Entertainment alle pijlers

Wie is wel mooi maar NIET sexy?

30-07-2014 23:40 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het al.

Claudia Schiffer. Knap hoor, maar Ik word er niet geil van.

Evenals onze Doutzen Kroes. Heel mooi, maar niet sexy.



Mannen: Anthony Robbins, die positiviteitsgoeroe. Knap maar totaal niet sexy.

David Beckham: Doet me niks, maar zie wel dat hij knap is.
Alle reacties Link kopieren
Taylor Schilling uit orange is the new black
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 31 juli 2014 @ 09:11:

Rachel McAdams



Natalie Portman



Kate Beckinsale



Shailene Woodley



Zac Efron



Eigenlijk vind ik (bijna) alle mannen die ik mooi vind ook sexy.Sorry verkeerd gelezen
Alle reacties Link kopieren
Wel mooi, niet sexy

Doutzen Kroes

Kim Feenstra



Mannen

Brad Pitt

Orlando Bloom



Wordt vervolgd
Alle reacties Link kopieren




David Boreanaz, mooie man, weinig sexappeal.
Orlando Bloom inderdaad, knappe man maar heeft echt iets te lief over zich heen. Geef mij dan maar Gerard Butler.



Vrouwen: Miranda Kerr en Ilse de Lange. Totaal seksloos.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Orlando er helemaal niet zo lief uitzien. Het lijkt me een typische binnenvetter, zo eentje die dagenlang geen boe of ba zegt. En dat-ie een drankprobleem heeft maakt het ook niet beter.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitter@spice66 schreef op 31 juli 2014 @ 00:10:

Orlando Bloom..is een watje.. ik vind een man sexy als het een echte kerel is. ik hou niet van die metroseksuele trutten.

ik hou niet van kindvrouwtjes. Ik vind Doutzen een beetje een kind vrouwtje.Hehe, Orlando heeft een paar dagen geleden geprobeerd om Justin Bieber in zijn smoel te slaan. Vind ik hem toch wel iets leuker worden
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 31 juli 2014 @ 13:56:

Ik vond Penelope vroeger vreselijk, maar sinds haar rol in Vicky Christina Barcalona wel erg leuk en ook sexy. En dat vond tegenspeler Javier Bardem (over sexy gesproken!) ook, want die is met haar getrouwd



Salma Hayak vind ik niet zo mooi en ook niet erg sexy.Bij mij speelt persoonlijkheid ook heel erg mee of ik iemand sexy/aantrekkelijk vind. Zag laatst een interview met haar, en wat een arrogant wijf is dat zeg! Vond haar altijd aantrekkelijk maar nu niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 01 augustus 2014 @ 12:49:

[...]





Hehe, Orlando heeft een paar dagen geleden geprobeerd om Justin Bieber in zijn smoel te slaan. Vind ik hem toch wel iets leuker worden Bitterbal of blokje kaas bij je mosterd?
.
Alle reacties Link kopieren
Eerste waar ik ook aan dacht is Doutzen. Prachtig gezicht, maar word er niet warm of koud van.. En dan haar stemgeluid.. 'Ik ben Doutzen, en ik ben boos!' MIJNGOD



Katy Perry vind ik ook niet sexy. Ze heeft wel de tieten en het imago, maar als ik haar zie denk ik 'nee'.



Miley Cyrus hetzelfde. Best een mooi koppie, maar wat een goor gedrag. Totaal niet sexy.



Enrique Iglesias. Knappe man, maar verder voel ik er niets bij
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 31 juli 2014 @ 01:03:

Bloedmooi.

Teo Theodoris...

Grieks fotomodel, wat niet sexy is, is dat hij 18 jaar vast zit nu voor drugssmokkel.

(Maar als ze het ooit omzetten naar huisarrest mag hij het bij mij komen uitzitten.)



[img]http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?. ... d=66551029[/img]holy moly,
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 01 augustus 2014 @ 12:52:

[...]





Bitterbal of blokje kaas bij je mosterd? Putverdeurie, ik loop weer eens achter
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 10:25:

[afbeelding]



David Boreanaz, mooie man, weinig sexappeal.Geen idee waar ik die van moet kennen, maar ik ontwaar toch wel iets van sexyness. (Maar misschien verdwijnt dat weer als je hem hoort praten of ziet bewegen?)
.
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 01 augustus 2014 @ 12:53:





Katy Perry vind ik ook niet sexy. Ze heeft wel de tieten en het imago, maar als ik haar zie denk ik 'nee'.



Miley Cyrus hetzelfde. Best een mooi koppie, maar wat een goor gedrag. Totaal niet sexy.Eens met allebei. Katy is te koel en Miley vooral te dom om sexy te zijn (Katy lijkt me ook geen licht trouwens).
.
Thierry Baudet

Alle reacties Link kopieren
Arie Boomsma



Hij is niet lelijk maar ik zou niet met m mee naar huis gaan. Terwijl ik hem (in tegenstelling tot velen) best sympathiek vind.

Maar sexy.... niet voor mij.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Nog meer:

Yolanthe en Sylvie; mooie vrouwen, maar vind ze zo nep overkomen.



Kim Kardashian (pre-facelift en botox). Was sexy, vind haar nu gewoon belachelijk



Sofia Vergara - mooie vrouw, maar dat achterlijke neppe accent in de serie!



Anna Paquin (nah, vind haar ook niet zo mooi eigenlijk)



Jennifer Lawrence - snap de hype om haar heen niet
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 31 juli 2014 @ 23:17:

Never heard of. Maar ook niks aan gemist. Zou een nieuwe vlam van Britney kunnen zijn.

(over Channing Tatum)

Nee dus. Hij is onlangs uit de kast gekomen.
quote:luca schreef op 31 juli 2014 @ 17:15:

[...]





Ik vind haar ook echt ongelooflijk mooi, maar idd dat filmpje Net gezien en het is slecht. En ook slecht voor je imago.
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 10:25:

[afbeelding]



David Boreanaz, mooie man, weinig sexappeal.+1
Sandra Bullock
Alle reacties Link kopieren
Phoebe en Monica van Friends, die op zich klassiek mooie en symmetrische trekken hebben, in tegenstelling tot Aniston met haar kleine oogjes, dikke neus, dunne lippen, klein voorhoofd.... Maar toch is Aniston (voor mij) een stuk aantrekkelijker.

Heeft ook te maken met een soort kwetsbaarheid die zij uitstraalt denk ik…



En Sandra Bullock idd. En Natalie Portman. Als zij semi-naakt in een film komen, denk ik daar eerder een dokterskabinet bij of zo… Weinig sexy aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Aniston echt een wanhopig wicht....niet aantrekkelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Aniston aantrekkelijk? Nee zeg, ik snap wel dat die maar niet aan de man komt. Wanhopig type ja. Neemt alles en zichzelf included veel te serieus.
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, in interviews komt ze wel nogal self-obsessed over, is waar.

Maar ik weet niet, in films of series vind ik haar altijd erg leuk om naar te kijken, ze intrigeert me wel op een of andere manier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven