Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja Desperate! Net als Pierce Brosnan, dat vind ik ook zo'n type! En nog knap ook
Pierce idd! En natuurlijk onze eigen Dwayne! Van die mannen die zich niet in laten met jonge vrouwen, sex, drugs, alcohol enz. Die zitten gewoon 'S avonds op de bank naast hun partner of bellen elke avond even met ze als ze op pad zijn
Alle reacties Link kopieren
Welke Dwayne, Desperate?



Heerlijk toch! Ik vind Pierce zo'n leuke vent! Inderdaad wat jij beschrijft. Van die mannen die niet na 15 jaar huwelijk er van doorgaan met een jong ding van 21. Zo'n man die heel trots naast zijn vrouw staat die met cellulitus op haar benen in bikini staat. Heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Dochter Madonna verliefd op Timor
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 22 augustus 2014 @ 14:48:

[...]





Volgens mij ligt het vooralsnog iets genuanceerder.

Nick Cannon heeft bevestigd dat hij en zijn echtgenote Mariah Carey huwelijksproblemen hebben. "Er zijn inderdaad problemen in het paradijs."



Dat vertelt de komiek in een interview met The Insider.

"We wonen sinds een paar maanden in aparte huizen", aldus Cannon, die sinds 2008 getrouwd is met de zangeres.

"Mijn focus ligt bij de kinderen", vertelt de komiek over zijn dochter Monroe en zoon Moroccan Scott.

Een woordvoerder van Carey wil het nieuws niet bevestigen, maar ontkent ook niet.

Overeenkomst

Volgens TMZ heeft de zangeres haar toekomstige ex hele strenge regels opgelegd. In de scheidingsovereenkomst staat dat Cannon niet mag praten over de scheiding en dat hij zich aan een aantal strenge regels moet houden, anders krijgt hij een boete.

Carey mag uiteindelijk de officiele scheiding bekend maken op een moment waarop zij dat wil.

De eerste verhalen dat Carey en Cannon huwelijksproblemen hebben kwamen een week geleden in het nieuws, al zouden de problemen er al zijn sinds mei. Sindsdien wordt er steeds meer bekend over de eventuele scheiding.Ik vond ze altijd zo leuk! Jammer hoor, als het echt zo is.
quote:soetkees schreef op 23 augustus 2014 @ 11:27:

Dochter Madonna verliefd op TimorZe verzinnen het wel zeg.
quote:Desperate_Housewive schreef op 22 augustus 2014 @ 21:10:

[...]



Ik hoop het ik vind die 2 leuk bij elkaar en volgens mij is Tom zo'n goedzak. Echt sympathiek, charmant, leuk, betrouwbaar....gewoon een man die voor altijd bij z'n vrouw blijft als die 2 uit elkaar gaan, dan geloof ik niet meer in een huwelijk voor altijd hoor! Tom is al eens gescheiden, van de moeder van zijn oudste twee kinderen.
quote:minnimouse schreef op 23 augustus 2014 @ 00:32:

Welke Dwayne, Desperate?



Heerlijk toch! Ik vind Pierce zo'n leuke vent! Inderdaad wat jij beschrijft. Van die mannen die niet na 15 jaar huwelijk er van doorgaan met een jong ding van 21. Zo'n man die heel trots naast zijn vrouw staat die met cellulitus op haar benen in bikini staat. Heerlijk Ow duh, verkeerde topic haha! Die is popi jopi in het celebs onflatteus-topic. Dwayne Johnson
quote:riannerianne schreef op 24 augustus 2014 @ 08:48:

[...]





Tom is al eens gescheiden, van de moeder van zijn oudste twee kinderen. Ow crap...is er dan echt niemand meer die gewoon getrouwd is en blijft voor altijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 21 augustus 2014 @ 15:54:

Het moppie van Frits Wester is geen 30, maar 25. Daarmee is het leeftijdsverschil 27 jaar



Hij moet het zelf weten,maar ik vind dit leeftijdsverschil erg groot.

Als je midden 50 bent,ben je toch in een hele andere levensfase dan een twintiger?



Nog even dit leuke weetje:Ik kom wel eens in een sauna waar ook bekende Nederlanders komen..Frits wester zie ik daar af en toe en ik kan je zeggen dat hij niet alleen kaal van boven is...
Alle reacties Link kopieren
To much info.
quote:Betty33 schreef op 25 augustus 2014 @ 00:42:

[...]





Hij moet het zelf weten,maar ik vind dit leeftijdsverschil erg groot.

Als je midden 50 bent,ben je toch in een hele andere levensfase dan een twintiger?



Nog even dit leuke weetje:Ik kom wel eens in een sauna waar ook bekende Nederlanders komen..Frits wester zie ik daar af en toe en ik kan je zeggen dat hij niet alleen kaal van boven is...Goh, interessant zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst Sean Connery, maar lees net dat dit ook al zijn 2e vrouw is. Hij is er wel al bijna 40 jaar mee getrouwd



Meryl Streep nog steeds getrouwd met haar eerste man, al ruim 35 jaar



(als antwoord op desperatehousewive)
Alle reacties Link kopieren
quote:Betty33 schreef op 25 augustus 2014 @ 00:42:

[...]

Nog even dit leuke weetje:Ik kom wel eens in een sauna waar ook bekende Nederlanders komen..Frits wester zie ik daar af en toe en ik kan je zeggen dat hij niet alleen kaal van boven is...







leuk voor je!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Betty33 schreef op 25 augustus 2014 @ 00:42:

[...]



Nog even dit leuke weetje:Ik kom wel eens in een sauna waar ook bekende Nederlanders komen..Frits wester zie ik daar af en toe en ik kan je zeggen dat hij niet alleen kaal van boven is...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 21 augustus 2014 @ 15:57:

[...]





Echt sneu die ouwe kerels met jonge meiden. Als Frits stratenmaker was geweest, dan was ze nooit voor hem gevallen.



Inderdaad. Ik had Frits Wester toch altijd best hoog zitten maar dit

Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 25 augustus 2014 @ 09:38:



Meryl Streep nog steeds getrouwd met haar eerste man, al ruim 35 jaar Meryl Steep was voor haar huwelijk 3 jaar verloofd met acteur John Cazale. Helaas stierf hij in 1978 aan longkanker. Meryl was toen nog geen dertig. Ze trouwde vrij snel na zijn dood met haar huidige echtgenoot. Wellicht dat ze door die ervaring zo'n verbintenis veel serieuzer neemt dan veel van haar collega's?
Alle reacties Link kopieren
quote:Betty33 schreef op 25 augustus 2014 @ 00:42:

[...]





Hij moet het zelf weten,maar ik vind dit leeftijdsverschil erg groot.

Als je midden 50 bent,ben je toch in een hele andere levensfase dan een twintiger?



Nog even dit leuke weetje:Ik kom wel eens in een sauna waar ook bekende Nederlanders komen..Frits wester zie ik daar af en toe en ik kan je zeggen dat hij niet alleen kaal van boven is...Nou geweldig zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vader kind Anouk eindelijk bekend



van onze redactie

FOTO - Twee maanden na de geboorte van Anouks vijfde kind, is eindelijk bekend wie de vader is. Het gaat om de vijftien jaar jongere basketballer Seraino Dalgliesh.



Foto: ANP KIPPA



Foto: Facebook Anouk

Dat meldt het management van Anouk (39). Seraino komt uit Rotterdam en is bevriend met voetballer Leroy Fer, die het nieuws tevens bevestigt.

"Seraino wilde niet in de publiciteit. Wij hoopten dat iedereen dat zou respecteren. Maar dat bleek dus onmogelijk. Ze zijn heel gelukkig met elkaar en dolblij met Sion. Alles gaat hartstikke goed," aldus het management.

Eerder gingen er geruchten dat Afrojack de vader van haar baby zou zijn, maar dat werd nooit bevestigd. Daarna passeerden verschillende mogelijke vaders de revue, waaronder drummer Satindra Kalpoe en Orfeo Bouman, die het nummer Sacrifice voor de zangeres schreef.

Anouk heeft met haar ex Remon Stotijn drie kinderen: Benjahmin Kingsley, Elijah Jeremiahen Phoenix Ray. Rapper Unorthodox is de vader van Anouks jongste zoon Jesiah Dox.





Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Virginia van Peter Jan Rens alweer zwanger..
Alle reacties Link kopieren
Volgens Virigini niet:



Haar fb:

Als ik erachter komt wie die onzin verteld die kan zijn eigen gaan verstoppen ik ben er echt helemaal klaar mee! zeggen dat ik 5 weken zwanger ben terwijl ik toen een galblaas operatie had! Achterbaks tering volk!



O ja en Evert Santegoeds zet jij je oogkleppen maar af als je lef hebt en niet zo laf bent haal je je informatie niet uit bronnen maar bij ons zo'n goeie journalist ben je! Maar niet heus je bent zwak.



(Of zouden alleen de 5 weken niet kloppen en de zwangerschap wel??)
.
quote:impala schreef op 27 augustus 2014 @ 09:43:

Volgens Virigini niet:



Haar fb:

Als ik erachter komt wie die onzin verteld die kan zijn eigen gaan verstoppen ik ben er echt helemaal klaar mee! zeggen dat ik 5 weken zwanger ben terwijl ik toen een galblaas operatie had! Achterbaks tering volk!



O ja en Evert Santegoeds zet jij je oogkleppen maar af als je lef hebt en niet zo laf bent haal je je informatie niet uit bronnen maar bij ons zo'n goeie journalist ben je! Maar niet heus je bent zwak.



(Of zouden alleen de 5 weken niet kloppen en de zwangerschap wel??)Nee, Virginia kan niet rekenen. 5 weken zwanger = 3 weken geleden bevrucht. Toen was ze allang weer thuis uit het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Martijn Krabbé wil de volledige voogdij over de vier kinderen die hij samen met zijn vrouw Amanda heeft. De presentator heeft volgens ingewijden een team van topadvocaten om zich heen verzameld.



Dat meldt Story.



De presentator ontkent tegenover het blad de verhalen, maar ingewijden weten zeker dat hij zijn ex geen enkele ruimte gunt als het aankomt op de kinderen.





"Martijn wil volledige voogdij omdat hij denkt dat hij beter voor de kinderen kan zorgen. Amanda ging er al die tijd vanuit dat zij en Martijn voor het co-ouderschap zouden gaan", aldus een bron.



De problemen met de scheiding maken het voor Amanda heel moeilijk: als de scheiding niet snel genoeg is afgerond zal haar kind met nieuwe vriend Harrie Koolen volgens de wet officieel het kind van Martijn zijn.



"Dit werpt een smet op Amanda's zwangerschap. Ze is in verwachting van een dochter, maar tegelijkertijd doodsbang haar andere kinderen te verliezen."
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel not done zijn wat ik zeg, maar ik snap Martijn Krabbé wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2014 @ 10:01:

Het zal wel not done zijn wat ik zeg, maar ik snap Martijn Krabbé wel.



Ik ook.



Even rust in de tent voor die kinderen. Het is allemaal al heftig zat. Moeten ze straks zeker die kraamtijd door waarin moeders geen tijd voor ze heeft, want nieuwe baby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven