Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Vanavond, 20.30 uur nieuwe serie SisterWives,TLC, Seizoen 7, aflevering 1.

Voortaan iedere woensdagavond.
Yesssss my guilty pleasure. Ik dacht dat kody en Robin nog een kind hebben en dat Mariah uit de kast gekomen is???
Ja, die baby is nog in de vorige serie geboren, dacht ik.



Dat Mariah uit de kast is gekomen is nog niet uitgezonden, maar is verklapt door de Amerikaanse roddelpers, en vervolgens hier gemeld, geloof ik. (jammer)
Ooo sorry....
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nog iemand?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja ik kijk!
Alle reacties Link kopieren
Die Mykelty lijkt me een beetje recalcitrant, dwars, en daarom

Snel te willen trouwen? Ze kennen elkaar 5 maanden!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kody wordt/is een beetje vadsig, of valt het gewoon op in een redelijk strak shirt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, heerlijke tv!
Ik vind die Tony maar een rare eigenlijk
Ik vind hem nu eigenlijk wel lief en goede antwoorden geven. Hij praat een beetje raar.
Ai, daar gingen de goede antwoorden. Bedoelde hij nou dat Kody wel gewoon even een lening kon afsluiten voor de bruiloft?
quote:reisa1978 schreef op 05 april 2017 @ 21:16:

Ai, daar gingen de goede antwoorden. Bedoelde hij nou dat Kody wel gewoon even een lening kon afsluiten voor de bruiloft?

Volgens mij wel

Maar of Kody daar zo blij mee zal zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 05 april 2017 @ 21:16:

Ai, daar gingen de goede antwoorden. Bedoelde hij nou dat Kody wel gewoon even een lening kon afsluiten voor de bruiloft?



Ja, een lening op het huis. Of zou hij zelf een huis hebben en zelf een lening nemen?



Als Kody voor alle dochters de bruiloft betaald, mag hij wel eens heel snel een baan zoeken.



Ik heb hem tenminste nog nooit gehoord over werk? Hoe komt hij aan geld? Onderhouden de vrouwen hem?



En wat doet hij dan de hele dag?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze allemaal E N G !!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:himalaya schreef op 05 april 2017 @ 21:19:

[...]





Ja, een lening op het huis. Of zou hij zelf een huis hebben en zelf een lening nemen?



Als Kody voor alle dochters de bruiloft betaald, mag hij wel eens heel snel een baan zoeken.



Ik heb hem tenminste nog nooit gehoord over werk? Hoe komt hij aan geld? Onderhouden de vrouwen hem?



En wat doet hij dan de hele dag?In het eerste seizoen werkten ze bijna allemaal. Nu hebben ze een webshop en de inkomsten van de serie.
Alle reacties Link kopieren
Echt slim om al zo snel te willen trouwen. Ik vind ze allebei niet erg slim overkomen eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Enne slim in verschillende zin dus
Alle reacties Link kopieren
Die Tony had nogal wat commentaar op zijn toekomstige schoonouders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nogal ja, Pff, dat wordt nog wat!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hem op de een of andere manier niet sympathiek overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ergens wel goed van Kody om te proberen het huwelijk uit te stellen zodat ze elkaar beter leren kennen. En door zijn zegen te geven, jaagt hij haar niet direct in de armen van (en in een huwelijk) Tony.
quote:hollandstheemutsje schreef op 05 april 2017 @ 21:32:

Ik vond hem op de een of andere manier niet sympathiek overkomen.Met het geven van zijn mening zeker niet.
quote:reisa1978 schreef op 05 april 2017 @ 21:39:

[...]





Met het geven van zijn mening zeker niet.

Leuk als ze dit zelf zien

Weten ze meteen hoe hij over hun denkt
Alle reacties Link kopieren
Dat bevestigt hun beeld alleen maar meer dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven