Entertainment alle pijlers

Utopia, hemel of hel ??

17-03-2016 13:00 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 14:23:

Ach schatttttt....

Het hád gekund heur.

Jaja, maar we gaan hier natuurlijk geen mensen valselijk beschuldigen.
Ik vind het echt niet leuk meer om te kijken, alles is zo gescript. Dat dictator gedoe is duidelijk afgeleid van die serie op NPO3 van een week of 2 geleden ' de dictator'.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 23 mei 2016 @ 23:17:

Ik vind het echt niet leuk meer om te kijken, alles is zo gescript. Dat dictator gedoe is duidelijk afgeleid van die serie op NPO3 van een week of 2 geleden ' de dictator'.Joh .... Kan ons het schelen. Het houdt ons toch iedere dag een half uurtje van de straat.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Guttegut hebben ze het nou ook over rowena d'r gekwijl op Ruud? Ow ow zal haar vriend leuk vinden.

Btw Rob had zo rot geslapen, met z'n vraag aan Vic, moet ik me ergens op voorbereiden? Hij heeft het echt te pakken of niet?

Gescript of niet, ik blijf kijken



Vind trouwens ook vaag mbt cemal, hij had al eerder contact gezocht en toen moest z'n vader niks van hem weten, nu ineens wel. Of heb ik t mis?
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Oh oh die Victoria. Wat een maf wijf!

Het nu zo draaien dat ze het hele experiment heeft gedaan om Jessie te laten shinen. En als hij daadwerkelijk de dictator speelt, gelijk tegen spartelen.

Bah!

En die Rob. Hilarisch! "ik zie wel hoe je naar hem kijkt"

En Romy...tsja....eerst Cemal dumpen omdat ze van dr stoel glijdt van Ruud. Maar nu blijkt hij totaal geen interesse te hebben en nu glibbert ze weer naar Cemal. Bijzonder!



Heerlijk hoe Ramona reageerde op t gezever van Vic over haar dictatuur uit liefde...inderdaad sekte achtig....
Alle reacties Link kopieren
Wie denkt die Victoria wel niet wie ze is zeg, wat een vreselijk mens.... Moeder Theresa?? Ik kan de woorden "dankbaar" en "liefde" werkelijk niet meer hóren!
Alle reacties Link kopieren
Jah Vic heeft er weer een mooie draai aan gegeven.

Zogenaamd om jessie een kans te geven, my ass.

Jah vind het ook bijzonder hoe Romy eerst cemal dumpt omdat Ruud binnenkomt.

Ruud laat duidelijk merken dat hij haar niet moet, en ze druipt weer af naar cemal.

Snap niet dat die knul daar in trapt.



Ramona ziet er trouwens een stuk frisser uit met wat make up zeg.

Zo zie je maar wat een beetje make up kan doen.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat valt die Victoria door de mand zeg!

Niet normaal hoe zij zichzelf op een voetstuk plaatst naast Ghandi en Moeder Teresa.

En dat gedraai over die dictatuur. Dat ze het voor Jessie deed om te shinen. Wat een gelul. Echt een heel raar en eng mens. Met bijzonder veel grootheidswaanzin.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Wat een enge vrouw die victoria brrr
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
ik zit even hoog in mn emo ..aldus do..whoehaha
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 25 mei 2016 @ 16:58:

Ja wat valt die Victoria door de mand zeg!

Niet normaal hoe zij zichzelf op een voetstuk plaatst naast Ghandi en Moeder Teresa.

En dat gedraai over die dictatuur. Dat ze het voor Jessie deed om te shinen. Wat een gelul. Echt een heel raar en eng mens. Met bijzonder veel grootheidswaanzin.



Echt alleen om te shinen...................



Je leent iemand zijn auto, rijdt er een deuk in waar je haske sneu van bent, en dan zeg je tegen die persoon....... Beter nu een deuk in je auto, heb ik express gedaan, dan ben jij niet zo sneu als jij er een deuk in rijdt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
DO : '' ik zit nu hoog in mijn emo ''



Die hou ik er zo in.................................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
En Vic vindt dat Rob z'n processen er mogen zijn. Van zo'n uitspraak ga ik dus hoog in m'n emo zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:anitavansjonnie schreef op 27 mei 2016 @ 13:04:

En Vic vindt dat Rob z'n processen er mogen zijn. Van zo'n uitspraak ga ik dus hoog in m'n emo zitten. dat hoog in m'n emo dat word nog wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:anitavansjonnie schreef op 27 mei 2016 @ 13:04:

En Vic vindt dat Rob z'n processen er mogen zijn. Van zo'n uitspraak ga ik dus hoog in m'n emo zitten.Ik heb haar nog nooit normaal horen praten.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Het kan nog erger. Vic heeft in haar slaap visioenen gehad van Bas, Do en ik geloof Romy. En daar moet ze serieus mee aan de slag, vindt ze.
Alle reacties Link kopieren
Is iemand hier wel eens naar de bio-markt geweest?
Alle reacties Link kopieren
Ok dat vond ik oprecht sneu voor Kees. Vertelt hij over de sterfdag van zijn zus, luistert zijn maatje gewoon niet.

En laag van Ruud om hem na te doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:multomap schreef op 27 mei 2016 @ 19:44:

Ok dat vond ik oprecht sneu voor Kees. Vertelt hij over de sterfdag van zijn zus, luistert zijn maatje gewoon niet.

En laag van Ruud om hem na te doen!Nou, ik vond dat Cees ook wel een beetje overdreven uit zijn plaat ging. Hij was het notabene zelf vergeten, de vorige dag. Hij kan altijd meteen zo verongelijkt doen.
Alle reacties Link kopieren
Het 'vergeten' van een sterfdag kan er ook aan bijdragen dat hij zo reageert. Dat hij het vreselijk vindt dat hij het vergeten is. Zo werkt dat tenminste voor mij.

Ben het helemaal met je eens dat Cees een lastig persoon is maar in dit geval kan ik me zijn pijn voorstellen. Gelukkig kon hij bij Rowena alsnog zijn verhaal kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry zit ff hoog in m'n emo!

Zelfs cemal zijn moeder geeft aan dat hij zich laat gebruiken als speelbal.

Ben benieuwd wat hij met die info doet, zal hij er een punt achterzetten?
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
quote:multomap schreef op 27 mei 2016 @ 19:44:

Ok dat vond ik oprecht sneu voor Kees. Vertelt hij over de sterfdag van zijn zus, luistert zijn maatje gewoon niet.

En laag van Ruud om hem na te doen!Ik vond het ook gemeen van Ruud en Karin.
Alle reacties Link kopieren
Kees vind ik echt een enorme droeftoeter, maar dit was inderdaad echt niet netjes van Karin.

Ik had zowaar met hem te doen.



Denk inderdaad net zoals multomap aangeeft dat zijn felle reactie zou kunnen komen juist door het vergeten van de sterfdag.



Ach... Ondanks even mijn medeleven vind ik hem nog altijd een sukkel!
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
quote:tsjatsjietsjie schreef op 27 mei 2016 @ 21:46:

Sorry zit ff hoog in m'n emo!

Zelfs cemal zijn moeder geeft aan dat hij zich laat gebruiken als speelbal.

Ben benieuwd wat hij met die info doet, zal hij er een punt achterzetten? Kusje erop ???



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
...dubbel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven