Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden (in showbizzland)

04-02-2006 21:09 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
mss dat het in navolging van het "zwanger in showbizzland" topic, en het onflatteuze foto topic, wel aardig is om een nieuw topic te hebben met alle relationele roddels van onze sterren?zo las ik net in de krant dat lance armstrong en sheryl crow uit elkaar gaan.
KT Tunstall gaat scheiden.

( en dan graag snel een nieuwe cd, inspiratie zat zou ik zeggen)
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op 04 maart 2013 @ 19:45:

En het schijnt dat Barbie en Michael ook op het punt staan om te gaan scheiden? Ik ben zo verrast... (Ik hoop dat de sarcasme goed overkomt.)



Las net bij De Televaag dat het servies door de kamer vliegt en:



'Ook de nieuwe borstvergroting van Barbie zorgde onlangs voor een ontploffing...'
Alle reacties Link kopieren
Ja dat Barbie en haar Ken eventueel zullen gaan scheiden, lijkt mij echt voor de kijkcijfers. Iemand zei het programma heeft haar geen windeieren gelegd, en ze weet prima hoe ze kan zorgen voor meer kijkcijfers. Je moet toch een beetje sensatie zoeken, anders kijkt echt niemand meer.
Ik snap nou nooit dat de hele wereld al bij voorbaat wist dat dat huwelijk van Barbie in een scheiding zou eindigen, maar dat ze dat zelf niet zien. Dit is echt zo'n voorbeeld waarvan je het gewoon weet van tevoren. Net zoals je het weet bij bv Katie Price...dat is ook gewoon wachten op de scheiding
Alle reacties Link kopieren
Na de diverse trash series Barbie's Baby en Barbie's Bruiloft ditmaal de nieuwe serie Barbie's Boedelscheiding in de maak?
Barbie's Break Up

Barbie's Bijstand (de boedelscheiding heeft niks opgeleverd)

Barbie en Ken (nieuwe liefde)

Barbie's Bende (tweeling met Ken gemaakt)

Barbie gaat brommen (echtelijke ruzie met Ken is uit de hand gelopen)



We hebben nog jaren plezier voor de boeg.
Zoon Will Smith en zusje Kim Kardashian daten

Het zusje van Kim Kardashian, Kylie Jenner, datet sinds kort met Jaden Smith, de zoon van Will Smith.



Dat onthult US Weekly maandag. "Het is nieuw, maar ze zijn al jaren vrienden", aldus een bron. De twee werden onlangs samen gespot in een restaurant in Londen. Jaden was daar om de 19e verjaardag van zijn vriend Justin Bieber bij te wonen.

De 15-jarige dochter van Bruce en Kris Jenner is niet de eerste Keeping Up With The Kardashians-ster waar de één jaar jongere Karate Kid-acteur voor gaat.

Eerder werd hij door zijn moeder Jada Pinkett Smith gekoppeld aan Kylies 16-jarige zus Kendall. Ook de moeder van Kim en Kendall zat toen in het complot.
Oh en Fajah Lourens schijnt ook weer eens verliefd te zijn, maar dat bericht is alweer verwijderd, want dat mag natuurlijk nog niet naar buiten komen, nadat ze de laatste keer had gezworen voor altijd toch zeker een maand vrijgezel te blijven





Oh nee, linkje doet het weer.



Fajah Lourens is weer verliefd

Fajah Lourens heeft een nieuwe liefde in haar leven. De dj is helemaal in de wolken, maar het voelt nog wel onwennig.



Foto: ANP

"Ik ben verliefd, maar ik vind het wel eng. Je wordt er ook zo onzeker van", onthult ze in de ochtendshow van FunX.

Na de eerste ontmoeting op Ibiza sloeg de vonk direct over. "Ik vond hem meteen leuk. Hij is een echte man en heeft me niet heel erg versierd of verleid en dat is juist leuk. "



"Het is niet iemand die mijn reet likt. Ik heb weleens een vriendje gehad die dan echt alles voor me deed", aldus Fajah.

Geen liefdesbaby

De 31-jarige dj vertelt niet wie de man is, maar wil wel kwijt dat hij in een kledingwinkel werkt. Daarnaast onthult ze dat ze geen liefdesbaby wil met haar nieuwe vriend.

"Ik heb zelf twee kindjes en hij heeft ook een dochter. Geen kinderen meer."
En nog een serial dater:



'Adam Levine is weer verliefd'

Adam Levine is verliefd. De zanger van Maroon 5 heeft zijn oog laten vallen op Gossip Girl-actrice Amanda Setton.



Foto: ANP

Zo vertelt een vriend van de zanger aan RadarOnline.

De twee leerde elkaar onlangs kennen door een wederzijdse vriend. "Het klikte meteen tussen ze", zo vertelt de bron. "Adam en Amanda zijn pas net met elkaar aan het daten. Het is nog heel pril."



Volgens de website is Setton (27) heel blij met haar nieuwe vlam. Toch zouden vrienden van haar hopen dat ze niet te hard van stapel loopt. De 33-jarige Levine heeft namelijk nogal een reputatie als het op vrouwen aankomt.

Supermodel

"Hij wordt niet vaak gezien zonder een prachtig supermodel aan zijn arm", aldus de ingewijde. Daarom zouden haar vrienden zich een beetje zorgen maken dat hij een spelletje speelt.

Levine werd hiervoor nog gelinkt met Victoria's Secret-model Behati Prinsloo en vlak daarvoor had hij twee jaar lang een relatie met topmodel Anne Vyalitsyna.
http://frontpage.fok.nl/n ... ns-62-doet-19-jarige.html



Ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt is. Ik wíl het me ook niet voorstellen.

Vroeger vond ik PJ.Rens altijd al een viez mannetje, bij de kaktusshow griebels kreeg ik van die man... En dat is neit veranderd..



Bah bah
quote:Borodini_ schreef op 07 maart 2013 @ 11:01:

http://frontpage.fok.nl/n ... ns-62-doet-19-jarige.html



Ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt is. Ik wíl het me ook niet voorstellen.

Vroeger vond ik PJ.Rens altijd al een viez mannetje, bij de kaktusshow griebels kreeg ik van die man... En dat is neit veranderd..



Bah bah



Ziet er toch niet uit!

ik wil het niet weten ook!!
Alle reacties Link kopieren
42 jaar jonger! wat bezielt die mensen! Allebei dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het zou je dochter zijn die met hem thuis komt...brrrr...vind het een engerd.
Alle reacties Link kopieren
Zij is toch wel ouder dan 19? Ze ziet eruit als een oud wijf haha
Alle reacties Link kopieren
Ze ziet er inderdaad erg ouwelijk uit. Als ze 39 hadden gezegd had ik het ook geloofd.



Maar dan die spijkerbroeken..... 2 halen 1 betalen?????
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Had het filmpje nog niet gezien. Maar inderdaad, wat een ouwe kop heeft ze. Als je dan een 19-jarige pakt, neemt dan een lekkere
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt heel ziek. Ik geloof ook niet dat een meisje van 19 hier een wel overwogen beslissing in kan nemen. Ik vind het vooral heel zielig voor haar.
Ik geloof echt niet dat dat meisje 19 is. 30 minstens. Dan is het leeftijdsverschil nog aanzienlijk, maar dan is het tenminste niet zo brrrrr. Schandalig vind ik het eigenlijk. Het zal je kind zijn.
Wibi doet een PJR:



De achttien jaar jongere kunsthistorica Celine van Riemsdijk zet momenteel zijn leven op zijn kop.



Ik dacht wel eens dat ik misschien mijn hele leven vrijgezel zou blijven. Mijn hele leven hier op het landgoed is daarop ingericht. Ik had er min of meer vrede mee. Als ik nu ’s ochtends naast haar wakker word, ben ik echt blij verrast. Zo van ’oh ja er is iets heel fijns in mijn leven nu’.”
Huh? Ik dacht dat Wibi zelf ook nog 18 was....althans zo gedraagt hij zich wel......
En toch vind ik dat weer anders.
Het is ook anders hoor: 43 en 25.

Toch zou ik als moeder er niet echt blij van worden.
Nou moe. Zit ik net naar het filmpje van Wiebs en Slien te kijken: volgens mij zo fake als het maar kan die relatie. Opgefokte neppe toestand.

Zij in dure kleertjes met neppe nagels en extensions en op d'r stiletto's de drollen van de knol scheppen: right.



En hij maar happy en hieper doen. De nep lach op haar gezicht vermijdend...



Nope, ik geloof er niks van.
Kaktus en zijn kleuter maken potverdikkie een oprechtere indruk
Alle reacties Link kopieren
Ik lig geloof ik liever met PJR in bed dan met WS
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven