Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Eens met broodtrommel over Little finger,weg ermee.



Maar niet eens met littleme,ik vind Michiel Huisman veel beter om naar te kijken dan die andere gast!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind littlefinger top, maar hij is echt geen team met Sansa hoor, hij gebruikt haar gewoon. Ik zou m niet graag zien gaan iig;).

Wat denken jullie van Jon Snow?. Zou hij echt dood zijn/blijven?. Ik hoop op resurrection door Carice!. (Dat had Thoros of Myr, mede lord of the Light aanhanger, ook bij die ene vent gedaan.) En Meli is toevallig ook op de wall.
Alle reacties Link kopieren
John Snow is dood. En die komt ook niet meer terug (denk ik). His watch has ended.



Of dat ook geldt voor Jon als eventuele Targaryen, Jon Stark Lord of Winterfell of Jon als de Azor Ahai blijft anyones gues. Hij heeft immers speciaal bloed volgens Mel.



Ik denk zelf dat hij door Melissandre/ God of Light wordt herboren en dan is hij vrij om te gaan en te staan waar hij wil. De eed van de Nightwatch is immers tot de dood en denk dat hij idd. Morsdood is. Dan gaat hij met de Wildlings naar Winterfell om de boltons een kopje kleiner te maken. Vervolgens komt Deanyris een keer aan in Westeros om samen tegen de Whitewalkers te vechten met de draken.



Op het eind is er weinig meer van Westeros over. Den ik.



Of Jon is de grootste red herring ever en is het gewoon over en uit. Geen speciaal doel. Hij komt nooit te weten wie zijn moeder is en sterft als ongeroemde basterd bij de muur. Daar zie ik Grrm wel voor aan trouwens
Alle reacties Link kopieren
Ik was al gespoilerd dat "for the watch" deze aflevering zou komen.



Dus toen ik hoorde dat Melisandre met de noorderzon vertrokken was, was dat voor mij een "bewijs" dat de theorie dat Jon weer tot leven wordt gewekt en dus zonder oath to the Nightswatch verder ken, heel erg plausibel is.



De blik van Melisandre ook toen bleek dat het leger van Stannis er vandoor was, ineens de realisatie dat Jon en niet Stannis Azor Azai is... Ze is niet voor niks in Castle Black.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 16 juni 2015 @ 19:14:

Eens met broodtrommel over Little finger,weg ermee.



Maar niet eens met littleme,ik vind Michiel Huisman veel beter om naar te kijken dan die andere gast!





Ik vond de andere Dario Naharis niet echt knap maar wel geloofwaardig.

Bij Michiel erger ik mij aan zijn accent en vind hem totaaaaal niet aantrekkelijk.



Sorry dames ik snap het wel hoor van eigen bodem en voor sommige misschien een droom maar ik word er niet warm of koud van(terwijl ik wel val op donker haar en donkere ogen ).





John Snow is of morsdood, of Melissandre(/a?) wekt hem op vanuit de dood.

Ramsey moet gewoon gruwelijk aan zijn einde komen het liefst aan de hand van Sansa, en in haar verhaallijn moet meer pit komen

(Theon heeft eindelijk phantom balls gekweekt).



Tyrion stay alive and rule with tits&wine!

Cersei gaat naar alle waarschijnlijkheid alle sparrows uitroeien, she's coming back with a vengeance!



Ik hoop volgend seizoen meer white walkers en de geschiedenis daar over te zien, en wat over Gendry en Bran plus consorten.



Ugh....Tien maanden....Many thanks to my idiot friends for getting me hooked on this freaking show...
Alle reacties Link kopieren
*Dubbel*
Alle reacties Link kopieren
Ja dat denk ik ook, hoop t iig heel hard!^^.

Meli zal idd niet voor niks terug naar de wall gespurt zijn;). En haar interesse voor Jon Snow was duidelijk.

En dat hij een red herring is haha, wat een teleurstelling zou dat zijn, maar met die gekke Sjors Martin weet je t idd maar nooit.

kit harington red herring;).
anoniem_149183 wijzigde dit bericht op 16-06-2015 22:52
Reden: quote uit boek
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ja dood zou hem vrijpleiten van zijn eed. Iemand on board met de r+l=j theorie?
Alle reacties Link kopieren
Ja! Als r+l=j niet waar is en JS is een red herring dan weet ik niet of ik doorga met de serie. Maar je weet het nooit met GRRM....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel blij dat ik nu niet meer kan spoileren. Ik lees ook elke week de Unsullied Recaps (Unsullied = mensen die de boeken niet hebben gelezen) dus dan kan ik afleiden welke theorien ook door de niet-boeklezers worden ondersteund.



De theorie over Mel die Jon tot leven wekt is inderdaad opgepakt.

R+L=J (nog) niet, dus laten we daarover niet verder praten hier.
Alle reacties Link kopieren
Oh en de oude Daario vond ik zo knullig, ben heeeeel blij met Michiel.

Snap ook eerlijk gezegd niet wat iemand kan zien in die rare langharige beftekkel die het eerst was.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 16 juni 2015 @ 23:14:

Oh en de oude Daario vond ik zo knullig, ben heeeeel blij met Michiel.

Snap ook eerlijk gezegd niet wat iemand kan zien in die rare langharige beftekkel die het eerst was.



Met kort haar en wat haar op de smoel is hij niet super verkeerd maar nog steeds niet woest aantrekkelijk.



Ik kan er niks aan doen maar in mijn ogen (blijkbaar de enige die er zo over denkt ) is

Michiel echt zo niet aantrekkelijk, zeg maar gewoon lelijk .



Alle reacties Link kopieren
Ja spoileren kan nu eigenlijk niet meer, alles vanaf nu is giswerk/speculaties. Maar ik was/ben er eigenlijk zwaar van overtuigd dat die theorie waar is, en dat van Meli ook. Als Sjors daar nu wat anders voor verzint omdat t geraden is zou dat wel zuur zijn. Ik vind dat t waar moet zijn. Ik ga eens kijken op die unsullied pagina:).
anoniem_149183 wijzigde dit bericht op 16-06-2015 23:43
Reden: theorie afgeleid uit boek
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh, en als t theorieën zijn, mag er hier dan ook niet over gepraat worden?.

Ik lees dat AnAppleAday zegt dat die theorie nog niet door de unsullied is opgepikt. Dus ookal is t niet echt een spoiler, maar giswerk, zal ik idd verder geen hints of redenen voor die theorie neerzetten. Ook niet een vette Meli quote die sterk in die richting wijst;).
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Nja ik mag van mijn vriend ook niet praten over theorieen die (nog) niet in de serie besproken worden, omdat hij verrast wilt worden wanneer het wel langs komt, op de manier die D&D in gedachten hadden.
Alle reacties Link kopieren
Er zitten toch wat hints in de serie over rl. Maar wel heel dunnetjes en subtiel. Ik snap dat je dat als kijker niet op pakt. Misschien bewaren ze dat voor seizoen zes.



Of het is inderdaad een red herring (geworden) inmiddels.



Als dat zo zou zijn dan ben ik eigenlijk wel klaar met de serie. Er zitten nu te weinig karakters in waar ik nog voor kan rooten.



Tyrion, Starks die nog ademen en euh dat was het wel. De red wedding is ook al weer twee seizoenen geleden. Ik zit nog steeds te wachten op wat gerechtigheid.



Ik vind het echt jammer dat ze de overlevende tullys niet hebben laten zien dit seizoen zoals Edmure en zijn oom. Hij was ontsnapt. Dus waar zit hij dan? Ik wil bungelende freys en boltons aargh.



Onbevredigend. Dat was het woord wat ik zocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik stel voor dat we, zodra Winds of Winter uit is, een nieuw topic maken voor onze theorie-besprekingen
Alle reacties Link kopieren
Uhuh als dat er nog eens komt voor seizoen zes



Alle reacties Link kopieren
quote:broodtrommel schreef op 17 juni 2015 @ 07:08:

Uhuh als dat er nog eens komt voor seizoen zes







The Lord of Light geeft mij aan dat het met de kerst gaat gebeuren.



Nu alleen de vraag of ik een Red Priest ben en correcte voorgevoelens heb
Alle reacties Link kopieren
En welk familielid heb je daarvoor geroosterd?
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 17 juni 2015 @ 10:25:

En welk familielid heb je daarvoor geroosterd?



Nog niemand, als ik dat doe dan gebeurt het zeker, heb alleen helaas geen kingsblood.

Ik heb het nu alleen nog in de vlammen gezien, maar we weten allemaal hoe vaag dat is
Alle reacties Link kopieren
Als GRRM slim is zorgt hij wel dat het nu uitkomt.

Dit bericht las ik op een forum en is spot-on:



They've succeeded in making me even MORE anxious for the next book than I already was. It's brilliant, really. It's really shitty, but completely brilliant.



1) Freak out all the show-only watchers: CHECK!

2) Make the long time book readers move uncomfortably in their seats: CHECK!

3) Put Jon's fate (and likely the most significant reveals of his story) truly back into the hands of GRRM (in terms of timing): CHECK!



The marketing potential for generating additional book sales and additional HBO subscriptions between now and April 2016 has just skyrocketed......
Ik wil niet vervelend zijn maar er komt geen nieuw boek meer uit?



Ik dacht dat er alleen nog twee films komen en er zijn nog wat personen die verdwenen zijn (maar niet dood zijn) dus volgens mij wordt het weer een heerlijk seizoen volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer, ik wilde graag over R+L=J praten, maar ik zie dat we daar nog even niet aan doen. Ik ben een Unsullied, trouwens, dus weet niets buiten de series om

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven