Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
quote:mamsvan schreef op 24 oktober 2016 @ 23:33:

Idd stuiptrekkingen..



Nu ben ik vast heel raar..



Ik zag een bruine vlek op de kont van Abraham dat hebben ze ook goed laten zien dat gebeurd na je dood





Aub zie me niet als een weirdo





Wat vonden jullie van sasha?

En de scène tussen rosita en sasha...

Is me niet opgevallen, die vlek.

Ik vond het ook erg voor sasha en mooi hoe ze elkaar toch weer steunden. En dat ze allemaal ook maggie steunen nu.
quote:Dragisa schreef op 24 oktober 2016 @ 23:32:

Voor de geïnteresseerde. Er is een korte Comic versie van het achtergrond verhaal en de persoonlijkheid van Negan voor de zombies, in het wit:



Hij is autoverkoper en vrijwillig sportleraar op een school. Hij is braaf getrouwd en zorgt voor zijn aan kanker stervende vrouw. Zij overlijdt uiteindelijk aan het begin van de uitbraak en verandert dan ook. Zij vrouw heette Lucille.Dank voor t plaatsen! ik ga binnenkort weer eens aan de comics beginnen.
Ik nok af. Per ongeluk vroege dienst morgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:36:

[...]



Is me niet opgevallen, die vlek.

Ik vond het ook erg voor sasha en mooi hoe ze elkaar toch weer steunden. En dat ze allemaal ook maggie steunen nu. Was niet heel groot...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 24 oktober 2016 @ 23:33:

Idd stuiptrekkingen..



Nu ben ik vast heel raar..



Ik zag een bruine vlek op de kont van Abraham dat hebben ze ook goed laten zien dat gebeurd na je dood





Aub zie me niet als een weirdo





Wat vonden jullie van sasha?

En de scène tussen rosita en sasha...

Gottegot, je krijgt niet standaard een bruine vlek op je kont. Alleen als je op je rug ligt en je bent al even dood.....



Een tot moes geslagen brein is een grotere hint.
Ja hallo en wij dan starshine? Ik kan nu echt niet slapen
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 24 oktober 2016 @ 23:32:

Voor de geïnteresseerde. Er is een korte Comic versie van het achtergrond verhaal en de persoonlijkheid van Negan voor de zombies, in het wit:



Hij is autoverkoper en vrijwillig sportleraar op een school. Hij is braaf getrouwd en zorgt voor zijn aan kanker stervende vrouw. Zij overlijdt uiteindelijk aan het begin van de uitbraak en verandert dan ook. Zij vrouw heette Lucille.Verrassend! Ben benieuwd of dit ook in de serie naar boven komt.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:Rhae schreef op 24 oktober 2016 @ 23:38:

[...]



Gottegot, je krijgt niet standaard een bruine vlek op je kont. Alleen als je op je rug ligt en je bent al even dood.....

Mwah nee sommige mensen schijten zichzelf onder op het stervensmoment



Maar denk dat abe gewoon vies was van iets anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:32:

[...]





Als in je gaat niet meer kijken?Denk niet dat ik niet meer zou kijken, maar zou me dan wel genaaid voelen. Serie zou enorm inboeten op geloofwaardigheid.
Alle reacties Link kopieren
Hier ga ik ook slapen... Heb máár 3u slaapgehad vandaag en ben gewoon nog in soort ontkenning/ shock fase...

Zou er vast over dromen...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
sorry Matroeska...zieke collega's zijn een bitch.



Extra knuffel dan nog maar
quote:matroesjka_ schreef op 24 oktober 2016 @ 23:39:

[...]



Mwah nee sommige mensen schijten zichzelf onder op het stervensmoment



Maar denk dat abe gewoon vies was van iets anders.Ook dat. Maar dan nog, ze liggen in de modder.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Abe en Glenn dood vind ik minder erg dan ik had gedacht. Met glenn en de container vond ik het heel erg dat hij misschien dood was maar nu hij echt dood is doet het me eigenlijk weinig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 oktober 2016 @ 23:38:

[...]



Gottegot, je krijgt niet standaard een bruine vlek op je kont. Alleen als je op je rug ligt en je bent al even dood.....



Een tot moes geslagen brein is een grotere hint.Grotere hint naar wat? Ze zegt toch niet dat ze daar aan kon zien dattie dood was? Of snap ik je verkeerd?
quote:Rhae schreef op 24 oktober 2016 @ 23:41:

[...]



Ook dat. Maar dan nog, ze liggen in de modder.Precies. En ze zullen hun kleding niet zo vaak wassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 24 oktober 2016 @ 23:26:

[...]





Ik denk dat in dergelijke situaties de "echte" persoonlijkheid naar boven komt.

Rick zal stiekem altijd een arrogante hartgrondig koppige leider zijn geweest, Negan een sadist, the governor een manipulatieve pathologische leugenaar.



Dat soort "eigenschappen" kan je in het dagelijks leven verborgen houden.

In tijden van oorlog en vechten om leven of dood valt die rol weg.



Ik zie t iets subtieler denk ik. Ik denk dat ze hier vast wat trekjes van hadden, die zich ook best geuit zullen hebben (op misschien heel andere vlakken), maar ik denk niet dat ze per se een rol speelden of eigenschappen onderdrukten. Ik denk dat de governor prima een hele normaal functionerende gast kan zijn geweest zonder echt een pathologische leugenaar te zijn, waarbij dat trekje maar heel af en toe een beetje naar de voorgrond kwam. Als de omgeving zo sterk verandert en er dus een totaal ander beroep op je wordt gedaan waarbij in dit geval overleving in een best primaire vorm voorop staat, kan ik me voorstellen dat je ineens in extremere vormen dingen krijgt, of andere eigenschappen inzet waar eerder geen beroep op werd gedaan. Beetje een nuanceverschil hoor, maar ik vind dit soort dingen altijd leuk om over te hebben .

Op zich heeft de serie ook best de boodschap dat t er niet toe doet wie je voor de ZA was hahaha.
quote:MacTrees schreef op 24 oktober 2016 @ 23:39:

[...]





Verrassend! Ben benieuwd of dit ook in de serie naar boven komt.



Denk het niet.

Kirkman is gevraagd om het achtergrond verhaal te publiceren in 1 of ander magazine over stripboeken, er is niet echt een heisa van gemaakt en het is ook niet los uitgegeven.

Er zijn ook hele backstories geschreven over the governor, is ook niets mee gedaan in de show.



Maar wie weet! Ik vond het in ieder geval tof om te lezen
quote:Liadan schreef op 24 oktober 2016 @ 23:42:

[...]





Grotere hint naar wat? Ze zegt toch niet dat ze daar aan kon zien dattie dood was? Of snap ik je verkeerd?

Ja, zo van 'door die bruine vlek weet je zéker dat ie dood is'



Nou ja, dat zag je aan zijn hoofd ook wel .
Maar snottebel, stervensschijten. Misschien gaan de makers voor zo realistisch mogelijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 oktober 2016 @ 23:38:

[...]



Gottegot, je krijgt niet standaard een bruine vlek op je kont. Alleen als je op je rug ligt en je bent al even dood.....



Een tot moes geslagen brein is een grotere hint.



Bij elk dode ontsnapt na intrede van de dood alles wat in zijn blaas en darmen zat...



Nu is dat vast niet bedoeld door twd .. En het vast andere s,merigheid, maar als het wel zo is .. Vind ik dat knap...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:matroesjka_ schreef op 24 oktober 2016 @ 23:41:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar Abe en Glenn dood vind ik minder erg dan ik had gedacht. Met glenn en de container vond ik het heel erg dat hij misschien dood was maar nu hij echt dood is doet het me eigenlijk weinig.



Ik heb dat ook hoor.

Dat ik het erger vond van Glenn, container en issie wel of niet dood bedoel ik dan. Als hij dan dood ging had ik het waarschijnlijk erger gevonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 24 oktober 2016 @ 23:41:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar Abe en Glenn dood vind ik minder erg dan ik had gedacht. Met glenn en de container vond ik het heel erg dat hij misschien dood was maar nu hij echt dood is doet het me eigenlijk weinig.Hoezo? Dat is toch voor iedereen anders. Carl doet mij over het algemeen vrij weinig. Bijvoorbeeld dat moment met z'n arm vond ik alleen erg omdat Rick gebroken werd.
quote:MacTrees schreef op 24 oktober 2016 @ 23:29:

Iedereen vind het een sterke aflevering en hij is heftig, dat klopt. Maar waar eindigt dit? Ik krijg het angstige gevoel dat ze steeds meer heftige dingen moeten opvoeren om het spannend te houden. Voor mij maakt dat het niet leuker.

....Ik hoop dat er een wat relaxtere aflevering komt hierna, juist omdat het zo heftig is. Ik hoop te zien hoe iedereen ermee om gaat en misschien een paar eerste gesprekken van hoe nu verder. Ook met het werken voor Negan
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 oktober 2016 @ 23:43:

[...]



Ja, zo van 'door die bruine vlek weet je zéker dat ie dood is'



Nou ja, dat zag je aan zijn hoofd ook wel . Dan heb je me verkeerd gelezen...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik vond dat ook erger voor Rick dan voor Carl. Je zult maar zo'n keuze moeten maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven