Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Het kan best dat Sam iets gezegd heeft,hij was natuurlijk niet voor niks op onderzoek maar jij had het zelf over de boeken Jaw. Je post is ook weggehaald zie ik nu.





Ik dacht dat er nog een zwaard was maar kan goed zijn dat ik die van Brienne in mijn hoofd hebt of zo.



Ik kan me wel vinden in je theorie over the north Apple.
Ik ben voor het eerst in mijn leven boos en totaal van slag weggelopen bij een serie. Dit sneed gewoon echt door mijn ziel, ben er gewoon ziek van.

Ik zal wel een teer zieltje zijn, maar ik vind dit geen vermaak meer..
Alle reacties Link kopieren
Nou he! Ik vond het al een stomme verhaallijn maar nu mogen zij van mij helemaal verdwijnen. En dan zeg ik het nog netjes.
Kan nu inderdaad echt, echt niet meer naar deze verhaallijn kijken. Vind het shock gehalte ook wel erg extreem worden nu, is dit nou echt nodig?
Alle reacties Link kopieren
Ja blijkbaar.. voor mij had het ook niet gehoeven.
Alle reacties Link kopieren
Owh.. ik moet de laatste afleveringen nog kijken. Maar aan de reacties hier te zien staat me nog wat te wachten. Ik ga expres maar niet een pagina terug kijken. ..
De zee is groen
Haha.

Dit is wat de serie goed maakt.

Zo'n gruwelijke scene dat je de volgende dag nog het wtf gevoel hebt en dat je jezelf moet vertellen dat het maar geacteerd is.
quote:Dunno13 schreef op 09 juni 2015 @ 09:06:

Haha.

Dit is wat de serie goed maakt.

Zo'n gruwelijke scene dat je de volgende dag nog het wtf gevoel hebt en dat je jezelf moet vertellen dat het maar geacteerd is.

Helemaal mee eens.

Maar wat was het een gruwelijke scène. Het laat wel goed zien hoe gek Stannis is.
Maar het einde van deze aflevering was weer fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vond ik ook geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Het zat er wel aan te komen. Zoals Melissandre naar haar keek vorig seizoen. She has yet a role to play.



Hij is dus net zoals de mad king. Is er überhaupt nog iemand die de troon wel waardig is? Blijven bar weinig karakters over voor wie je kan rooten. Begin steeds meer te geloven dat op het eind weinig overeind zal staan.
quote:broodtrommel schreef op 11 juni 2015 @ 20:12:

Het zat er wel aan te komen. Zoals Melissandre naar haar keek vorig seizoen. She has yet a role to play.



Hij is dus net zoals de mad king. Is er überhaupt nog iemand die de troon wel waardig is? Blijven bar weinig karakters over voor wie je kan rooten. Begin steeds meer te geloven dat op het eind weinig overeind zal staan.



Ik ga voor Daenerys. Vooral nu Tyrion Lannister erbij is.



Zij zijn mijn 2 favorieten!
quote:tulpje1977 schreef op 11 juni 2015 @ 20:50:

[...]





Ik ga voor Daenerys. Vooral nu Tyrion Lannister erbij is.



Zij zijn mijn 2 favorieten!



Ik geloof dat Daenerys al met de noorderzon vertrokken is met Drogo?



Enne, nog genoeg kandidaten voor de troon toch? John Snow bv? (samen met Daenerys; song of Ice and Fire?)
Alle reacties Link kopieren
Daenerys is niet echt een goede heerser tot nog toe. Zal ze toch echt heel wat karakterontwikkeling door moeten maken met de laatste twee seizoenen straks.



Jon ja. Maar persoonlijk vind ik m ontzettend saaaai.
Alle reacties Link kopieren
Wat een *** aflevering!!

Niet vanwege de spelers die afgemaakt zijn maar door het uitrekken van de tijd en de weinige verhaallijn info!



UGHH!
Alle reacties Link kopieren
Hmm tja. Wat ik vooral heb gemist is payback dit seizoen. Waar is walder frey, de tullys die nog leven. Wat gebeurde er in de tussentijd in de Riverlands .





Als





Spoiler spoiler





Jon





Spoiler over





Echt dood is dan ben ik er klaar mee. Ik verwacht wel dat hij weer terug gebracht wordt door Melissandre maar mocht het onverhoopt niet zo zijn dan blah.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag gekeken, had eigenlijk de hoop dat Melisandre het ook niet zou redden maar ja die naaide er op tijd tussenuit.



Ik vond het van Jon niet eens zo schokkend, had dat eigenlijk wel een beetje verwacht.



Ben benieuwd of Cersei nu nog harder terug komt ,dat denk ik eigen wel,dat ze de halve stad af laat maken oid. Vond dat stuk wel heftig hoe ze daar liep.



Ik ben toch wel heel benieuwd naar de rest ,hoe verloopt het met Arya, Sansa ,Danearys maar horen we ooit nog wat van Gendry?...



En komen er andere belangrijk hoofdrollen waht er blijft niemand meer over zo....
Ik ben blij dat Tyrion in ieder geval er nog is, ik vind hem geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook!
Hoop dat Jon niet sterft.

Ik hoop ook dat het nieuwe boek uitkomt zodat ik niet een jaar hoef te wachten tot de serie weer begint, om te weten of Jon nu echt dood is of niet
Ik ben nog steeds voor het little finger/Sansa team! Die komen ver denk ik...
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 16 juni 2015 @ 14:33:

Ik ben nog steeds voor het little finger/Sansa team! Die komen ver denk ik...





Zij zijn natuurlijk geen 'team', Little Finger gebruikt haar als een pion voor zijn eigen plannen.



Ik vind het wel zonde dat de battle met Stannis zo snel tot een einde kwam omdat de op loop daar naar toe zo lang was.



En Dario Naharis moet dood...

Wat een kut karakter is het geworden en snap de casting totaal niet, van mega sterke brede kerel met lang blond haar naar dit scharminkel die er een beetje als een zwerver erbij loopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel...What the F happened...



Hey, da's wel onze Nederlandse Michel hè.... kijk ff uit wat je zegt hoor



Nou, ik weet niet.....volgens mij vindt Baelish Sansa best wel leuk, en ze had ook anders kunnen kiezen... Hij was heel duidelijk tegen haar wat ze moet doorstaan willen ze de boel naar hun eigen hand zetten.



En ik vind ze iig. leuk bij elkaar. Zo'n lekker compleet verkeerde en fucked up liefde/lust/buisness omgang



En Jeor Mormont is een held! Maar die wint niks, en als hij danearys hart wel wint, gooit hij zich natuurlijk voor het eerste het beste zwaard dat haar kant opkomt, dus hij zal ook wel doodgaan boohoo...
Alle reacties Link kopieren
Ehm littlefinger heeft anders wel ed stark, sansa s pa, erin geluisd dus wat mij betreft gaat zijn kop eraf. Des te sneller des te beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven