Entertainment alle pijlers

We zijn er bijna!

28-07-2014 22:21 65 berichten
Ik ben fan



Soort jeugdsentiment naar mijn opa&oma, die zouden ook zo met zo'n reis meegaan.

Heerlijke Hollandse kneuterigheid.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben dit jaar ook allemaal een mini-waslijnmolen mee. Zou dat de aanbieding van de week zijn geweest? En maar wassen en soppen op de camping, hij de auto en caravan, zij de kleding.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de tweede aflevering zitten kijken.

Het is echt genieten hoor, dit programma.

Lekker erwtensoep uit blik eten, op de camping in Spanje
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Die mini-wasmolens leken me ontzettend onhandig. Volgens mij kun je beter een lijntje spannen en neemt ook nog minder ruimte in (kun je een normaal formaat monopolie meenemen)



Ik heb een ontzettende hekel aan kamperen dus ik zie me dit niet doen over 40 jaar, maar op zich heeft het wel wat gezelligs. De meeste deelnemers zijn ook al jaren getrouwd dus misschien is wat nieuwe aanspraak niet zo verkeerd op de vakantie.



Erwtensoep vind ik sowieso al om van te gruwen, uit blik nog net wat erger en ik kan me niet voorstellen dat je dit meeneemt op vakantie. Maar juist daarom kijk ik graag naar dit programma, enig dat andere mensen genieten van erwtensoep op de camping !
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 16 juli 2016 @ 22:14:

Maar juist daarom kijk ik graag naar dit programma, enig dat andere mensen genieten van erwtensoep op de camping !

Precies!

Ik vind het ook heerlijk om te zien hoe mensen genieten van dingen die ik verafschuw.

Zoals dat afwassen op zo'n gezamenlijke afwasplek of het uit de blubber moeten trekken van je auto.

En dan elke keer die hele zooi weer inpakken, terwijl je net alles hebt geïnstalleerd. De horror.



Ik zou best in een caravan willen zitten, maar dan in een heel erg grote en mooie op een heel erg luxe camping met gegarandeerd mooi weer.



Ik blijf dus maar thuis
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer aan het genieten. Stroganoffsaus met vooral heel veel goedkopere ketchup

Die eindeloze verhuizingen naar een nieuwe camping minder dan 200 km verderop. Waarom zou je die moeite doen? En een excursie naar de marmersteengroeve!
Heerlijke feel-good kneuter t.v !
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij op dat de kandidaten voor het overgrote deel zo rijk zijn. De duurste nieuwe auto's met de allernieuwste caravans of campers. Bij dit soort mensen gaat dan truttigheid de boventoon voeren, daar kun je dan op wachten. Veel leuker lijkt het me dat je meer low budget gaat, bijvoorbeeld met een Canta met daarachter een ouwe kip-caravan met gaten in het dak. Met een ouwe sjagerijn achter het stuur en dan naar Bakkum of de Veluwe vanuit Amsterdam Noord. Dat ze een spelletje gaan organiseren maar dat de helft dan al dronken is. Programma idee ?
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Oooh. Ik dacht dat ik de enige was die keek. Geweldig. VErleden jaar Griekenland was ook zo leuk. Lekker kneuterig en allemaal zwaaien net als op een schoolreisje
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 19 juli 2016 @ 13:15:

Het valt mij op dat de kandidaten voor het overgrote deel zo rijk zijn. De duurste nieuwe auto's met de allernieuwste caravans of campers. Bij dit soort mensen gaat dan truttigheid de boventoon voeren, daar kun je dan op wachten. Veel leuker lijkt het me dat je meer low budget gaat, bijvoorbeeld met een Canta met daarachter een ouwe kip-caravan met gaten in het dak. Met een ouwe sjagerijn achter het stuur en dan naar Bakkum of de Veluwe vanuit Amsterdam Noord. Dat ze een spelletje gaan organiseren maar dat de helft dan al dronken is. Programma idee ?Er is er een bij met een stokoude Kip, die geluidsjager met Chriet Tietulaar-baardje. Die had het meteen in de eerste uitzending al aan de stok met zo'n blingbling-kampeerder. Die vond dat Kipje namelijk maar armoedige zooi.......
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 19 juli 2016 @ 14:13:

[...]



Die vond dat Kipje namelijk maar armoedige zooi.......Dat heb ik dan mooi weer even gemist. Wat ik meestal zie is dat ze nogal overdreven aardig doen tegen elkaar omdat blijkbaar niemand buiten de groep wil vallen. Dat is m i wel een generatiedingetje.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Hier ook een fan! Sowieso fan van Max, ook al ben ik daar zo'n 20 jaar te jong voor.



Maar die Hollandse kneuterigheid en zuinigheid, ik snap het werkelijk niet. Als ik met pensioen ben en een aardige duit te besteden heb dan zie ik mezelf toch echt naar een luxe hotel gaan waar ik iedereen dag door Juan en Pablo wordt gemasseerd dan met de sleurhut op pad. Ik snap het niet. Echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is voor die mensen te ver van hun bed, daar zijn ze doodongelukkig mee. Met zo'n caravan in de regen is juist zo herkenbaar
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 18 juli 2016 @ 22:04:

Ik ben weer aan het genieten. Stroganoffsaus met vooral heel veel goedkopere ketchup En het kleinkind dat belt omdat het zijn A-diploma heeft gehaald wordt ongenadig afgekapt door oma, omdat oma NU de biefstukjes moet bakken, omdat de reisgenoten anders alle stroganoffsaus naar binnen schuiven
You don't have to fit into the format
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 14 juli 2016 @ 14:04:

Ze hebben dit jaar ook allemaal een mini-waslijnmolen mee. Zou dat de aanbieding van de week zijn geweest? En maar wassen en soppen op de camping, hij de auto en caravan, zij de kleding.Bij de Aldi, een tijdje terug! Ik heb nog serieus overwogen om er één te kopen, voor op het balkon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven