Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
quote:CherokeeRose1977 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:36:

[...]





Dank voor t plaatsen! ik ga binnenkort weer eens aan de comics beginnen.Het komt niet voor in de gewone comic helaas. Het was een aparte uitgave in een blad over strips.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 oktober 2016 @ 23:43:

[...]



Ja, zo van 'door die bruine vlek weet je zéker dat ie dood is'



Nou ja, dat zag je aan zijn hoofd ook wel . Ik lees haar bericht anders.
Ik zeg nu negan gehoorzamen en heel goed je escape/attack plannen.
quote:matroesjka_ schreef op 24 oktober 2016 @ 23:43:

Maar snottebel, stervensschijten. Misschien gaan de makers voor zo realistisch mogelijk?

Nog even dan:

Is ook echt wat voor onze Abe
quote:Starshine-2 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:46:

[...]



Nog even dan:

Is ook echt wat voor onze Abe Ja die denkt 'Smell my shit, bitch'
quote:Lovestar schreef op 24 oktober 2016 @ 23:14:

Ik snap die shots dat ze een klap kregen niet.

Negan gaf de opdracht: stel je voor wat er zou kunnen gebeuren (als je niet doet wat ik zeg).

Dus dat kreeg je te zien.
quote:vinsent schreef op 24 oktober 2016 @ 23:47:

[...]



Negan gaf de opdracht: stel je voor wat er zou kunnen gebeuren (als je niet doet wat ik zeg).

Dus dat kreeg je te zien.Heel eventjes dacht ik dat alleen rick zou overleven.
Alle reacties Link kopieren




Fijne luchtigheid! Met een luchtje...ofzo...
Alle reacties Link kopieren
quote:ZeezoutCaramel schreef op 24 oktober 2016 @ 23:42:

[...]





Ik zie t iets subtieler denk ik. Ik denk dat ze hier vast wat trekjes van hadden, die zich ook best geuit zullen hebben (op misschien heel andere vlakken), maar ik denk niet dat ze per se een rol speelden of eigenschappen onderdrukten. Ik denk dat de governor prima een hele normaal functionerende gast kan zijn geweest zonder echt een pathologische leugenaar te zijn, waarbij dat trekje maar heel af en toe een beetje naar de voorgrond kwam. Als de omgeving zo sterk verandert en er dus een totaal ander beroep op je wordt gedaan waarbij in dit geval overleving in een best primaire vorm voorop staat, kan ik me voorstellen dat je ineens in extremere vormen dingen krijgt, of andere eigenschappen inzet waar eerder geen beroep op werd gedaan. Beetje een nuanceverschil hoor, maar ik vind dit soort dingen altijd leuk om over te hebben .

Op zich heeft de serie ook best de boodschap dat t er niet toe doet wie je voor de ZA was hahaha.



Vind ik ook. Je kunt het natuurlijk nooit voorspellen, maar TWD laat me wel nadenken over mezelf en hoe ik (misschien dus) zou reageren als ik ineens middenin de ZA zat.



Misschien word ik dan ook wel doodeng.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:46:

[...]



Nog even dan:

Is ook echt wat voor onze Abe



Inderdaad.



He really did take it like a champ, met zijn 'suck my nuts'.
Alle reacties Link kopieren
Welterusten iedereen...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 24 oktober 2016 @ 23:33:

Idd stuiptrekkingen..



Nu ben ik vast heel raar..



Ik zag een bruine vlek op de kont van Abraham dat hebben ze ook goed laten zien dat gebeurd na je dood





Aub zie me niet als een weirdo





Wat vonden jullie van sasha?

En de scène tussen rosita en sasha...



??????????????????????

Alle reacties Link kopieren
Wat word er trouwens weer lekker veel geschreven! En allerlei mensen die niet vast meeschrijven komen uit alle hoeken en gaten (vind ik leuk trouwens!). Volgens mijn zijn we al honderden berichten verder gekomen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Ik ben er idd ook weer. Tussen seizoenen door heb ik hier niks te vertellen.
quote:Starshine-2 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:37:

Ik nok af. Per ongeluk vroege dienst morgen Oh, dat is jammer. Je keek er zo naar uit om na te praten
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 24 oktober 2016 @ 23:52:

Ik ben er idd ook weer. Tussen seizoenen door heb ik hier niks te vertellen.Ik bedoel mensen die vorig seizoen volgens mij niet meededen (maar misschien ben ik ze gewoon vergeten, is goed mogelijk).
Slaap lekker allen, ik ga denk ik even iets vrolijks kijken ala Rupaul voor ik ga slapen
quote:vinsent schreef op 24 oktober 2016 @ 23:47:

[...]



Negan gaf de opdracht: stel je voor wat er zou kunnen gebeuren (als je niet doet wat ik zeg).

Dus dat kreeg je te zien.



Ah ja, thanks.



Ik geloof dat ik een beetje verstijfd was. Alles ging ook zo snel voor mij....Ik moest alles verwerken, de 1 na de andere zin kwam.
quote:mamsvan schreef op 24 oktober 2016 @ 23:51:

Welterusten iedereen...





Droom maar lekker dat wij Negan doodknuppelen
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 24 oktober 2016 @ 23:46:

Ik zeg nu negan gehoorzamen en heel goed je escape/attack plannen.Ze kunnen natuurlijk ook Alexandria opgeven en heel ver uit de buurt van negan proberen te komen. Wat zou jij doen?
óu sont les neiges d'antan

quote:Merlijne schreef op 24 oktober 2016 @ 23:57:

Slaap lekker allen, ik ga denk ik even iets vrolijks kijken ala Rupaul voor ik ga slapen



Ik zwaai iedereen maar alvast uit



Slaap lekker voor diegenen die gaan
Alle reacties Link kopieren
Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Steven Yeun over het lot van Glenn:

"Personally for me, I think the death in the comic, Robert [Kirkman] wrote such a messed up but at the same time incredible way to take something away — to make a story as impactful as it is. You read that comic, you kind of don't want that to go to anyone else. It's such an iconic moment and I think I even said, ‘Don't give that to anybody else.' It's such a gnarly thing to say but sincerely, living that out was very wild but at the same time, that moment happening and being realized on television in a different medium and to do it in the way that we did it I think is brave and at the same time super affecting. And for me, that was the motivation to be like, ‘Yeah, that sounds great.'"

Bron: Perez Hilton
quote:merano schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

[...]



Ze kunnen natuurlijk ook Alexandria opgeven en heel ver uit de buurt van negan proberen te komen. Wat zou jij doen?Lastig. Alexandria biedt veiligheid en je weet niet wat voor leipo's je elders tegenkomt. Dus ik weet het niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven