Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Haaz schreef op 21 februari 2017 @ 15:24:

Ligt het aan mij of is Billy toch opgeknapt van dr Botox?Nee hoor, ze heeft een paar dagen niet gejankt. Dit weekend gaat ze weer janken en dan zit haar hele kop weer in de prak........

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Britt stoer, nieuwe bewoonster, zelf bij de ondernemers zitten maar ze wel 3 stemmen geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leafs schreef op 21 februari 2017 @ 15:15:

God iemand al gelezen over de stemronde vandaaf? Kevin, Britt en Karin

Britt kreeg drie stemmen van Jesse omdat ze stemmen aan de ondernemers had gegeven



Hebben ze eindelijk kans om die 3 sukkels op de bank te zetten doen ze het niet..

Kevin en Karin vind ik zelf weinig toevoegen, beetje saai op televisie dus dat begrijp ik dan weer wel maar dat zou voor hun geen motivatie kunnen zijn lijkt me.

Ga het wel even terugkijken, ben benieuwd op wie en waarom iedereen gestemd heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat is die Boyd me trouwens tegengevallen, zeg! In het begin vond ik hem nog wel leuk, maar echt, wat een roddeltante! Iedereen te bekritiseren en vooral de manier waarop! Zoals over Karin, dat hij haar een fossiel noemde. Karin is mijn type ook niet, maar zoiets zeg je toch niet over je medebewoner. En helemaal op zo'n stiekeme manier, achter ieders rug om. Het enigste wat hij in Utopia doet, is tatoeëren. Maar voor de rest kan hij ook echt helemaal niks. Beetje die idiote Jessie naar de mond praten. Bah, naar mannetje. Het was het mooiste als er twee tegelijk uit konden straks; hij en Jessie, ik vind ze nog erger dan Rob. Jessie spoort ook helemaal niet.
Ik ben ook echt helemaal klaar met die drie, dat achterbakse gedoe.



Britt is trouwens naar huis, gezondheid van der moeder ging achteruit.
Nu zie je hoe beinvloedbaar een groep is. Massaal stemmen ze op Karin. Allemaal door het gekonkel van Rob. Jessie en Boyd gingen daar meteen in mee en de rest volgt gewoon.



Dit was toch de kans om Jessie op de bank te zetten!!!! Waarom doen ze dat niet??? Zijn ze bang voor die autoritaire sukkel?

En dan dat stemmen op Britt! Wat voelde ze zich weer groot. Die twee miezerige onderkruipsels.
Jammer dat britt eruit is.

britt
Alle reacties Link kopieren
Jessie doet mij denken aan Elkanah Bent.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:Haaz schreef op 23 februari 2017 @ 20:24:

Jammer dat britt eruit is.

britt





Wat?! Nee toch.......



Edit; lees nu de reactie van Leafs.
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:23
98.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 25 februari 2017 @ 23:05:

Ik kan me best voorstellen dat mensen hem een prettig persoon vinden geloof ik.



Dan was hij zeker gedrogeerd....... nooit meer zo'n godsdienstwaanzinnige provinciale wereldvreemde bizarre idioot gezien in Utopia na zijn vertrek. Toch heb je dit soort mensen wel nodig om het publiek te blijven verbazen.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:Haaz schreef op 23 februari 2017 @ 20:24:

Jammer dat britt eruit is.

britt 1 van de weinig beschaafde mensen in dat riool.



Britt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat was ze leuk, normaal en eerlijk hè Geen gekke dingen, geen dramaqueen of roddeltante. Heerlijk, van mij had ze mogen blijven om Utopiaan van het jaar te worden
Alle reacties Link kopieren
Nou, inderdaad, was er eindelijk weer eens een normale bewoner. Niet overdreven aanwezig, ze durfde het wel te zeggen, maar altijd even rustig en beheerst. Erg jammer, dat ze weg is.
Alle reacties Link kopieren
Chanella en Vivamien :

+ 10000000
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Billy zat me toch te slijmen bij die twee nieuwe mannen. Zou ze bang zijn dat ze zich misschien negatief uitlaten over haar

En lief hoe Karin over britt sprak. Wat leuk dat Karin mag blijven! Ze leek zo happy en nog steeds. En jacco is ook zo blij, geinig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 27 februari 2017 @ 16:32:

[...]

1 van de weinig beschaafde mensen in dat riool.



Britt Ja maar wel wat saai. Maar ze was wel de enige wie Boyd, Rob en jessy door had! Ze had van mij ook nog wel even mogen blijven
Alle reacties Link kopieren
Potig wijffie die Billy hoor!
Waarom zit Ramona nu zo te janken? Iemand die dat op streams al heeft gezien?
Haar moeder heeft een hartaanval gehad.

Alles goed inmiddels
Jezus wat erg! Is ze niet naar huis gegaan dan?
Op bezoek gegaan in het ziekenhuis
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mopje74 schreef op 02 maart 2017 @ 00:04:

Naaibal???
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik zal hem er weer eens ingooien, het is uit tussen Billy en Jessie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven