Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Meri ook de leukste, Robyn is een beetje een huilie, Janelle is volgens mij liever dan ze overkomt en met Christine kun je vast meer lol hebben dan het zo overkomt.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Sneu maar misschien wel terecht, impala.

Je zou maar door dit trucs het gezag over je kind verliezen.

We weten immers niets over die man uit de serie, hij kan best heel erg ok zijn, Robyn heeft er geen belang bij nu iets goeds over hem te zeggen omdat ie toch niet in beeld komt.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe vrouw is volgens mij een of andere studente sociale bla, bla, bla... die een weekje in huis mee komt kijken. En dan gaat ze haar mening geven over het gezin...

Ben in de war het word zo slordig uitgezonden, dus vergeef me als ik fout zit!



Het grote nieuws is dat Mari gaat scheiden van Kody, zodat Kody met Robin kan trouwen en haar kinderen adopteren. (Eigenlijk hoeven de kinderen van Robin alleen op een bepaalde leeftijd Kody's achternaam aan te nemen en je bent er al)



Maar goed, Mari zal hierna dus niet meer de getrouwde vrouw zijn, ze heeft hem maar 1 kind gebaard die ook nog eens uit huis gaat...



En het lijkt er op dat die twee dikke vrouwen Janelle en nog iets .... Mari's bloed wel kunnen drinken. Mari was tenslotte de persoon die Robin aan Kody voorstelde... En Robin is volgens mij Kody's favo vrouw .

(Als ze met z'n alle op de bank zitten voor de interviews dan zie je die twee verliefd naar elkaar kijken. Dat doet hij met geen van de andere vrouwen,)
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat wel Leola Marie, het is ook net alsof Meri Kody een bot gaf om mee te spelen door hem een 4de vrouw in de schoot te gooien, zelf dacht ze daarmee punten te scoren door royaal over te komen.

Probleem is alleen dat Kody zo gek is op zijn speeltje dat ie de andere vrouwen een beetje vergeet, dat was niet wat Meri wilde, iig niet voor zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Janelle eigenlijk ook wel een huilie. Maar daar heeft ze ook wel enige reden toe.

Christine ook trouwens. Kody schijnt ooit gezegd te hebben dat het een 'understatement' is om te zeggen dat hij haar fysiek niet aantrekkelijk vond toen ze elkaar leerde kennen.

http://www.bustle.com/art ... -theyve-come-pretty-close
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle 4 de vrouwen niet heel sterk overkomen en bovendien geloof ik er ook in dat je de consequenties van je keuzes moet accepteren en niet te veel moet klagen, tenzij dat redelijk is.

Ik zie ook veel egoïsme bij de vrouwen, zeker toen ze met de huizen in Las Vegas bezig waren, ik denk dat ik me als sister wife solidairder zou opstellen ( maar dat weet ik niet ).
Wat een hork!



Ik begrijp het geloof ik niet helemaal of ik loop achter. Met kerst heeft Robyn toch zijn achternaam aangenomen en aan hem 'gegeven'? Is Mari om deze reden van hem gescheiden? Want dat heb ik even gemist.
Alle reacties Link kopieren
Ze is van hem gescheiden om een huwelijk tussen Robyn en Kody mogelijk te maken (en de adoptie van Robyns kinderen).
.
Alle reacties Link kopieren
Heeft Robyn dan kinderen die niet van Kody zijn?, ik snap er niets meer van....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Je snapt het prima :-)

Robyn heeft idd 3 kinderen van iemand anders (en 1 van Kody).
.
Goh dit werpt allemaal toch wel een ander licht op de serie.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 19 maart 2015 @ 22:56:

Je snapt het prima :-)

Robyn heeft idd 3 kinderen van iemand anders (en 1 van Kody).Ahh bedankt Impala, dit wist ik echt niet......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kijkt er momenteel nog iemand?! Wat een hysterisch gedoe zo'n familietripje...
quote:superjuffie schreef op 26 maart 2015 @ 12:57:

Kijkt er momenteel nog iemand?! Wat een hysterisch gedoe zo'n familietripje...Bij die familie is toch altijd alles hysterisch?
Ja , ik kijk nog steeds....

Maar ik heb het idee dat de uitzendingen niet op elkaar aansluiten ?!?!.



Gisterenavond (uitzending 18.15 uur) waren ze onderweg naar een andere polygaam gezin, vier dagen met campers.

In de uitzending van 22.00 uur zijn ze weer met andere dingen bezig ( Mykelti uit huis, zoon Robyn operatie aan ooglid).
Alle reacties Link kopieren
Woensdag avond zijn nieuwe afleveringen.
Klopt inderdaad. De aflevering van voor in de avond wordt de volgende dag rond het middaguur herhaald. Dat is seizoen 5. Het nieuwe seizoen is deze week (gisteren?!) later op de avond begonnen.
Jemig, wat onhandig, twee series door elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Topic is van een tijdje geleden alweer maar lees net dat de dochter van Cody en Mary lesbisch is! Gaat om enig kind Mariah....ben erg benieuwd hoe de familie hiermee om zal gaan. Had het echt niet zien aankomen omdat Mariah juist een van dr strengst gelovige kinderen was en altijd aangaf een sister wive te willen worden
Alle reacties Link kopieren
quote:maritleoni schreef op 05 januari 2017 @ 15:45:

Topic is van een tijdje geleden alweer maar lees net dat de dochter van Cody en Mary lesbisch is! Gaat om enig kind Mariah....ben erg benieuwd hoe de familie hiermee om zal gaan. Had het echt niet zien aankomen omdat Mariah juist een van dr strengst gelovige kinderen was en altijd aangaf een sister wive te willen wordenTsja die dingen gebeuren overal. Niks om je druk over te maken..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dat lijkt me in haar omgeving nog moeilijker dan in een 'gewoon' gezin. Arme ziel.
Ik heb het boek via eBay op de kop getikt...volg de serie ook vanuit antropologische interesse( mooie omschrijving voor trash tv verslaafde)
quote:maritleoni schreef op 05 januari 2017 @ 15:45:

Topic is van een tijdje geleden alweer maar lees net dat de dochter van Cody en Mary lesbisch is! Gaat om enig kind Mariah....ben erg benieuwd hoe de familie hiermee om zal gaan. Had het echt niet zien aankomen omdat Mariah juist een van dr strengst gelovige kinderen was en altijd aangaf een sister wive te willen wordenWaar heb je dat gelezen? Ik ben eigenlijk niet verbaasd. Ik hoop/verwacht dat dit gezin daar mee om kan gaan op een goede manier.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer komen ze weer op nederlandse TLC? Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even gegoogled, het lijkt erop dat de familie het best goed oppakt.

Ze hadden ook al eerder aangegeven voor het homo-huwelijk te zijn omdat ze vinden dat iedereen zijn/haar liefdesleven moet kunnen inrichten zoals ze dat willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven