Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 11 februari 2017 @ 20:23:

[...]

Ik ambieer het kroegfilosoferen over een eigenlijk belachelijk programma niet echt. In mijn optiek zitten er allemaal best heel gewone mensen die 24 uur per dag gescript gefilmd worden en ik verwonder me over het feit dat men op dit topic zich zo druk loopt te maken om de utopiafutiliteiten.

Waarom je mijn naam heftig misbruikt door het te downgraden tot een ordinair werkwoord is mij een doorn in het oog. Ik reageer alleen op bizar gedrag van jouw 'gewone' mensen. Maar ik maak me er totaal niet druk om. Je maakt mij by the way wel erg verdrietig door mij te flamen. Daar maak ik mij wel erg druk om.....

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
...
Op zich zou je kunnen denken dat het doorsnee mensen met algemeen gedrag zijn (jaloers, manipuleren, bondjes sluiten, geldzuchtig; niks menselijks is hun vreemd). Het verschil zit voor mij echter in het feit dat ze het voor de camera doen. Daarom vind ik ze niet sporen. Wie gaat er in vredesnaam 24 uur per dag voor camera's zitten en tekent hiervoor een contract met JdM? Dat je je hiervoor leent, laat voor mij zien dat er een steekje los zit. Dat vind ik veel gekker dan puur het gedrag (op Jessie, Boyd en Rob na; dat gedrag loopt echt uit de klauwen).
Alle reacties Link kopieren
Haha Boyd zegt dat hij zich zwaar ondergewaardeerd voelt omdat altijd jessie en niet hij de schuld krijgt. En dat is ook echt zo! Ik vind Boyd toch wel erg geinig met z'n dingen en opmerkingen. Blij dat hij in Utopia zit!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft af en toe leuke opmerkingen maar ik vond hem in het begin stukken leuker.

Wat zijn Boyd, Jessie en Rob ontzettend zuur, bah!!

Bas en Cemal zijn schatjes
Alle reacties Link kopieren
Poosje niet gekeken, was er even klaar mee.



Verheug mij nu op het vertrek van Gina vandaag, hoop dat er een verhuisbedrijf beschikbaar is
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 15 februari 2017 @ 14:07:

Haha Boyd zegt dat hij zich zwaar ondergewaardeerd voelt omdat altijd jessie en niet hij de schuld krijgt. En dat is ook echt zo! Ik vind Boyd toch wel erg geinig met z'n dingen en opmerkingen. Blij dat hij in Utopia zit!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 18 februari 2017 @ 11:16:

Poosje niet gekeken, was er even klaar mee.

Ik ook. Net zoals in real life wordt deze samenleving sinds kort ook gedomineerd door hebzuchtig dominant betweterig schijtvolk. Buiten Utopia is die Boyd maar een armoedige slechte tatoeëerder die alleen nu dankzij tv reclame een paar Tokkie -klantjes krijgt. Ik heb écht gezocht, maar kon geen één mooie tattoo vinden gemaakt door dit wandelende kladblok.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik wel aardig:



...
Alle reacties Link kopieren
http://www.pure-ink-emmeloord.nl/purmerend-jordan.shtml Zijn tatoeages staan hier, ik vind er wel leuke tussen zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 februari 2017 @ 13:47:

Deze vind ik wel aardig:

[img]http://static.webshopapp.com/shops/0338 ... o-boyd.jpg[/img]Hij is een plaatjes-zetter. Aan een klein motiefje kan weinig fout gaan. Alhoewel ik bij hem vaak zie dat hij bij dit soort baggerwerk dunne lijntjes vaak te dicht bij elkaar zet. Als je ouder wordt krimpt je huid en word het meer één vlek en teksten onleesbaar. Iedereen die tegenwoordig een beetje kan tekenen gaat dit werk doen. Er zijn er zoveel dat de slechtere zoals hij geen brood meer verdienen. Of je moet met je grote smoel in Utopia gaan zitten.





BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Wel een slimme zet dus
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 19 februari 2017 @ 13:44:

[...]





Ik ook. Net zoals in real life wordt deze samenleving sinds kort ook gedomineerd door hebzuchtig dominant betweterig schijtvolk. Buiten Utopia is die Boyd maar een armoedige slechte tatoeëerder die alleen nu dankzij tv reclame een paar Tokkie -klantjes krijgt. Ik heb écht gezocht, maar kon geen één mooie tattoo vinden gemaakt door dit wandelende kladblok.

Ik vind die vuistgrote inktvlek op Billy's hand Pràchtig........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Zal het ook geweldig doen bij een sollicitatie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 19 februari 2017 @ 14:22:

[...]





Ik vind die vuistgrote inktvlek op Billy's hand Pràchtig........



Zo, daar lijkt het echt op inderdaad. Wat sneu! Hij heeft haar de lijntjes sowieso te dicht bij elkaar getatoeëerd. Billy is de afgelopen periode trouwens rustig

Ik vind bas steeds leuker te vinden. Hij lijkt op te bloeien nu die ene meid Dominque naar huis is. Wel vreemd dat het lijkt alsof dat allemaal niet gebeurd is. Niemand daar lijkt het nog te hebben over de utopianen die naar huis zijn gegaan. Alsof ze dood zijn. Of ze zenden dat net niet uit maar dan nog..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Boyd letters best oké doet.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er vanavond geen aflevering is
Alle reacties Link kopieren
Sowieso lijkt het net of het verleden nooit is gebeurd. Billy kwam, in eerste instantie, binnen als een idealiste; ze wilde zorgen dat Utopia milieuvriendelijk en zelfvoorzienend zou zijn. Respect hebben voor elkaar, recyclen etc. Nu is ze Billy 2.0; een ondernemer die andere afzeikt en rondloopt in (nep)bontjassen en graag veel geld verdient. Waar is dat hele idealisme heen? En waarom stelt niemand daar vragen over?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me eigenlijk af wat nou precies het verschil is tussen de de minimalisten en de ondernemers (afgezien van het feit dat die laatste groep een stelletje engerds zijn). Ze "werken" en verdienen toch allebei?
Toch best raar dat Bas zo heeft gestreden tegen dieren in gevangenschap, voornamelijk dolfijnen, en dat Utopia mede mogelijk wordt gemaakt door.... het dolfinarium
Alle reacties Link kopieren
quote:mammie83 schreef op 20 februari 2017 @ 19:46:

Toch best raar dat Bas zo heeft gestreden tegen dieren in gevangenschap, voornamelijk dolfijnen, en dat Utopia mede mogelijk wordt gemaakt door.... het dolfinarium



Daar zeg je wat, ja.



Het verbaast me ook zo dat Iwan zich nog steeds laat associëren met Utopia. Hij kan nu toch ook elke dag zien wat een zielig zooitje het is?
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Die bak water.. Wat is Cemal toch schattig naïef
God iemand al gelezen over de stemronde vandaaf? Kevin, Britt en Karin

Britt kreeg drie stemmen van Jesse omdat ze stemmen aan de ondernemers had gegeven
Ligt het aan mij of is Billy toch opgeknapt van dr Botox?
quote:Haaz schreef op 21 februari 2017 @ 15:24:

Ligt het aan mij of is Billy toch opgeknapt van dr Botox?Alle kleine beetjes helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven