Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Frozen Ground op Netflix, naar waargebeurd verhaal met Nicholas Cage. Vond hem goed, maar wel akelig.
Deepwater Horizon, over gebeurtenissen op boorplatform Deepwater Horizon in 2010. Héél goed en aangrijpend.
The Grey, over een vliegtuig dat neerstort in Alaska. Heel slecht. Uitgezet.
Everest, over de gebeurtenissen op Mt. Everest in 1996. Ik had hier slechte verhalen over gehoord, maar vond hem goed. Had al 'Into Thin Air' van Krakauer gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Gone Baby Gone. Vond hem goed.
Alle reacties Link kopieren
Nocturnal Animals. Moeizaam, kop noch staart film.
Alle reacties Link kopieren
47 meters down.
Voor het genre een aardige haaien film.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens voor Nocturial Animals heb ik de Zookeeper (hele goede film) en The Pirates of the Carrabean (leuke film) gezien.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week heb ik gezien;

-wonder woman: erg leuke film!
-baywatch: nog slechter dan ik had verwacht, heel fout
-piraten of the caribbean: wel aardige film, vond de film alleen lang duren
Alle reacties Link kopieren
All eyes on me: over het leven van 2pac Shakur, vond een goeie film ben met zijn muziek opgeroeid was soms alsof je naar de echte 2pac keek Demetrius Shipp, Jr lijkt griezelig veel op hem
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Pop Aye.

Thaise roadmovie over een man en zijn olifant.
Mij kon het niet bekoren.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
The Mazerunner deel 1 en 2. Spannende films die de vaart er goedinhouden en waar ik me iig goedbij kon inleven, mijn vriend was wat huiverig van te voren door de toch wel slechte recensies maar is ook aangenaam verrast. Wij kijken uit naar deel 3 die volgend jaar uitkomt iig :-)
Alle reacties Link kopieren
Wonder Woman.

Flinterdun verhaaltje maar schitterend gefilmd vooral qua 'Amazone actiescenes' ik hou erg van het genre en ik vond er leuke humordingetjes in zitten dus aan mij was ie zeker besteed
Alle reacties Link kopieren
ooh die wil ik echt zien :love:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Vorige week keken we Trainspotting omdat ik binnenkort het tweede deel wil zien. Was vrij veel vergeten maar vond hem nog steeds leuk.

Gisteren the accountant, mwah.

Vandaag Kong : skull island. Ik vond hem leuk. :)
Beau Bigalow: Male Gigalo en The hot chick.
Heel oud en langere tijd geleden al eens gezien, maar ik vond ze - dank zij het acteren leuk.
De andere films vond ik niet zo. 50 first dates was een tijdje geleden en die was ook wel leuk,
Kan me Rob Schneider in die film niet meer herinneren.
Alle reacties Link kopieren
Bonnie and Clyde met Warren Beauty en Fay Dunnaway uit 1967! Was aan de film niet te merken want het tempo zat er goed in en was verder ook niet knullig.

Oh een een tijdje terug tijdens het zappen een stuk van een of andere Bond-film met Roger Moore. Wat slaat het toch allemaal heerlijk nergens op. Zitten ze in een vuurgevecht met vijanden, ontsnappen ze en 5 minuten later gaan ze zitten vrijen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Yves Saint Laurent, viel vies tegen kostuums waren wel heel mooi maar voor de rest nee
Wonder Woman :love: verhaal prikte je idd zo doorheen maar was zeker een leuke film
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
I'm not your negro. Hele goeie film/ semi-docu. Veel beter dan ik verwacht had. Scherp en genuanceerd tegelijk en dat is heel knap.

En Koza maar daar ben ik halverwege uit weggelopen. Ik trok de totale domheid van alle hoofdpersonen en eigenlijk de hele film niet meer.
.
Intouchables en Schone Handen.

Intouchables blijft een mooie film! Voor de 2e of 3e keer gekeken.

Schone Handen had ik voor het eerst gekeken. Moest wel wennen aan Jeroen van Koningsbrugge in een serieuze rol, maar vond het best een sterke film.
Wie een hele mooie film wil zien :
Battle of the year
Alle reacties Link kopieren
Silence

Film over de Japanse inquisitie, beetje lang en langzaam. Wel de moeite waard.

Gold

Film over een groot goudmijn schandaal eind jaren tachtig.
Schitterende rol (As always) van Matthew McConaughey, zo'n fijne acteur om naar te kijken :)

Okja

Leuke en bij vlagen hilarische film over een meisje dat probeert haar super varken te beschermen en redden van een grote multinational die deze varkens wil fokken om het voedselprobleem op te lossen.
Beetje vreemde rol van Jake Gyllenhaal, mislukte casting op dat punt wat mij betreft.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Super Woman: was leuk.
Alle reacties Link kopieren
Walk of Shame aardige film wel kort
Relax we're all crazy, it's not a competition
Trainspotting 2 Niet zo iconisch als de eerste, maar wel erg leuk om weer even een update te krijgen over onze junkie vrienden. Heel behoorlijke film. T1 was naast Pulp Fiction toch wel de voornaamste film van mijn tienertijd.

Elle van Paul Verhoeven. Goede film! Maar zeker controversieel, en bleef met een naar gevoel achter. Eigenlijk vond ik het niet helemaal kunnen.

Boss baby de nieuwe Disney. Gewoon leuk en grappig, heel gaaf die stemmen van Alec Baldwin en Steve Buscemi.

Logan tja, Marvel, je weet wel. Voor een Marvel film best sterk. Nou ja ze zijn misschien meestal wel goed, maar je moet net in de juiste mood zijn.

Ik was laatst opeens in een Pierre Bokma binge. Geweldige rol in De Uitverkorene, steengoede film ook, aanrader! Over het schandaal rond de gereformeerde broers achter de firma Baan, succes en ondergang. Top altijd, met Bokma wordt zo'n drama in de zakenwereld altijd een ware griekse tragedie.
anoniem_65325db34735a wijzigde dit bericht op 17-07-2017 08:36
20.20% gewijzigd
Ow en idd, Impala, ook 'I am not your negro'. Heftige kost, zeker indrukwekkend en heel sterk geregisseerd/monteerd.
Alle reacties Link kopieren
Van de week naar Rock 'n Roll geweest. Franse film over een acteur die ouder wordt en moeite heeft met het feit dat hij niet meer gecast wordt voor de mooie jonge man, maar voor de vaderrollen. Hij belandt in een flinke midlife crisis en gaat daar op zijn eigen manier mee om. Vond hem aardig, half uurtje te lang.
Alle reacties Link kopieren
Wonder woman; leuke film alleen het neplandschap in het begin irriteerde me om de een of andere reden.
10 cloverfieldlane; duurde wat lang voor er actie kwam maar tien de vaart er in zat was het een spannende film om te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven