Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 09:10:

[...]





Jaaaaaa dat sjaaltje! Gayyyyy, denk ik de hele tijd!



(Dit zou ik overigens echt never nooit in Negan's gezicht durven roepen...)
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren




Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 25 oktober 2016 @ 09:10:

[...]



Ik geloof dat jouw fantasie een beetje te levendig is. Degene die negan geweldig vinden zijn een soort persoon die brieven schrijven aan seriemoordenaars in gevangenissen? Of je kijkt teveel tv...sorry ik kan daar echt geen link in leggen...



Sorry, was in het spoilertopic zie ik nu. Niet hier.



Haha, je gaat er wel heel erg serieus op in trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor al die gifjes Dory Ik vind dat altijd zo leuk om te zien.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 09:09:

[...]





Nee, hij deed dat idd niet voor de lol, maar om Carl te bevrijden, dat klopt. Maar Negan doet dit ook niet voor de lol, maar om wraak te nemen op de ca. 30 man die zijn vermoord door Rick's groep. En onze family wilde mensen van Negan in hun slaap vermoorden, om een deal te sluiten met Hilltop. Ook niet echt classy.



Ja, maar daar was ook wel weer het 1 en ander aan vooraf gegaan toch? Het was niet alleen om een deal te sluiten met Hilltop. Ze hadden wel wat meer informatie, namelijk dat Hilltop onder druk werd gezet door die groep. Zij moesten de helft afdragen en er was een man van Hilltop gegijzeld. Om er voor te zorgen dat die helft ook bleef komen. Dus de Darryl van de groep.

Ik vind het echt geen vergelijking hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 25 oktober 2016 @ 09:20:

[...]





Ja, maar daar was ook wel weer het 1 en ander aan vooraf gegaan toch? Het was niet alleen om een deal te sluiten met Hilltop. Ze hadden wel wat meer informatie, namelijk dat Hilltop onder druk werd gezet door die groep. Zij moesten de helft afdragen en er was een man van Hilltop gegijzeld. Om er voor te zorgen dat die helft ook bleef komen. Dus de Darryl van de groep.

Ik vind het echt geen vergelijking hoor.



Nou ja, zij doen dingen om hun groep te beschermen (zorgen voor eten en als daar mensen voor vermoord moeten worden, so be it) en dat doet Negan ook. Zo raar is het niet dat hij wraak wil voor al die mensen die vermoord zijn door onze family. Daryl met zijn raket, Maggie en Carol met die vrouwen die hen gevangen hadden genomen, de mensen in die compound. Iedereen doet wat ie moet doen om te overleven. En ja, wat ie deed is ziek, dat vind ik ook. Maar hij wil nu laten zien dat Rick de baas niet meer is, en omdat hij hem niet kan breken op een 'normale' manier (door mensen gevangen te nemen of te vermoorden), doet hij het nu zo.

Ik ben vooral benieuwd hoe hij zo is geworden. Zo ziek en hoe het komt dat hij plezier lijkt te hebben in het vermoorden van mensen. Ik hoop dat we daar nog iets van gaan zien. Ik kan het vast wel opzoeken, maar wil niet meer gespoilerd worden verder
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 25 oktober 2016 @ 09:04:

[...]



Ik vind overigens de dames hier die helemaal de hots voor Negan hebben (dus niet JDM maar Negan) ook behoorlijk fucked up.p

Die verdenk ik er van dat dat de types zijn die brieven schrijven naar seriemoordenaars in de gevangenis.



Je zit er niet ver naast bij mij

Ik ben geen seriemoordenaar schrijver.. Want heb nog wel enigszins normen en waarden.. Maar gefascineerd daarin..

Ik kijk diverse programma waarin moorden docu wordt uitgelegd en nagespeeld (zoals deadly woman) om er 1 te noemen.. Heb er 15 Die ik volg. Ik heb diverse seriemoordenaars uit de hele wereld bestudeerd. En weet bijna altijd over welk serie moordenaar men het heeft. Wou vroeger patholoog anatoom worden dus kan ook tegen foto,s van doden





Een serie als twd is ideaal voor mij..

Eigenlijk ben ik gewoon een tikkie morbide, kan narcistisch en sadistisch zijn en vind daarom karakters als negan en the governor een genot om te zien



Maar ben ook een fucked op bakvis, jank ook bij doodscenes. Liefdesfilms.. Page toilet papier



Zie mij aub niet als een weirdo want ik ben best open over mezelf nu
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 09:28:

[...]





Nou ja, zij doen dingen om hun groep te beschermen (zorgen voor eten en als daar mensen voor vermoord moeten worden, so be it) en dat doet Negan ook. Zo raar is het niet dat hij wraak wil voor al die mensen die vermoord zijn door onze family. Daryl met zijn raket, Maggie en Carol met die vrouwen die hen gevangen hadden genomen, de mensen in die compound. Iedereen doet wat ie moet doen om te overleven. En ja, wat ie deed is ziek, dat vind ik ook. Maar hij wil nu laten zien dat Rick de baas niet meer is, en omdat hij hem niet kan breken op een 'normale' manier (door mensen gevangen te nemen of te vermoorden), doet hij het nu zo.

Ik ben vooral benieuwd hoe hij zo is geworden. Zo ziek en hoe het komt dat hij plezier lijkt te hebben in het vermoorden van mensen. Ik hoop dat we daar nog iets van gaan zien. Ik kan het vast wel opzoeken, maar wil niet meer gespoilerd worden verder En toch vind ik het van een andere orde
Negan is niet sexy, Jeffrey Dean Morgan wel. Ik zou absoluut nooit een seriemoordenaar in elkaar slaan en heb een broertje dood aan geweld binnen een relatie of waar dan ook. Ik zie gewoon een mooie man, omdat ik hem ook in andere rollen heb gezien.



Dat rode sjaaltje vond ik zo cartoonachtig overkomen. Wat een intense afdeling trouwens. Zo dicht op die gezichten gefilmd en als je het drie keer kijkt, ontdek je steeds nieuwe dingen die achter de acteurs gebeuren. Bv het maken van de foto's door een van Negan's mannen, wat verklaart waarom een andere Savior die foto's boven zijn bed had hangen van mensen met ingeslagen hoofden. Enge mensen, die Saviors.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 25 oktober 2016 @ 09:34:

[...]





Je zit er niet ver naast bij mij

Ik ben geen seriemoordenaar schrijver.. Want heb nog wel enigszins normen en waarden.. Maar gefascineerd daarin..

Ik kijk diverse programma waarin moorden docu wordt uitgelegd en nagespeeld (zoals deadly woman) om er 1 te noemen.. Heb er 15 Die ik volg. Ik heb diverse seriemoordenaars uit de hele wereld bestudeerd. En weet bijna altijd over welk serie moordenaar men het heeft. Wou vroeger patholoog anatoom worden dus kan ook tegen foto,s van doden





Een serie als twd is ideaal voor mij..

Eigenlijk ben ik gewoon een tikkie morbide, kan narcistisch en sadistisch zijn en vind daarom karakters als negan en the governor een genot om te zien



Maar ben ook een bakvis, jank ook bij doodscenes. Liefdesfilms.. Page toilet papier



Zie mij aub niet als een weirdo want ik ben best open over mezelf nu



Haha, ik vind het tof van je dat je er zo open over bent.

Ik bedoelde het ook maar gekscherend hoor, daarom had ik die smiley er ook achter gezet.



Ieder z'n ding denk ik dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat weet ik wel.. Zag de smiley
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Mamsvan, ik ben precies hetzelfde... durf dat nooit tegen iemand te zeggen inderdaad uit angst om een weirdo te zijn/gevonden te worden.

Het is niet dat ik ooit zelf zoiets zou doen, maar ik vind het, ook vanuit mijn achtergrond als psycholoog, mateloos fascinerend.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Vind rode sjaaltje ook mhaw.. Gister dacht ik steeds aan freddy van scooby doo
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 25 oktober 2016 @ 09:51:

Mamsvan, ik ben precies hetzelfde... durf dat nooit tegen iemand te zeggen inderdaad uit angst om een weirdo te zijn/gevonden te worden.

Het is niet dat ik ooit zelf zoiets zou doen, maar ik vind het, ook vanuit mijn achtergrond als psycholoog, mateloos fascinerend.Ik weet dat er meer als mij zijn ... Maar jij ook top..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 25 oktober 2016 @ 09:51:

Mamsvan, ik ben precies hetzelfde... durf dat nooit tegen iemand te zeggen inderdaad uit angst om een weirdo te zijn/gevonden te worden.

Het is niet dat ik ooit zelf zoiets zou doen, maar ik vind het, ook vanuit mijn achtergrond als psycholoog, mateloos fascinerend.+1, overigens zonder achtergrond Gewoon een vreemde fascinatie. En nee, ik praat er ook niet over
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 25 oktober 2016 @ 09:39:

[...]





En toch vind ik het van een andere orde Zoveel meningen... En dat mag ook, dat maakt het juist leuk!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Van dory vermoedde ik t al
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 25 oktober 2016 @ 10:08:

Van dory vermoedde ik t al





Is dat goed of slecht?
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik teruglezen in het spoiler topic of staat daar ook veel info uit de comics?
Alle reacties Link kopieren
En dan bedoel ik eigenlijk alleen teruglezen wat er gisteren overdag door jullie geschreven is na het bekijken van de aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je gewoon teruglezen Liadan. Volgens mij begint het op bladzijde 15 of 16. Dan kom je geen comic spoilers tegen voor zover ik weet.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 oktober 2016 @ 22:53:

[...]





I know, maar dit is wel een spoiler van de buitencategorie als je die per ongeluk leest, vandaar



Per ongeluk gelezen...



Maar durf/wil/kan nu niet meer kijken, want nu kan ik me nog wentelen in een valse onwetendheid



Oh hell!! Wanneer komt de herhaling??
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 10:26:

Volgens mij kun je gewoon teruglezen Liadan. Volgens mij begint het op bladzijde 15 of 16. Dan kom je geen comic spoilers tegen voor zover ik weet.



Thanks!



Chart, hoe is het mogelijk dan dat je het per ongeluk gelezen hebt? Wel vervelend voor je!
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 10:03:

[...]





+1, overigens zonder achtergrond Gewoon een vreemde fascinatie. En nee, ik praat er ook niet over



Hier nog 1 hoor. Ik ben over het algemeen meer geïnteresseerd in de wegen van de seriemoordenaar dan in de rechereur die hem oppakt. Om maar wat te noemen.



Heb talking dead nog zitten kijken vanacht, super suf programma trouwens, maar daar legde jdm ook nog uit dat Negan dit doet om samen met zijn mensen te overleven. Net als Rick.

Hij kan het niet over zijn kant laten gaan dat er 30 van zijn mensen zijn doodgeschoten, opgeblazen en levend zijn verbrand.

Wij zien Rick en Co als the good guys, en zijn aan ze gehecht. Daarom lijken hun daden van een andere orde. Maar moord is moord.

Maar gelukkig heeft iedereen er een eigen visie op, dat houdt het leuk!
Zijn comic spoilers in het andere topic ook daar niet gewoon in het wit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven