Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



Alle reacties Link kopieren
quote:vivadiva85 schreef op 29 december 2014 @ 20:00:

wat is charlotte toch een nare nare stoker. gadverdamme



Een in-gemeen kind is het.

Dat je op je 22e al zo'n verrot geraffineerd karakter kunt hebben, Walchelijk!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Lot -> verwende heks.

Hoop zo dat ze geen publieksstemmen krijgt maar waarschijnlijk is de propagandamachine van haar vadurrrrrr al in volle gang.



Heeft ze trouwens alle kerstballen opgevreten ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Die mond draait op volle toeren door.

Zonder pauze.

Walgelijk kind.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Giorgeo is utopiaan 2014 geworden.
Balen zeg.

Echt, jammer.
Alle reacties Link kopieren
Oh echt is dat nu al bekend geworden?Dacht morgen pas om de een of andere reden.
Alle reacties Link kopieren
Lot 0 stemmen van haar medebewoners
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat doet die poster van Lot op de Loods?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dat was om stemmen aan het publiek te vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 30 december 2014 @ 19:41:

Dat was om stemmen aan het publiek te vragen.



Wat sneu

Hoe reageerden de anderen erop?

Ik heb het een paar dagen niet kunnen zien nml
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moesten de meeste er om lachen en Joey heeft er een bril op getekend.

Maar het heeft dus niet geholpen ze eindigde vrij laag.
Ik heb m'n streams opgezegd toen Isabella eruit gestemd werd maar heb het vandaag toch maar weer even gevolgd.

De groene kamer had mooi met elkaar afgesproken vol op de Fles te stemmen maar wat heerlijk dat ze op de valreep verslagen werd door de stemmen van de tv-kijkers. Gio is de winnaar en ik gun het hem van harte.

Natuurlijk heeft hij dit te danken aan het vertrek van Isa anders was zij de winnares geweest. Nicolien had van mij ook mogen winnen, maar ik ben uiteindelijk dik tevreden met deze uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Utopianen aangespoord om ruzie te maken?



John de Mol is verbaasd over de uitspraken die Rienk Kroese deed over Utopia. Rienk, die acht maanden mee deed aan de 24/7 reality serie, zei dat de ruzies worden gemanipuleerd. Dat zegt de programmamaker in een reactie tegen RTL Boulevard. Rienk vertelde aan Het Nederlands Dagblad dat de bewoners soms werden aangespoord om ruzie te maken door de medewerkers van het programma: "Soms adviseren ze: je moet dat of dat even zeggen, want dat past beter bij de verhaallijn. En ze sturen af en toe op ruzie aan".



"Als er nou één ding is waar we niet op aansturen is het ruzie maken. Sterker nog, als we al aanstuurden dan wezen we de deelnemers op hun taalgebruik. Ze hebben een voorbeeldfunctie, dus let op je taalgebruik en los je ruzies normaal op door gewoon met elkaar te praten in plaats van te schelden en te schreeuwen", zegt John de Mol in een reactie op het verhaal van Rienk. Volgens John de Mol heeft Kroese "op zijn knieën gelegen" omdat hij zo graag weer mee wilde doen aan het programma. "Maar dat doen we niet. Ik denk dat zijn uitspraken een lichte vorm van frustratie waren."



Rienk heeft inmiddels al gereageerd op deze kwestie via Twitter. Hij geeft aan dat John de Mol hem juist in Utopia wilde houden. Ook zou Rienk dus niet op zijn knieën hebben gelegen, wat waarschijnlijk hypothetisch bedoeld was van John de Mol. (Bron Utopiagekte.nl)
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Net goed dat roddelkous Lot niet gewonnen heeft. Al gun ik het vreemdganger Gio ook niet om utopiaan van het jaar te zijn. Ben wel benieuwd wie er volgend jaar blijven en wie er naar huis gaat. Ik hoop dat Patrick in ieder geval zijn biezen gaat pakken. Wat een naar mannetje is dat toch.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Wat was er zo leuk aan Isabella? Serieuze vraag hoor, geen kat of zo. Ben gewoon benieuwd wat ik niet zag wat anderen wél zagen.



Ik heb nog nooit een uitzending gemist maar vond haar nooit een leuke deelnemer.

Wat is de aantrekkingskracht bij haar? Voor haar fans dus.
Alle reacties Link kopieren
Gio gewonnen? Wat for crying out loud heeft die gozer bereikt in Utopia? Wat is er leuk aan hem?



Ik zie een over het paard getilde puber die nét overal nét niet goed in is. Presenteren net niet, boekhouding net niet en verder is het een saai pikkie.

Dan nog liever Lot. Die was spraakmakend en verdiende geld. Hoe irritant ze verder ook is.
...
Alle reacties Link kopieren
Nico is er ook wel klaar mee, zo te zien.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gelijk heeft ze.
Alle reacties Link kopieren
Ik had Gio ook niet verwacht. Aardige vent maar ook wel een slappe bal.

Maar ja alles beter dan Charlotte.

Ik had 't vooral Nicolien gegund omdat zij 't minste roddelde, stookte, ruziede en 't meeste zichzelf was, gewoon een aardige, wat saaie griet.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 30 december 2014 @ 21:01:

Ik had Gio ook niet verwacht. Aardige vent maar ook wel een slappe bal.

Maar ja alles beter dan Charlotte.

Ik had 't vooral Nicolien gegund omdat zij 't minste roddelde, stookte, ruziede en 't meeste zichzelf was, gewoon een aardige, wat saaie griet.



Eerlijk gezegd, Gat is er niemand die ik de titel gun........



Maar, als ik moest kiezen ja dan Nicoline.

Het kind is eerlijk, empathisch , onbedorven en saai

Maar ze is op de 3e plek geëindigd, is niet slecht .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wie was tweede?

Never mind, zag dat het Vanessa is.



Ik vind Nicoline helemaal niet saai trouwens.

Naomi, Nicole, die vind ik saai.
Alle reacties Link kopieren
Nicole en Naomi zijn inderdaad saai. Ze laten niet heel veel zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 30 december 2014 @ 20:03:

Wat was er zo leuk aan Isabella? Serieuze vraag hoor, geen kat of zo. Ben gewoon benieuwd wat ik niet zag wat anderen wél zagen.



Ik heb nog nooit een uitzending gemist maar vond haar nooit een leuke deelnemer.

Wat is de aantrekkingskracht bij haar? Voor haar fans dus.

Ik vond haar af en toe een zielig vogeltje die er net niet helemaal bij 'hoorde'.

Misschien dat ze daarom zoveel fans kreeg omdat mensen haar zielig vonden.



Ik heb verder ook niks met haar, ik vond haar eerder irritant dan leuk.



Sta er echt van te kijken dat gio heeft gewonnen, had eerder een Vanessa of nicolien verwacht, op zijn minst lot, omdat zij nog aardig geld verdiende en ondanks haar geroddel wel haar best deed op haar dingen die ze deed.
Alle reacties Link kopieren
Heeft Rienk twitter? Zwerft hij niet meer?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 30 december 2014 @ 20:03:

Wat was er zo leuk aan Isabella? Serieuze vraag hoor, geen kat of zo. Ben gewoon benieuwd wat ik niet zag wat anderen wél zagen.



Ik heb nog nooit een uitzending gemist maar vond haar nooit een leuke deelnemer.

Wat is de aantrekkingskracht bij haar? Voor haar fans dus.Ik ben geen fan, maar ik kon me wel vinden in haar (soms te heftige) oprechtheid die ik dacht te zien. Verder weet ik ook niet waar mijn voorkeur vandaan komt. Het is slechts een 'colindaatje'.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven