Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden (in showbizzland)

04-02-2006 21:09 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
mss dat het in navolging van het "zwanger in showbizzland" topic, en het onflatteuze foto topic, wel aardig is om een nieuw topic te hebben met alle relationele roddels van onze sterren?zo las ik net in de krant dat lance armstrong en sheryl crow uit elkaar gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nee is dan idd geen roddel maar een 'feit.'

Al vind ik het wel enigszins verdacht dat Curry zelf gezellige kiekjes van hun twee de wereld inslingert. Dan vraag ik me af of het niet gewoon een soort publiciteitsstunt is ofzo. Maargoed, dat hoef niet natuurlijk. Sommigen zijn niet zo van de privacy.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Christina Curry is gewoon een attention ho! Straks is dit weer over en staat ze weer in haar blote kont op twitter, met regenboog-kleurig haar en haar panty om haar nek. Ik noem maar wat.
Nou, ze heeft het iig van geen vreemde
Alle reacties Link kopieren
Ze passen goed bij elkaar, want die Elle Bandita komt ook aandacht te kort ofzo



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Twee aandachtstrekkers op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.....😜
Alle reacties Link kopieren
Staat ze nu te flossen?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Die leuke Freek Vonk met dat ijskonijn Eva Jinek. Zonde van die jongen...
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 07 februari 2013 @ 22:02:

Die leuke Freek Vonk met dat ijskonijn Eva Jinek. Zonde van die jongen...Ik vind het ook geen combi. Hij is iemand die alles met zijn blote handen aanpakt en zij is bang dat haar nagels breken en vies worden als ze buiten is (denk ik)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Freek is zoooooo leuk!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel grappig, Freek en Eva.

Freek is wel een totaal andere man dan Bram M. Echt totaal anders.

Volgens mij valt de mijn-nagel-breekt-angst bij Eva wel mee hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 08 februari 2013 @ 11:14:

Ik vind het wel grappig, Freek en Eva.

Freek is wel een totaal andere man dan Bram M. Echt totaal anders.

Volgens mij valt de mijn-nagel-breekt-angst bij Eva wel mee hoor.

Dat kun je wel zeggen, totaaaaaal anders. Ze gaat echt van het ene uiterste naar het andere. Persoonlijk lig ik liever naast Freek.



Kennen jullie die serie die op Discovery was van die journaliste die met haar survivalman (niet Bear Grylls) op overlevingstochten ging? Zoiets kunnen zij nu ook doenX-D
Poep, wie heeft jou gescheten?
Oeh, jakkie, heb even moeten googlen maar nu weet ik wie Freek Vonk is.

Veel geluk er mee Eva, je mag hem hebben!
Alle reacties Link kopieren
quote:marretje23 schreef op 08 februari 2013 @ 10:29:

Freek is zoooooo leuk!!!!Van dichtbij is hij een stuk minder leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuke combi. Verwachtte eigenlijk dat ze voor de volgende gelikte gladjakker van jaren ouder zou vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook wel goed bij elkaar passen. Zij is wel stoer en dat vindt hij leuk denk ik. Beide slim.. Nou, zou best goed kunnen gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:ninox schreef op 08 februari 2013 @ 11:39:

[...]





Van dichtbij is hij een stuk minder leuk.Ja? valt hij tegen? ik vind hem altijd zo sympatiek en enthiousiast!
Alle reacties Link kopieren
quote:marretje23 schreef op 09 februari 2013 @ 13:05:

[...]





Ja? valt hij tegen? ik vind hem altijd zo sympatiek en enthiousiast!Ik ook! Ben gek op Freek. Van de combinatie snap ik echt helemaal niks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 09 februari 2013 @ 16:32:

[...]





Ik ook! Ben gek op Freek. Van de combinatie snap ik echt helemaal niks.Zou Eva ook weten dat hij een varaan los heeft lopen en 60 slangen in zijn huis heeft? Verder vind ik Freek te gek.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is hij op tv sympatiek en enthousiast! Dat ben ik ook



Laten we zeggen dat ik hem 'uit het vak' ken, en daar zie ik vooral iemand die enorm snel omhooggeschoten is (deels terecht), door iedereen op handen gedragen wordt ("want hij doet het zo leuheuk!" en "oh ieks, een slang, wat stoer!") maar die ook onervaren is, weinig diepgang heeft (ook vaktechnisch) en meer dan eens als een arrogante kwal over mensen heen dendert en zich van niemand iets aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging even foto googlen van Freek Vonk. Ken hem niet want ik kijk nooit dwdd. Hij leek mij heel jong. Lang leve Wikipedia: Eva 1978 en Freek 1983. Hij is dus 5 jaar jonger. Is daar al iets over gezegd?. Bram was toch flink ouder.
Alle reacties Link kopieren
quote:ninox schreef op 09 februari 2013 @ 22:49:

Tuurlijk is hij op tv sympatiek en enthousiast! Dat ben ik ook



Laten we zeggen dat ik hem 'uit het vak' ken, en daar zie ik vooral iemand die enorm snel omhooggeschoten is (deels terecht), door iedereen op handen gedragen wordt ("want hij doet het zo leuheuk!" en "oh ieks, een slang, wat stoer!") maar die ook onervaren is, weinig diepgang heeft (ook vaktechnisch) en meer dan eens als een arrogante kwal over mensen heen dendert en zich van niemand iets aantrekt.Plus dat zijn tanden 2 maten te groot zijn................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 09 februari 2013 @ 23:14:

[...]



Plus dat zijn tanden 2 maten te groot zijn................Daar heb je een punt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuke man om te zien, beter dan de meeste over gestylede Gooische koppen.

Veel beter dan Bram M. Met die plakkrullen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Dat zou lollig zijn, als het nu alsnog wat zou worden



Barry Atsma en Babette van Veen geen koppel

AMSTERDAM - Barry Atsma en Babette van Veen hebben geen relatie met elkaar.



RTL Boulevard checkte het gerucht dat ging onlangs bij de acteur, maar die liet weten dat het niet waar is. Sindsdien hebben de twee echter wel contact met elkaar.

"Dat is een heel leuk verhaal", zei Atsma dinsdagavond in het programma. "Door jullie hebben we nu Twittercontact met elkaar, dat is wel weer leuk. Dus als er nog iets van komt is het jullie schuld."
Alle reacties Link kopieren
Oh dat zou ik Babette wel heel erg gunnen! (ik keek Samen Single)

Elle Bandita is niet echt bescheiden ofzo, maar een aandachtshoer zou ik d'r zeker niet noemen. Als je optreedt moet je er niet als een grijze muis je liedjes afdraaien.

Ik vind 'r stoer en intrigerend
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven