Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
MacTrees schreef:
04-06-2017 23:05
Goh...heb op Netflix een paar leuke series ontdekt. Not everybody's peace of cake maar ik vind het leuk. Ben nu ook trouwens TWD terug aan het kijken. Dacht dat ik daar niks aan zou vinden maar is ook leuk. Ben veel al vergeten, blijkt,
Welke? Wie weet inspireer je me nog!
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
26-05-2017 08:50
met dezelfde omweg gevonden als jij starshine >:-(

zag vandaag dat er een zombie serie is toegevoegd op netflix

Afbeelding

is kennelijk brits ook nog

daar houd ik wel van, britse series :huh: :rrr: :shame:
Heb hem gebingwatch vrijdag avond en zaterdag ochtend, (zijn 2 seizoenen 9 afleveringen)
Vond hem best interessant, ik wil niet teveel over uit wijden maar het gaat dus over zombies die genezen zijn en terug keren in maatschappelij, en de maatschappij daar op reageert, leuk om te kijken als je toch niks te toen hebt :mrgreen:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mama_lin schreef:
04-06-2017 23:44
Welke? Wie weet inspireer je me nog!
Grimm natuurlijk!! Nowhere boys..eigenlijk een tiener serie maar best leuk!! 13 reasons why...maar dat spreekt voor zich met tieners in huis. Anne with an E...die moet je heel even uitzitten en bekijken maar uiteindelijk erg leuk
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
MacTrees schreef:
05-06-2017 00:17
Grimm natuurlijk!! Nowhere boys..eigenlijk een tiener serie maar best leuk!! 13 reasons why...maar dat spreekt voor zich met tieners in huis. Anne with an E...die moet je heel even uitzitten en bekijken maar uiteindelijk erg leuk
Tnx! Grimm ooit 2 seizoenen gekeken, toen begon het flauw te worden. 13 reasons ook gekeken, vond m best goed!
Die anderen ken ik nog niet.
Ik zit momenteel helemaal in fargo. Elke week een nieuwe aflevering op Netflix! Dus als je daaraan begint, begin dan eerst met de film en dan de serie. Ik ben helemaal om. Zo'n leuke serie!
Ik ben bijna klaar met gilmore girls. Hilarisch gewoon en mijn man vind het ook leuk :hihi:
Ben ook nog bezig met ahs want man vindt dat niet leuk dus kijk ik dat maar alleen.
Ik heb nog zoveel op de Netflix lijst staan.. ..
Alle reacties Link kopieren
wat is ahs ?

momenteel ben ik op netflix even nergens mee bezig,
vanavond kijk ik de finale van Fear en ik denk de Premiere van S3
ik heb begrepen dat dinsdag de finale van Greys in nederland wordt uitgezonden, en ik heb ongeveer 16 afleveringen van greys anatomy opgenomen dus die ik denk binnenkort kijken, ook moet ik nog steeds Cordon zien, maar moet eerst even tijd vinden om de eerste seizoen weer via Kodi te kijken..

ook kijk denk ik half mee met Orphan Black en Orange is the New Black wat mijn vriend kijkt,
o en ik ga ook eens beginnen aan Brooklyn nine nine, en The Good wife,

genoeg plannen dus, ook kriebelt het om weer een TWD marathon te houden, maar aan de andere kant is dat nog zo kort geleden voor mij, :rofl:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
American horror story.

Orphan black ben ik met een half seizoen bij afgehaakt.
Designated survivor ook.
House of cards zijn we wel mee begonnen. Intrigerend.
Oitnb kijk ik ook naar uit.
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik zijn pas begonnen aan Black Sails, ik had wel weer zin in wat ruige mannen. :proud:
Tot nu toe is het nog een beetje vaag waar het naar toe gaat, maar op zich wel vermakelijk.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Wij zijn, 10 jaar te laat, aan Prison Break begonnen. Fijne serie.
Alle reacties Link kopieren
-catnip schreef:
05-06-2017 10:36
Vriend en ik zijn pas begonnen aan Black Sails, ik had wel weer zin in wat ruige mannen. :proud:
Tot nu toe is het nog een beetje vaag waar het naar toe gaat, maar op zich wel vermakelijk.
OEI RUIGE MANNEN !!
staat die op netflix ? ja ik ben veel te lui denk ik ;-))
iets doet mij denken aan piraten als ik de titel lees ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
05-06-2017 21:55
OEI RUIGE MANNEN !!
staat die op netflix ? ja ik ben veel te lui denk ik ;-))
iets doet mij denken aan piraten als ik de titel lees ?
Jaaa staat op netflix. En het gaat inderdaad over piraten. :proud:
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
http://m.belfasttelegraph.co.uk/enterta ... 87006.html

Ze schijnen samen te gaan wonen/ wonen al maanden samen. (Wauw en officieel hebben ze pas sinds maart verkering).
Ik vind het leuk voor ze! Veel geluk gewenst.
Starshine-2 schreef:
08-06-2017 09:07
http://m.belfasttelegraph.co.uk/enterta ... 87006.html

Ze schijnen samen te gaan wonen/ wonen al maanden samen. (Wauw en officieel hebben ze pas sinds maart verkering).
Ik vind het leuk voor ze! Veel geluk gewenst.
Zal vast niet heel goed vallen bij de reedus-poezen
Nee natuurlijk niet. Normie heeft ze immers geen goedkeuring gevraagd :facepalm:
Starshine-2 schreef:
08-06-2017 09:55
Nee natuurlijk niet. Normie heeft ze immers geen goedkeuring gevraagd :facepalm:
Dat gelieg van norm o_o dat kan ECHT niet nee :facepalm:
Stel je voor dat hij een privéleven heeft zeg!
Alle reacties Link kopieren
Tumblr zegt dit ervan:


Wetpaint says that DK moved in with NR already and that they are shopping for a new place in NYC together. Any truth to this?





No. Absolutely zero truth. She has her new place he has the same place he’s always had.
again this is a story picked up yesterday that was cobbled together from interviews she’s done. This rumor will circulate through different outlets just like the pregnancy rumors have before it loses stream and people realize it’s click bait
Wow. I wish I could speak whale.
:hello:
Voor de superheldenfans
http://www.superguide.nl/nieuws/the-wal ... news-21750
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!! Ik had gemist dat zij in de Black Panther film zat. Ben benieuwd naar de film en haar rol.

Hier zitten Outsiders-fans, toch? Ik las dat de serie gecanceld is. :( (Ik weet niet of dat al geschreven is, ben redelijk inactief hier de laatste tijd. Ook elders op het forum)
Ik :heart: outsiders.
Jammer als het gecanceld wordt.
Alle reacties Link kopieren
De serie is gecanceld door de zender waar het in de VS op uitgezonden is, maar het wordt duimen dat een ander netwerk ermee door wil gaan. :)

Het lijkt mij wel een leuke serie, al heb ik alleen voorstukjes gezien tot nu.
Liadan schreef:
16-06-2017 13:00
Leuk!!! Ik had gemist dat zij in de Black Panther film zat. Ben benieuwd naar de film en haar rol.

Hier zitten Outsiders-fans, toch? Ik las dat de serie gecanceld is. :( (Ik weet niet of dat al geschreven is, ben redelijk inactief hier de laatste tijd. Ook elders op het forum)
:|
Ik zie dat jullie typen in het Fear topic. Maar ik ga niet lezen. Ik moet nog beginnen aan dit seizoen, maar ik heb teveel om te kijken en te weinig tijd.
Buiten de verjaardagen hier in huis om de zoveel dagen, was ik ook nog bezig met in the flesh en dat is eigenlijk wel een heel leuke miniserie. Ik keek er met een idee in mijn achterhoofd naar van hoe het zou gaan als tf in dezelfde situatie kwamen als in die serie in het komende seizoen.
Dus ik vond het heeeeel erg vermakelijk en betrapte mezelf erop dat ik baalde dat ik door de afleveringen heen was.
Ik moet de laatste 2 afleveringen van fargo nog kijken, die zullen nu wel online staan, ik moet inkmaster weer even bijpoten online, want ik wordt steeds gespoilerd, omdat ik ze volg op fb, ik heb nog legio aan tv opnames op de harde schijf staan....en dan moet Fear ook nog. Overdag kijk ik niet, ben ik lekker met de kids bezig. En als uiteindelijk de laatste op bed ligt, is het half 9. Dan is de avond ook zo om.
Nu lotr aan het kijken op Veronica.
:nerd: zo, het werd een uitgebreider verhaal dan ik in mijn koppie had :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook nog aan Fear beginnen. So much voor mijn voornemen om gewoon bij te blijven zodat ik kan meeschrijven in het topic. :facepalm:
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien maar heb gewoon geen tijd gehad voor de rest. Echt erg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven