Entertainment alle pijlers

Wie is wel mooi maar NIET sexy?

30-07-2014 23:40 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het al.

Claudia Schiffer. Knap hoor, maar Ik word er niet geil van.

Evenals onze Doutzen Kroes. Heel mooi, maar niet sexy.



Mannen: Anthony Robbins, die positiviteitsgoeroe. Knap maar totaal niet sexy.

David Beckham: Doet me niks, maar zie wel dat hij knap is.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 01 augustus 2014 @ 15:28:

[...]



(over Channing Tatum)

Nee dus. Hij is onlangs uit de kast gekomen.Nee joh! Hij en zijn vrouw (zijn tegenspeelster uit Step Up) hebben net hun tweede kind gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zelandoni schreef op 03 augustus 2014 @ 17:50:

[...]





Nee joh! Hij en zijn vrouw (zijn tegenspeelster uit Step Up) hebben net hun tweede kind gekregen.



Oeps......dat ben ik in de war met iemand anders (wie???) die dat laatst bij Graham Norton zat te vertellen
Alle reacties Link kopieren
Phoebe uit Friends vind ik veeeel aantrekkelijker dan Aniston.

Die ziet er altijd zo "gekweld" uit. Geef mij grappige Phoebe maar.
Alle reacties Link kopieren
Wentworth Miller misschien, uit Prison Break?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wentworth_Miller
Alle reacties Link kopieren
Katie Holmes - officieel wel mooi maar nul sex appeal.

Doutzen Kroes - prachtig op de foto's maar ergens te perfect en daardoor saai. In het echt zou het zo je lerares Engels kunnen zijn vind ik (woon in Amsterdam, spot haar af en toe).

Angelina Jolie - Sexy en mooi! Vooral sexy en sterk.

Adriana Lima - Ook zowel sexy als mooi



Mijn mening
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ellen Degeneres (spel ik dat goed?) een mooie vrouw, maar niet sexy.

Keira Knightley idem. En de hype rondom Cara Deleivigne (eeeeey macarena) snap ik ook niet. Hoewel ik haar adorable vind in de Zalando reclame.



Mooie, maar niet sexy mannen zijn voor mij bijvoorbeeld Robert Pattinson en Adam Levine.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 31 juli 2014 @ 23:09:

[...]

Channing Tatum.



Ik vind hem de uitstraling hebben van "mijn hersenen zitten in mijn spierballen"

Totaal a-sexy
Lucy Liu, ik vind het wel een mooie vrouw maar niet sexy.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen: Angelina Jolie, Sylvie Meis, Jennifer Aniston



Mannen: David Beckham (met stip), Tom Cruise, Christiano Ronaldo, Robert Pattinson
Alle reacties Link kopieren
Lastig. Kan alleen maar denken aan personen die misschien niet standaard knap zijn, maar wel een supergeile uitstraling hebben (bijvoorbeeld Maggie Gyllenhaal). Maar dat was de vraag niet
Believe none of what you hear, only half of what you see
Brad Pitt, David Beckham en Orlando Bloom zijn in theorie wel knap, maar voel er echt niets bij.

Angelina Jolie heb ik nooit sexy gevonden, zeker tegenwoordig, nu ze zo mager is geworden.
Alle reacties Link kopieren
katharine zeta-jones
Piet paulusma vind ik sexy maar niet mooi.
quote:anoniem1908201411 schreef op 01 augustus 2014 @ 10:25:

[img]http://img2.wikia.nocookie.net/__cb2012 ... reanaz.jpg[/img]



David Boreanaz, mooie man, weinig sexappeal.Lekkerding juist.
Alle reacties Link kopieren
Sylvie Meis, Robert Pattinson, Yolanthe, Daan Schuurmans, Channing Tatum, Eddie Redmayne.



Tot voor kort ook Scarlett Johansson, maar ze heeft nu kort haar en dat vind ik toch wel erg sexy.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sundrie schreef op 09 mei 2015 @ 23:08:

Sylvie Meis, Robert Pattinson, Yolanthe, Daan Schuurmans, Channing Tatum, Eddie Redmayne.



Tot voor kort ook Scarlett Johansson, maar ze heeft nu kort haar en dat vind ik toch wel erg sexy. Ik vind Robert Pattinson juist niet echt mooi, maar wel heel sexy
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft van die "waterige" fletse ogen. Brrr, die vind ik eng.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Channing Tatum wel heel sexy
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Doutzen knap maar ze is zo lang,echt lelijk. En dan die lelijke vent van haar. Maar wie ik echt sexy vind: jaime uit game of thrones ondanks dat hij niet echt supermooi is zoals bijvoorbeeld Kit Harington. Die vind ik niet sexy alleen knap.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Chantal Janzen mooi maar niet sexy. Komt door haar lieve gezicht.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:kattenenrozen schreef op 11 mei 2015 @ 09:52:

Ik vind Doutzen knap maar ze is zo lang,echt lelijk. En dan die lelijke vent van haar. Maar wie ik echt sexy vind: jaime uit game of thrones ondanks dat hij niet echt supermooi is zoals bijvoorbeeld Kit Harington. Die vind ik niet sexy alleen knap.



Vind jij lang lelijk? Ik vind het prachtig! Van die ellenlange benen.



Doutzen wordt hierboven ook lelijk genoemd. Sommigen vinden haar misschien niet aantrekkelijk of niet sexy, maar ik kan echt helemaal niets lelijks aan haar ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:kattenenrozen schreef op 11 mei 2015 @ 09:52:

Ik vind Doutzen knap maar ze is zo lang,echt lelijk. En dan die lelijke vent van haar. Maar wie ik echt sexy vind: jaime uit game of thrones ondanks dat hij niet echt supermooi is zoals bijvoorbeeld Kit Harington. Die vind ik niet sexy alleen knap.Ze is 1.79 zo lang is dat niet, verder vind ik haar man allesbehalve lelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelopeia schreef op 01 augustus 2014 @ 12:59:

Thierry Baudet

[img]http://www.hillegondakerk.nl/debat/webs ... Baudet.jpg[/img]

Wel sexy vind ik. Maar ik schijn nogal een aparte smaak te hebben wat dat betreft. Michael Hutchence was ook erg sexy. Jeroen Pauw vind ik niet knap maar wel sexy. Prins Harry ook. Sexy zit hem niet echt in een knap uiterlijk, maar in andere dingen die ik moeilijk kan benoemen. Alleen een stem kan al super sexy zijn. Of een bepaalde manier van kijken of bewegen.

Wel knap maar niet sexy ( dat was de vraag ) kan ik niet zeggen. Als ik iemand niet sexy vind, vind ik hem ook niet knap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylphide75 schreef op 11 mei 2015 @ 11:51:

[...]



Wel sexy vind ik. Maar ik schijn nogal een aparte smaak te hebben wat dat betreft. Michael Hutchence was ook erg sexy. Jeroen Pauw vind ik niet knap maar wel sexy. Prins Harry ook. Sexy zit hem niet echt in een knap uiterlijk, maar in andere dingen die ik moeilijk kan benoemen. Alleen een stem kan al super sexy zijn. Of een bepaalde manier van kijken of bewegen.

Wel knap maar niet sexy ( dat was de vraag ) kan ik niet zeggen. Als ik iemand niet sexy vind, vind ik hem ook niet knap.



Mooi en lelijk zijn objectieve begrippen, vind ik. Iemand met een regelmatig gezicht, vol haar, goed gebit en een goed figuur wordt mooi genoemd. Maar diegene hoeft helemaal niet sexy of aantrekkelijk te zijn. Wat ik sexy vindt, kun jij afstotelijk vinden, terwijl die persoon objectief gezien mooi is. Die voetballer Ronaldo bijvoorbeeld is objectief gezien een mooie man. Goed haar, atletisch figuur, mooi gezicht, maar veel vrouwen hier vinden hem allesbehalve aantrekkelijk.

En een ander voorbeeld: ik vind een keeper in de Britse premier league (kaal hoofd met lange baard) sexy, terwijl hij naar dezelfde maatstaven als Ronaldo lelijk is.

Sexy en aantrekkelijk zijn dus subjectieve begrippen.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 11 mei 2015 @ 12:20:

[...]





Mooi en lelijk zijn objectieve begrippen, vind ik. Iemand met een regelmatig gezicht, vol haar, goed gebit en een goed figuur wordt mooi genoemd. Maar diegene hoeft helemaal niet sexy of aantrekkelijk te zijn. Wat ik sexy vindt, kun jij afstotelijk vinden, terwijl die persoon objectief gezien mooi is. Die voetballer Ronaldo bijvoorbeeld is objectief gezien een mooie man. Goed haar, atletisch figuur, mooi gezicht, maar veel vrouwen hier vinden hem allesbehalve aantrekkelijk.

En een ander voorbeeld: ik vind een keeper in de Britse premier league (kaal hoofd met lange baard) sexy, terwijl hij naar dezelfde maatstaven als Ronaldo lelijk is.

Sexy en aantrekkelijk zijn dus subjectieve begrippen.Mooi of lelijk is net zo goed subjectief als sexy. Het is maar net wat jouw maatstaven voor mooi en lelijk zijn. Iemand kan niet 'objectief gezien' mooi zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven