zie je ook echt bijna alleen maar dezelfde namen in alle gyms.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Beetje laat maar nog de beste wensen voor 2017! Dat we maar veel Pokémon mogen vangen (en vooral dat er veel beschikbaar komen, dat vangen gaat vast lukken!)



Beterschap voor de geblesseerden!



't Is hier een saaie boel, meestal, want vannacht (laat naar bed gegaan om de coins te innen ) verscheen er opeens een Porygon, heb nu 47 candies.

Ik las de link over Chansey. Tot zaterdag nog nooit een Chansey gezien, ook niet toen Fastpokemap nog werkte en ik vaak in het hele dorp keek.

Zaterdag reden we door de stad, waar vriend woont en zagen een lure met daaronder een Chansey!!!

Bij de eerstvolgende rotonde omgekeerd en Chansey was gevangen!

Volgende ochtend kijk in de nearby's en zie een Chansey! Wij in de auto gesprongen en Chansey gevangen! In dezelfde stad maar in verschillende wijken. Toch opvallend, zou dat misschien toch een voorproefje zijn van de tweede generatie (hoop ik!)



Hier Abra als buddy. Wat een lastige Pokémon om te vangen. Ik hoorde dat je 'm eigenlijk in de eerste worp moet vangen, anders heb je hem wakker gemaakt en rent hij weg. Zou goed kunnen kloppen, dit gebeurt vaak.
Alle reacties Link kopieren
Is Chansey uit een 10 km ei te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Al mijn Chanseys komen uit 10km eieren, daarom heb ik ook zoveel candy. Ik heb er nog nooit 1 in het wild gezien.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
quote:Curley schreef op 10 januari 2017 @ 11:06:

[...]





Die level 10 torens zijn niet leuk nee, als ik er 1 tegen kom van een andere kleur dan vecht ik even snel tijdens het langslopen zodat er net 1 iemand uitgegooid wordt en een ander ook eens een kans heeft



Neerhalen begin ik niet aan, want dan sta je zeker 45min in de kou en binnen 1 minuut nadat je hem hebt veroverd wordt de gym onzichtbaar aangevallen.



Er is in mijn buurt maar 1 gym die nog regelmatig van kleur veranderd, die wordt blijkbaar door de cheaters met rust gelaten of te fanatiek verdedigd door de rest. Een tijdje geleden zag ik hier iets over gymhuntr, ik kende die site niet maar toen ik er op keek zag ik in onze buurt al 1 speler met een stuk of 10 Dragonites en meerdere Gyaradossen allemaal rond de 3000CP. Hij is niet de enige want als je rondkijkt zie je ook echt bijna alleen maar dezelfde namen in alle gyms.Hier dus ook, allemaal dezelfde namen met Dragonites en Gyaradossen van rond de 3000 cp. Heb je een plekje vrijgemaakt of een gym veroverd, dan binnen een uur zitten ze er alweer in. Demotiverend vind ik en daarom doe ik niks meer in gyms. Wel jammer hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven