Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Aan de andere kant; hij had ook wel eerder kunnen bedenken wat voor een vrouw zij is, voor hij er 4 koters mee maakte.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het waar is, dat Martijn de volledige voogdij wil. Hij spreekt nog met respect over Amanda. Dat moet je ook wel doen natuurlijk, op de nationale tv, het is toch je moeder van je kinderen. En misschien wist hij nog niet dat Amanda zwanger was toen Linda's zomerweek werd opgenomen. ( Daar baseer ik mijn uitspraak op). Maar ik vind Martijn geen type die de kinderen hun moeder niet gunt.



Hoewel ik het ook wel zou begrijpen als het wel zo is.



Die opmerking van Loes Luca ( de andere gast in de aflevering) vond ik geweldig:



Linda: Amanda heeft zelfs een tatoeage met de naam van haar nieuwe vriend."Waarop Loes antwoordde: "Misschien kon ze anders zijn naam niet onthouden."



Mijn ex heeft ook toen hij een relatie had met de vrouw voor wie ik ben ingeruild haar naam op zijn arm laten tatoeëren. Echt in koeienletters. De hele relatie duurde welgeteld drie maanden...



Ik vind dat altijd... bijzonder.... als mensen dat doen.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
quote:Re__ske schreef op 27 augustus 2014 @ 10:14:



Mijn ex heeft ook toen hij een relatie had met de vrouw voor wie ik ben ingeruild haar naam op zijn arm laten tatoeëren. Echt in koeienletters. De hele relatie duurde welgeteld drie maanden...



Ik vind dat altijd... bijzonder.... als mensen dat doen.





Ik vind het volstrekt belachelijk. Ik had nooit zoveel tégen Amanda, maar sinds dit hele gedoe (het publieke gejubel over haar verliefdheid, de tattoe en de overhaaste zwangerschap) wél. Het mens spoort niet en houdt totaal geen rekening met haar kinderen.



Wat heeft jouw ex met die tattoe gedaan, toen de relatie over was?
.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft er iets anders overheen laten tatoeëren. Maar je ziet wel dat er iets anders onder zit. Het is geen mooie tatoeage.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou daar stiekem wel een beetje leedvernaak over hebben, dat het zo'n lelijke plek geworden is.
.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2014 @ 10:08:

Aan de andere kant; hij had ook wel eerder kunnen bedenken wat voor een vrouw zij is, voor hij er 4 koters mee maakte.Dit dus. Hij heeft 'm er net zo goed ingeswaffeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Re__ske schreef op 27 augustus 2014 @ 12:33:

Dat heb ik ook.
.
Dean Saunders aangehouden wegens brandstichting'

Dean Saunders wordt er van verdacht, de auto van zijn ex-schoonouders in brand te hebben gestoken. Afgelopen dinsdagnacht ging in Zaandam een voertuig in vlammen op.



Volgens RTL Boulevard zou zanger Dean Saunders de brandstichter zijn. De politie bevestigt tegenover Boulevard slechts dat er een 33-jarige man uit Hoorn is aangehouden voor brandstichting.

Het zou om de auto van de ex-schoonouders van Saunders gaan. Rond 0.55 uur 's nachts kreeg de politie een 112-melding binnen. Dat was echter te laat; de auto was al volledig uitgebrand.



De politie onderzoekt de betrokkenheid van de verdachte. Saunders en zijn ex Jamie Faber (foto) zijn sinds april dit jaar uit elkaar. Al eerder kreeg de broer van zanger Ben Saunders te maken met de politie, nadat Faber aangifte had gedaan wegens mishandeling.

In mei legde de rechtbank Saunders een voorwaardelijke werkstraf van veertig uur op en een boete van vierhonderd euro. Tevens moest hij verplicht in therapie.

Tegenover NU.nl zegt het management van Saunders nog geen reactie te willen geven.
Als het waar is van Dean, lijkt mij dat zo'n domme actie. Echt niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 27 augustus 2014 @ 15:42:

Als het waar is van Dean, lijkt mij dat zo'n domme actie. Echt niet normaal.Het lijkt mij sowieso geen al te helder licht. Maar goed, dat zegt niks over die brandstichting. We zullen zien of 'ie schuldig is
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 27 augustus 2014 @ 09:59:

Martijn Krabbé wil de volledige voogdij over de vier kinderen die hij samen met zijn vrouw Amanda heeft. De presentator heeft volgens ingewijden een team van topadvocaten om zich heen verzameld.



Dat meldt Story.



De presentator ontkent tegenover het blad de verhalen, maar ingewijden weten zeker dat hij zijn ex geen enkele ruimte gunt als het aankomt op de kinderen.





"Martijn wil volledige voogdij omdat hij denkt dat hij beter voor de kinderen kan zorgen. Amanda ging er al die tijd vanuit dat zij en Martijn voor het co-ouderschap zouden gaan", aldus een bron.



De problemen met de scheiding maken het voor Amanda heel moeilijk: als de scheiding niet snel genoeg is afgerond zal haar kind met nieuwe vriend Harrie Koolen volgens de wet officieel het kind van Martijn zijn.



"Dit werpt een smet op Amanda's zwangerschap. Ze is in verwachting van een dochter, maar tegelijkertijd doodsbang haar andere kinderen te verliezen."Je zou toch denken dat de Story wel een beetje verstand heeft van wat voogdij inhoudt. Wat ze (neem ik aan) bedoelen is dat het hoofdverblijf van de kinderen volgens Martijn bij hem moet zijn, al dan niet met omgang met moeder.
Brangelina schijnen dan nu toch echt getrouwd te zijn!





http://www.people.com/art ... tt-angelina-jolie-married
Alle reacties Link kopieren
scheiding Bey & Jay verkooptruc?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:misschicken schreef op 28 augustus 2014 @ 14:57:

Brangelina schijnen dan nu toch echt getrouwd te zijn!





http://www.people.com/art ... tt-angelina-jolie-marriedHuwelijk van Brad en Angelina is bevestigd door hun woordvoerder. Dat hebben ze goed geheim kunnen houden. Begin augustus vertelde ze nog dat zij en Brad geen trouwplannen hebben. Wel erg slim van ze.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk zeg. Leuk gedaan!
Ashlee Simpson getrouwd met zoon Diana Ross'

Ashlee Simpson heeft haar jawoord gegeven aan Evan Ross. De zangeres en de zoon van Diana Ross stapten zondag in het huwelijksbootje.



Dat melden verschillende media.

De twee verloofden zich in januari, tijdens een vakantie. Diana Ross voltrok het huwelijk van haar zoon en zijn vriendin.



Simpson werd door haar 5-jarige zoon Bronx naar het altaar gelopen, terwijl zus Jessica haar getuige was.

Ross (26) kreeg in juli 2013 een relatie met de drie jaar oudere zangeres. Simpson is al eens eerder getrouwd geweest: met Fall Out Boy-gitarist Pete Wentz. Met hem kreeg ze zoon Bronx.
Jenny McCarthy en Donnie Wahlberg hebben elkaar zondag het ja-woord gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Waar is Italy? Ik zit al dáge te wachten op alle foto's van de VMA's.
Whahahaa Connie over haar Eugene in boulevard "Hij is een ontzettend pure man en hij houdt niet van NEP"
Alle reacties Link kopieren
Haha grumpycat, ik hoorde het ook en moest zo lachen. Die vrouw lijkt wel van was, zo nep!
Alle reacties Link kopieren
Eugene van Dun mag er anders wel wezen. Connie heeft een knappe vent aan de haak geslagen. Het viel me trouwens op dat ze zich weer Connie Witteman laat noemen.
Alle reacties Link kopieren












tja..... lief gebaar zal ik maar zeggen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de sluier geweldig
Ik vind het ook geweldig!! En de jurk is prachtig! Mooi klassiek model, staat haar echt goed!



Op die onderste foto lijkt het trouwens of er rechts onderop op de rok van haar jurk ook getekend is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven