Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
quote:-catnip schreef op 25 oktober 2016 @ 08:16:

Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik de dood van Glenn wel het allerergst vindt van iedereen die dood had kunnen gaan. Dat voel ik nu achteraf echt heel sterk. Lieve Glenn, de pizza delivery boy. Potverdorie wat vond ik hem een leuke character.



Talking dead heb ik nog nooit gezien, waar kan je dat kijken?TD wordt nu ook door Fox uitgezonden elke maandag. Was gisteren om 23.45. Kun je denk wel terug kijken via uitzending gemist/replay tv, als je dat hebt tenminste
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet terug gelezen wat iedereen er van vindt maar ik vond het ondanks de dood van Glenn op de een of andere manier teleurstellend. Misschien omdat het zo lang geleden is en ik er nog niet helemaal in zit maar ik voelde het dus niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 24 oktober 2016 @ 23:41:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar Abe en Glenn dood vind ik minder erg dan ik had gedacht. Met glenn en de container vond ik het heel erg dat hij misschien dood was maar nu hij echt dood is doet het me eigenlijk weinig.Eens.
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik schrokken allebei toen Negan Glenn sloeg, de bank schoof een stukje achteruit

Ik zat ook wel met een dekentje vastgeklemd in mijn vuisten, open mond en na Glenn tranen over mijn wangen. Ongelooflijk dat een serie dat met me kan doen zeg, pfff...
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 25 oktober 2016 @ 08:12:

Wow wat was iedereen nog laat wakker, ik kan dat echt niet sorry

Heb net alles bijgelezen, zal straks proberen te reageren. Zit vol met reacties maar weinig tijd meh.+1! Alles inmiddels gelezen, jammer dat ik er niet was. Maar ik was 's morgens om 4.45 opgestaan om TWD te kijken dus ik was 's avonds niet meer heel fit
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 25 oktober 2016 @ 08:21:

Ik heb nog niet terug gelezen wat iedereen er van vindt maar ik vond het ondanks de dood van Glenn op de een of andere manier teleurstellend. Misschien omdat het zo lang geleden is en ik er nog niet helemaal in zit maar ik voelde het dus niet.Hmmm, dat had ik juist niet. Ik werd er echt helemaal ingezogen, ik vond de opbouw echt heel goed.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 25 oktober 2016 @ 08:20:

[...]





TD wordt nu ook door Fox uitgezonden elke maandag. Was gisteren om 23.45. Kun je denk wel terug kijken via uitzending gemist/replay tv, als je dat hebt tenminste Heb ik niet
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik had al even gereageerd in het spoilertopic. Had de aflevering 's nachts opgenomen en gisteren om 20.00 uur gekeken.

Ben blij dat ik dat gedaan heb, anders had ik nooit kunnen slapen. Stond stijf van de spanning!



Heftig vond ik het!
Alle reacties Link kopieren
Ik was al gespoilerd, maar toch kwam het allemaal keihard binnen. De scene waarin Glenn nog wat tegen Maggie wil zeggen:

Ik vond het geweldig dat ze alles lieten zien Dat maakte het voor mij des te dramatischer. Walgelijk was het dat Negan maar door bleef slaan. Maar ja, het was nodig om Rick te breken. En Daryl.

Ik vond het een absoluut fantastische aflevering, briljant acteerwerk. Ik heb er zelfs van genoten, hoe vreselijk het ook allemaal was.



Ik zag vanmorgen een kort interview met JDM en Norman en daarin zei JDM hetzelfde als wat ik tegen mijn man zei toen hij de aflevering had gezien: weet je nog dat Rick een hap uit iemands keel heeft genomen?

Ik snap waarom mensen een hekel hebben aan Negan, maar Rick is echt niet veel beter.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 25 oktober 2016 @ 06:09:

Jemineetje, deze wilde ik jullie toch niet onthouden. In de categorie

[afbeelding]

Onderschrift:Does anyone see what I see? Or am I just a total perv? ????????????????????????????????Whahahahaa ik zag hem ook net voorbij komen!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Wat zouden de 'dames' hiervan zeggen dan?







Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, die hap uit die keel



Ja, Negan is fucked up. Maar Rick is ook aardig fucked up, alleen zien we bij hem meer door de vingers want family. Beetje net als sympathie voor je kidnapper krijgen enzo.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook, maar ik wil het ook even van de andere kant belichten. Waarom ik dus (nog?) geen hekel heb aan Negan.



Komt ook door JDM tbh
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 25 oktober 2016 @ 08:59:

Ohja, die hap uit die keel



Ja, Negan is fucked up. Maar Rick is ook aardig fucked up, alleen zien we bij hem meer door de vingers want family. Beetje net als sympathie voor je kidnapper krijgen enzo.



Ik ben het eens met Merlijne. Negan is wel van een hele andere categorie fucked up dan Rick hoor.



Ik vind overigens de dames hier die helemaal de hots voor Negan hebben (dus niet JDM maar Negan) ook behoorlijk fucked up.

Die verdenk ik er van dat dat de types zijn die brieven schrijven naar seriemoordenaars in de gevangenis.
Alle reacties Link kopieren
Dat het JDM is helpt wel ja
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 25 oktober 2016 @ 09:04:

[...]





Ik ben het eens met Merlijne. Negan is wel van een hele andere categorie fucked up dan Rick hoor.



Ik vind overigens de dames hier die helemaal de hots voor Negan hebben (dus niet JDM maar Negan) ook behoorlijk fucked up.

Die verdenk ik er van dat dat de types zijn die brieven schrijven naar seriemoordenaars in de gevangenis. Zijn er hier dames die helemaal de hots hebben voor Negan? Volgens mij niet. Alleen die JDM knap vinden en ook die Negan een geweldig personage vinden door zijn fucked up-heid en humor.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn het alleen JDM-liefhebbers hier. En dat ik het personage Negan gaaf vind, komt vooral door de acteerkwaliteiten van JDM.
Wow. I wish I could speak whale.
quote:Baudolino schreef op 25 oktober 2016 @ 09:04:

[...]





Ik ben het eens met Merlijne. Negan is wel van een hele andere categorie fucked up dan Rick hoor.



Ik vind overigens de dames hier die helemaal de hots voor Negan hebben (dus niet JDM maar Negan) ook behoorlijk fucked up.

Die verdenk ik er van dat dat de types zijn die brieven schrijven naar seriemoordenaars in de gevangenis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 08:56:

Ik was al gespoilerd, maar toch kwam het allemaal keihard binnen. De scene waarin Glenn nog wat tegen Maggie wil zeggen:

Ik vond het geweldig dat ze alles lieten zien Dat maakte het voor mij des te dramatischer. Walgelijk was het dat Negan maar door bleef slaan. Maar ja, het was nodig om Rick te breken. En Daryl.

Ik vond het een absoluut fantastische aflevering, briljant acteerwerk. Ik heb er zelfs van genoten, hoe vreselijk het ook allemaal was.



Ik zag vanmorgen een kort interview met JDM en Norman en daarin zei JDM hetzelfde als wat ik tegen mijn man zei toen hij de aflevering had gezien: weet je nog dat Rick een hap uit iemands keel heeft genomen?

Ik snap waarom mensen een hekel hebben aan Negan, maar Rick is echt niet veel beter.



Ik weet welke scene je bedoelt met die hap uit de keel, maar kan me de context even niet meer voor de geest halen.

Maar ik geloof niet dat Rick dat voor de lol deed. Was dat niet om Carl te bevrijden?

Dan is het natuurlijk geen vergelijking. Pas als Rick een hap uit iemands keel zou nemen om diegene te intimideren - onderwerpen aan zijn groep zou je de vergelijking kunnen maken vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 25 oktober 2016 @ 09:05:

[...]





Zijn er hier dames die helemaal de hots hebben voor Negan? Volgens mij niet. Alleen die JDM knap vinden en ook die Negan een geweldig personage vinden door zijn fucked up-heid en humor.Ik heb het echt voorbij zien komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat echt tussen 'ik haat je en je rotkop en je sjaaltje en je stomme jackie en allesss ' en 'maar eigenlijk ben je zo'n tof karakter' te switchen de hele tijd. Verwarrend hoor!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 25 oktober 2016 @ 09:07:

[...]





Ik weet welke scene je bedoelt met die hap uit de keel, maar kan me de context even niet meer voor de geest halen.

Maar ik geloof niet dat Rick dat voor de lol deed. Was dat niet om Carl te bevrijden?

Dan is het natuurlijk geen vergelijking. Pas als Rick een hap uit iemands keel zou nemen om diegene te intimideren - onderwerpen aan zijn groep zou je de vergelijking kunnen maken vind ik.Nee, hij deed dat idd niet voor de lol, maar om Carl te bevrijden, dat klopt. Maar Negan doet dit ook niet voor de lol, maar om wraak te nemen op de ca. 30 man die zijn vermoord door Rick's groep. En onze family wilde mensen van Negan in hun slaap vermoorden, om een deal te sluiten met Hilltop. Ook niet echt classy.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 25 oktober 2016 @ 09:09:

Ik zat echt tussen 'ik haat je en je rotkop en je sjaaltje en je stomme jackie en allesss ' en 'maar eigenlijk ben je zo'n tof karakter' te switchen de hele tijd. Verwarrend hoor!Jaaaaaa dat sjaaltje! Gayyyyy, denk ik de hele tijd!
Wow. I wish I could speak whale.
quote:Baudolino schreef op 25 oktober 2016 @ 09:08:

[...]





Ik heb het echt voorbij zien komen.Ik geloof dat jouw fantasie een beetje te levendig is. Degene die negan geweldig vinden zijn een soort persoon die brieven schrijven aan seriemoordenaars in gevangenissen? Of je kijkt teveel tv...sorry ik kan daar echt geen link in leggen...
Alle reacties Link kopieren
Potver zeg. Ik heb echt wel even nodig gehad om het te verwerken. De heftigheid van de scenes vond ik zeer indrukwekkend. Hoe je alles zag. Negan die maar door bleef slaan en later Glenn die na 1 klap nog iets tegen Maggie probeerde te zeggen. IK vond de start niet tegenvallen.
ach.. ik doe ook maar wat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven