Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''


In navolging van liadan haar 'zengels' ben ik lekker in de bonen met een Nederlands woord

Ik heb mijn apenboom aan mijn ouders gegeven (veiligheid voor de kindjes in onze tuin even voorop zetten) en mijn moeder vroeg om de echte naam van de apenboom.

Dus ik googelen: nou mam, dat ding heet een slang-Enden.

Mijn moeder dus lachen: mama-Lin daar staat slAngen-den 1000 x
Alle reacties Link kopieren
hahaha
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Dory_1 schreef op 29 maart 2017 @ 10:46:

Sonequa met beach ball sized lady nuts

[afbeelding]Dat shirt wil ik.
quote:mama_lin schreef op 29 maart 2017 @ 11:23:



In navolging van liadan haar 'zengels' ben ik lekker in de bonen met een Nederlands woord

Ik heb mijn apenboom aan mijn ouders gegeven (veiligheid voor de kindjes in onze tuin even voorop zetten) en mijn moeder vroeg om de echte naam van de apenboom.

Dus ik googelen: nou mam, dat ding heet een slang-Enden.

Mijn moeder dus lachen: mama-Lin daar staat slAngen-den 1000 x Oh dit duurde bij mij ook eventjes.
quote:-catnip schreef op 29 maart 2017 @ 07:53:

Ik heb trouwens over Negan en House gedroomd (dubbel sexy). Wait wut. Ik kan me helaas niet meer goed herinneren hoe en wat, maar ze waren er beiden. Er was wel iets met dat Negan dubbele kogels op mensen ging schieten, maar door die kogels ging je niet dood. Ze gingen 'alleen' een stuk je rug in en dan had je een hele pijnlijke wond. Daarna moesten mensen van hem een basketbal er tegenaan gooien, zodat het extra pijn deed. Ik moest dat ook bij iemand doen (wilde ik niet uiteraard), maar het lukte me steeds niet want die basketbal was vet zwaar dus ik gooide elke keer te laag. Epic fail. Gelukkig had het geen grote gevolgen voor mij.



Ergens in mijn droom heb ik ook nog onderwater kunnen ademen, maar goed.



wat een grappige droom! Best gedetailleerd ook.



Sowieso jullie dromen
quote:Lovestar schreef op 29 maart 2017 @ 12:32:

[...]





wat een grappige droom! Best gedetailleerd ook.



Sowieso jullie dromen Ik droom over slapen tegenwoordig...
Ik heb helemaal nooit zo vaak dromen over celeb's.

Vaak dromen dat ik ergens op sokken in de binnenstad loop, of dat mijn tanden eruit vallen enzo. De standaard dromen zeg maar. Saai he
quote:Meliora- schreef op 29 maart 2017 @ 12:15:

[...]





Oh dit duurde bij mij ook eventjes. Hahaha jij las ook slAng-enden? *voelt zich plots minder eenzaam*
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 29 maart 2017 @ 13:02:

[...]





Ik droom over slapen tegenwoordig... Herkenbaar met zo jong grut
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mama_lin schreef op 29 maart 2017 @ 13:08:

[...]



Hahaha jij las ook slAng-enden? *voelt zich plots minder eenzaam*Ja, want wat de fok is een slangen-den. En de meeste bloemen, planten en bomen hebben onuitspreekbare namen.
Alle reacties Link kopieren
even een ordinaire tvp, hoewel ik weinig mee typ ( ik loop altijd zo achter) lees ik altijd graag mee
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie gevonden!

Happy new topic! En dank je wel voor het openen, catnip



Ik heb de aflevering gezien, heb het oude topic uit gelezen en ga zo verder in dit topic.

Leuk dat je er weer bent, Lovestar!

En, Coda: hoe gaat het?

verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 29 maart 2017 @ 12:32:

[...]





wat een grappige droom! Best gedetailleerd ook.



Sowieso jullie dromen Haha ja, ik kan me dit stukje best gedetailleerd herinneren maar de rest is blur. Geen idee waarom Negan er was en of ik bij hem hoorde of bij een andere groep en wie die andere groep dan was. Ik droom altijd best veel en ik onthoud gelukkig ook vaak dingen, maar meestal droom ik niet over celebs. Wel een keer dat ik met Taylor Lautner (zonder shirt, in mijn Twilight fase) in de lift stond.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 29 maart 2017 @ 13:08:

[...]



Hahaha jij las ook slAng-enden? *voelt zich plots minder eenzaam**steekt hand op* Ik ook.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 29 maart 2017 @ 09:36:

[...]





Zoveel liefde voor jou.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 29 maart 2017 @ 07:48:

Of die handtekeningen moeten kleiner, maar geen idee hoe dat moet?Nee joh! Die zijn goed zoals ze zijn.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:-catnip schreef op 29 maart 2017 @ 15:36:

[...]





*steekt hand op* Ik ook.
Man en ik zijn opnieuw begonnen.

We zijn nu bij seizoen 2 aflevering 13, waarin de boerderij verloren gaat.



Als je nu terug kijkt was dat zo onnozel.

Ze hadden de meute Walkers kunnen afwachten en dan terug kunnen gaan.

Ze hadden daar goede grond om te verbouwen, ze konden een nieuwe waterput graven en ze konden hekken rondom het huis bouwen.



Maarja, dat is de koe in z'n kont kijken en dan was de serie al in seizoen 2 klaar geweest
Alle reacties Link kopieren
Haha Lucylucille, ik ben nu dus weer begonnen bij seizoen 1 (eerste 2 afleveringen gekeken), dat kijk ik nu samen met mijn moeder en zus. Daar zie ik ook echt van die dingen. Zoals die Walker met die steen, uh nee. Of Rick die in paniek raakt van 1 Walker, dude chill.



En Glenn, het broekie. En Coral natuurlijk al helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar Lucy ze hadden de huis omver gelopen..

Denk ik



Stomme shane.. Waarom moest die nu uitgerekend die avond kiezen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Leuk he Laidan !!

Anderen infecteren met de twd virus

Ik heb nu 3 mensen geïnfecteerd..



Moeder, Vriend en broer...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Daarom vind ik het zo leuk om terug te kijken! Je kijkt toch op een andere manier...



Ik realiseerde me trouwens dat ik de finale pas op dinsdag kan kijken
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wanneer ik de finale kan kijken... Man moet eerst nog de laatste episode kijken, en ik weet niet wanneer we daar aan toe komen.



Ga waarschijnlijk niet live meekijken in ieder geval.
You like icecream? We have icecream.
Hier de beloofde uitleg van mijn theorie met comicspoiler.

in de comic wordt Rick zijn hand eraf gehakt door the governor. Dit hebben ze niet verwerkt in de serie, omdat ze anders elke aflevering zijn hand weg moeten werken. Daarom denk ik dat of Shiva of ezekiel of beide dood gaat. Anders wordt ezekiel onderdeel van de cast en daarmee ook Shiva. En dat gaat te veel tijd, moeite en geld kosten. Of hij laat Shiva vrij. Maar Shiva blijft niet!

Dit is mijn theorie en daarmee zult u het moeten doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven