Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik nog niet eerder hier ben geweest maar nu wil ik toch even reageren als dat mag.

Ik vind het nog al kort door de bocht om Meri als egoïstisch weg te zetten. Zeker ook omdat ze ooit is gescheiden van Cory zodat deze kon trouwen met Robyn. Verder wordt ze nu nogal veel voor de camera gehaald omdat het inderdaad nu veel over haar gaat ivm dat catfish gebeuren en haar dochter. Ik zie al die vrouwen en Cory over zichzelf praten wanneer ze voor de camera gezet worden. Is ook de vraag, denk ik.

Ik vind Meri nogal depressief en ik kan haar ook begrijpen. De laatste jaren is het definitief dat er geen kinderen meer komen. Ze heeft zich er enkele jaren geleden bij neer moeten leggen. Gelukkig heeft ze 1 dochter maar ze had graag meer kinderen gewild. Dit is vlgs mij ook een beetje de verwachting binnen hun geloof. Ik kan me voorstellen dat je je hier doodongelukkig bij voelt en dat dit iets is wat Meri niet kan delen en waar ze alleen in staat. De andere vrouwen hebben meerdere kinderen en ook Cory, haar man, heeft meerdere kinderen. Ze staat hier echt alleen in hoewel anderen haar wel steunen blijft dit, denk ik , gewoon erg moeilijk. Daarbij wordt haar dochter ouder en zelfstandiger en heeft haar steeds minder nodig. Ik vind het niet vreemd dat ze zich een buitenstaander voelt en ook niet vreemd dat ze in deze periode gecatfished wordt. Daar schaamt ze zich volgens mij heel erg om. Ze weet zich geen houding te geven, ook niet voor de camera. In de VS is dit ook nog eens volop in de roddelbladen geweest. Mensen die zich depressief en ongelukkig voelen gedragen zich zoals Meri en ja, heel vaak worden ze dan egoïstisch genoemd. Omdat het catfish gebeuren een item is evenzeer als dat Mariah gay is moet Meri ook nog eens ik weet niet hoe vaak haar verhaal doen.

Ik vind haar reactie op Mariah niet vreemd en ben het eens met lunchlover. Ik denk ook dat de andere vrouwen in een makkelijkere positie zitten en daarom ook anders kunnen reageren. Mariah vind ik persoonlijk onvolwassen en nog net iets teveel puber. Ik denk dat bij Meri het eerst altijd net iets teveel om Mariah gedraaid heeft. Die rol neemt Mariah ook in wanneer ze met haar moeder alleen is (een beetje verwend nest).
Gelukkig zie je een andere Mariah wanneer ze bij haar broers en zussen is.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Hij heet Cody. Niet Cory.
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Ik heb van begin af aan Cory gezegd en lijk het niet af te leren!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Hej. Dat was ik. Waarom sta ik als Guest???

:puh: (wel weer excuus voor mijn nieuwe favo smiley)
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
MacTrees schreef:
12-05-2017 18:04
Ik weet dat ik nog niet eerder hier ben geweest maar nu wil ik toch even reageren als dat mag.

Ik vind het nog al kort door de bocht om Meri als egoïstisch weg te zetten. Zeker ook omdat ze ooit is gescheiden van Cory zodat deze kon trouwen met Robyn. Verder wordt ze nu nogal veel voor de camera gehaald omdat het inderdaad nu veel over haar gaat ivm dat catfish gebeuren en haar dochter. Ik zie al die vrouwen en Cory over zichzelf praten wanneer ze voor de camera gezet worden. Is ook de vraag, denk ik.

Ik vind Meri nogal depressief en ik kan haar ook begrijpen. De laatste jaren is het definitief dat er geen kinderen meer komen. Ze heeft zich er enkele jaren geleden bij neer moeten leggen. Gelukkig heeft ze 1 dochter maar ze had graag meer kinderen gewild. Dit is vlgs mij ook een beetje de verwachting binnen hun geloof. Ik kan me voorstellen dat je je hier doodongelukkig bij voelt en dat dit iets is wat Meri niet kan delen en waar ze alleen in staat. De andere vrouwen hebben meerdere kinderen en ook Cory, haar man, heeft meerdere kinderen. Ze staat hier echt alleen in hoewel anderen haar wel steunen blijft dit, denk ik , gewoon erg moeilijk. Daarbij wordt haar dochter ouder en zelfstandiger en heeft haar steeds minder nodig. Ik vind het niet vreemd dat ze zich een buitenstaander voelt en ook niet vreemd dat ze in deze periode gecatfished wordt. Daar schaamt ze zich volgens mij heel erg om. Ze weet zich geen houding te geven, ook niet voor de camera. In de VS is dit ook nog eens volop in de roddelbladen geweest. Mensen die zich depressief en ongelukkig voelen gedragen zich zoals Meri en ja, heel vaak worden ze dan egoïstisch genoemd. Omdat het catfish gebeuren een item is evenzeer als dat Mariah gay is moet Meri ook nog eens ik weet niet hoe vaak haar verhaal doen.

Ik vind haar reactie op Mariah niet vreemd en ben het eens met lunchlover. Ik denk ook dat de andere vrouwen in een makkelijkere positie zitten en daarom ook anders kunnen reageren. Mariah vind ik persoonlijk onvolwassen en nog net iets teveel puber. Ik denk dat bij Meri het eerst altijd net iets teveel om Mariah gedraaid heeft. Die rol neemt Mariah ook in wanneer ze met haar moeder alleen is (een beetje verwend nest).
Gelukkig zie je een andere Mariah wanneer ze bij haar broers en zussen is.

Ik kan me herrineren dat Robyn heeft aangeboden om draagmoeder te zijn voor Meri , de reden waarom ze dat niet wou weet ik niet meer.
Ik zou ook depri worden als ik Meri was, zij is de 1e vrouw van Cody, maar hij heeft duidelijk warmere gevoelens voor Robyn, na jaren worstelen en tussendoor een miskraam komen er geen kinderen meer, haar enige kind is gay, en ze is gecatfished, jemig hoe zwaar wil je het hebben, hoe leuk ze de kinderen van haar sisterwives ook vind, ze had natuurlijk gehoopt op het plannen van een huwelijk voor haar enige kind met een man.
Ik vraag me af hoe ze zouden reageren als 1 van de kinderen met een donkere partner aan komt zetten, hopelijk gebeurd dat ook een keer leuk.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Maar even voor mijn beeldvorming, Meri is nu 46, in principe zou ze nog zwanger kunnen raken, ik heb ze in mijn omgeving op 48 jarige leeftijd zwanger zien raken. Of is het medisch niet meer mogelijk?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
17-05-2017 17:45
Maar even voor mijn beeldvorming, Meri is nu 46, in principe zou ze nog zwanger kunnen raken, ik heb ze in mijn omgeving op 48 jarige leeftijd zwanger zien raken. Of is het medisch niet meer mogelijk?
Gezien haar leeftijd en relatieproblemen hoop ik dat ze dat niet gaat doen. Denk het ook niet, ze heeft haar huwelijksproblemen eerder ook als reden aan te geven geen gebruik te maken van het aanbod van Robyn toch? Ik hoop dat ze aan zichzelf gaat werken en op die manier gelukkig word met zeichzelf en haar leven en haar geluk niet zoekt in een kind. Wat ik de laatste tijd van haar zie op social media met haar lularoe en reisjes gaat het nu een stuk beter met haar, ze komt gelukkiger over.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
:bye:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Miskotto schreef:
17-05-2017 17:45
Maar even voor mijn beeldvorming, Meri is nu 46, in principe zou ze nog zwanger kunnen raken, ik heb ze in mijn omgeving op 48 jarige leeftijd zwanger zien raken. Of is het medisch niet meer mogelijk?
Daar hebben ze veel over gepraat toch en besloten om het niet meer te doen , althans dat dacht ik mee gekregen te hebben.
Is het nu twee afleveringen alleen gewauwel ?
Alle reacties Link kopieren
Ja helaas wel. Volgende week start een nieuw seizoen Counting on.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Pretzel66 schreef:
17-05-2017 20:40
Is het nu twee afleveringen alleen gewauwel ?
Ja. Met terugblikken op dingen die we al hebben gezien.. :furious: :blabla:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dan zal het catfish verhaal ook wel weer uitgekauwd worden.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard. En het is volgens mij ook nog deel 1 van de terugblik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Is dit ook al weer het einde van het seizoen dan? Dat is snel gegaan :O
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze het over een nicht van Robyn die 5e vrouw gaat worden, heb ik dat goed begrepen?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het heel goed voor Meri zou zijn als Kody gewoon zou zeggen: ik hou van je en ik wil niet dat je weg gaat. Dat is alles wat Meri wilt horen. Wat een raar antwoord over die brandende brug.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
17-05-2017 21:49
Hebben ze het over een nicht van Robyn die 5e vrouw gaat worden, heb ik dat goed begrepen?
Dat is een vraag die ze stellen omdat daar meerdere roddels over in de media verschenen zijn. Maar het antwoord is gelukkig nee. :proud:
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mariah leuk als ze lacht. :)
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik al die kinderen gewoon leuk! Vind dat ook wel toonaangevend voor de familie, dat het allemaal zo'n leuke kinderen zijn. Het lijkt mij ergens toch wel een heel warm nest. Zet al die perikelen wel in perspectief. Volgens mij niet meer als in een gewoon huwelijk. Alleen heeft Cody (goh...in een keer goed en geen Cory) iets meer te stellen omdat het meer vrouwen zijn.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
MacTrees schreef:
18-05-2017 00:23
Eigenlijk vind ik al die kinderen gewoon leuk! Vind dat ook wel toonaangevend voor de familie, dat het allemaal zo'n leuke kinderen zijn. Het lijkt mij ergens toch wel een heel warm nest. Zet al die perikelen wel in perspectief. Volgens mij niet meer als in een gewoon huwelijk. Alleen heeft Cody (goh...in een keer goed en geen Cory) iets meer te stellen omdat het meer vrouwen zijn.
Dan ga ik heel flauw zijn... het is Kody.. :hihi:
Verder ben ik het helemaal met je eens. Vond het stuk met de kinderen op de bank ook het leukste van de aflevering. Ben ook benieuwd hoe het met de andere kinderen gaat, sommige zie je nooit in beeld.
Life is always rocky when you're a gem.
MacTrees schreef:
18-05-2017 00:23
Eigenlijk vind ik al die kinderen gewoon leuk! Vind dat ook wel toonaangevend voor de familie, dat het allemaal zo'n leuke kinderen zijn. Het lijkt mij ergens toch wel een heel warm nest. Zet al die perikelen wel in perspectief. Volgens mij niet meer als in een gewoon huwelijk. Alleen heeft Cody (goh...in een keer goed en geen Cory) iets meer te stellen omdat het meer vrouwen zijn.
Nou mijn inziens toch wel meer perikelen dan in een gewoon huwelijk.
Er zijn serieuze communicatie problemen tussen Kody en Meri, en ook tussen Kody en bv janelle geweest .
Ja de kinderen zijn (bijna) allemaal leuk en hebben een goede band zo te zien .
Toch denk ik dat er aardig wat problemen onder de oppervlakte schuilen .
Vooral tussen de vrouwen .
Alle reacties Link kopieren
Pretzel66 schreef:
18-05-2017 07:27
Nou mijn inziens toch wel meer perikelen dan in een gewoon huwelijk.
Er zijn serieuze communicatie problemen tussen Kody en Meri, en ook tussen Kody en bv janelle geweest .
Ja de kinderen zijn (bijna) allemaal leuk en hebben een goede band zo te zien .
Toch denk ik dat er aardig wat problemen onder de oppervlakte schuilen .
Vooral tussen de vrouwen .
Ik weet wel zeker dat die problemen er zijn, Meri en Janelle gingen toch samen in een soort van therapie. Hoe je het wend of keert er zal jaloezie ontstaan zo werkt dat nu eenmaal.
Er is een kleinkind op komst, dat is toch wel heel erg leuk, ik denk trouwens dat sommige kinderen hun vleugels zullen uitslaan en dat ze missiën wel afstand zullen nemen van de hele familie . Ik vind het echt een leuke real life soap.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
17-05-2017 21:49
Hebben ze het over een nicht van Robyn die 5e vrouw gaat worden, heb ik dat goed begrepen?
Nee, dat heb je dus verkeerd begrepen.
De SW hebben het daar niet over, de Amerikaanse roddelpers heeft het daarover! :blabla:
De SW hebben duidelijk gezegd dat daar allemaal onzin in geschreven wordt.
Dus die roddels zien we dan ook liever in dit topic ook niet verschijnen.
Miskotto schreef:
17-05-2017 17:45
Maar even voor mijn beeldvorming, Meri is nu 46, in principe zou ze nog zwanger kunnen raken, ik heb ze in mijn omgeving op 48 jarige leeftijd zwanger zien raken. Of is het medisch niet meer mogelijk?
Dát is het grote verdriet van Meri, volgens mij. Na Mariah zijn er geen kinderen meer gekomen.
En aan Kody ligt het niet..... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven