Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaah wat lief Coetje en klinkt heel erg gezellig. Ik snap dat je de pijn nu minder goed merkt maar pas toch goed op jezelf



Ik heb de overgebleven goddelijke shoarma-wraps van bff als lunch gegeten. Was heerlijk, zit goed vol en alles is op nu.



Nu voetbal en energy drink sf.
Alle reacties Link kopieren
Verder wordt deze week niet echt bepaald mijn week. Moet morgen om acht uur in dat klote-ziekenhuis zijn voor de anesthesist en die onzin gaat een uur duren. Dan dinsdag om twaalf uur bij de chirurgijn komen. Wat een feest. Zie het ook nog gebeuren dat ik eind deze week geopereerd word, zal morgen de datum wel krijgen. Aan de ene kant hoe eerder hoe beter, ben ik daarvan af maar ben zo bang dat ze me weer naaien en ik weer een nacht daar moet blijven in dat godvergeten kut-ziekenhuis.



Fijne carnaval voor mij. Terwijl iedereen lekker tot diep in de nacht gaat feesten kan ik braaf vroeg naar bed.
BL, misschien goed om je angst te bespreken met ziekenhuis?



Ik heb de was opgeruimd en net een beker groene thee appel-kiwi op. Nu ben ik bezig om een late lichte lunch te maken: cracker met gekookt ei.
Sterkte alvast voor morgen Blue



Ik was gezellig bij mijn ouders, wat voorjaarskleding opgehaald

Toen we thuiskwamen lag er post in de bus van de gemeente waar we gaan trouwen, datum en tijd en locatie zijn gereserveerd/goedgekeurd. Het is heel officieel de brief begint met ''geacht bruidspaar''

superleuk!



Ik drink bruiswater.
Sterkte Blue deze week.

Coetje dat klinkt allemaal heel gezellig. Ook veel plezier in de kroeg.



Ik heb nu 3 dagen vrij. Dus ik drink nu een biertje. Vanavond bestellen we chinees.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk en gezellig allemaal. Wens jullie een fijne zondag.



Ik ga mijn angsten zeker aankaarten net als de vorige keer.



Ik ben bang, baal, ben ontzettend boos en voel me eerlijk gezegd doodongelukkig. Heb alleen maar klote-vooruitzichten en zit er helemaal doorheen.
voor BL.



Is er helemaal niets leuks in het vooruitzicht? Ook geen bezoekje van Peuter/Kleuter? Een glas Hugo-wijn? Een kop lekkere thee? Paaseitjes?
Alle reacties Link kopieren
Thanks BE.



Nee, helemaal niets. Alleen maar veel ziekenhuis en de operatie. En bedankt, chirurg.
Maar dat staal had er toch sowieso uit gemoeten? Of is gewoon nu even alles de schuld van de chirurg? In dat geval is het ook zijn schuld dat mijn vader geen Elfstedentocht heeft dit jaar!



Is het een idee om met BFF een afspraak te maken dat zij na de operatie zo snel mogelijk met peuter op 'arme BL met haar zere arm'-bezoek komt? En met je moeder, dat zij dan ook langs komt (met je lievelingseten)? Zeg maar dat je wel wat dingetjes hebt om je op te verheugen?



O, en wat de fysio betreft kan meneer chirurg nu natuurlijk de boom in: "ik denk dat we inmiddels wel hebben kunnen constateren dat het probleem niet bij de fysiotherapeut lag. Aangezien reizen mij enorm veel stress bezorgd en stress niet goed is voor mijn fysiek en mentaal herstel na een operatie, lijkt het mij verstandiger om een fysiotherapeut dicht bij huis uit te kiezen."



Ik heb net chili con carne in wraps uit de oven op en als toetje een appel. Nu even verzinnen hoe ik de rest van de avond in ga vullen.
Ik vind de ideeën die BE aandraagt wel goed blue.

Echt heel naar dat je je zo slecht voelt



Ik heb net pannenkoeken gebakken en gegeten, had eigenlijk weer geen zin om te koken maar ook geen zin in afhaal. Dus redelijk trots dat ik mezelf zo ver kreeg te gaan koken. En nee, vriend laat alle pannenkoeken aanbranden dus ik moest het wel doen
Alle reacties Link kopieren
Nee BE het titanium zou oorspronkelijk blijven zitten en chirurg garandeerde me in december nog dat een nieuwe operatie volstrekt onnodig was. Ook heeft hij me na de eerste operatie volledig herstel beloofd en daar is hij ook op terug gekomen.
Alle reacties Link kopieren
En bedankt voor de ideeën BE . Mijn ouders en bff en kleuter komen sowieso op bezoek als ik 's nachts moet blijven. Eerlijk gezegd hoop ik op een dagopname en dat ik dezelfde dag nog naar huis mag. Vorige operatie duurde bijna vier uur lang en mijn arm lag helemaal aan gort en was een grote bot-puzzel, nu hoeven ze alleen de ontsteking schoon te maken en dat verdomde titanium eruit te halen dus hoop dat deze operatie minder zwaar is en minder lang duurt. Maar erop rekenen durf ik gewoon niet. Hoop dat ze me morgen en/of dinsdag ook meer duidelijkheid daarover kunnen geven, maar incapabel als ze daar zijn vrees ik daar ook voor.



En lekker, wraps en pannenkoeken.
Nou, dan mag je dat best zeggen BL! "Meneer, in december zei u nog dit en dit. Dat bleek niet te kloppen, want anders zat ik nu niet hier. Hoe kan ik erop vertrouwen dat wat u nu zegt wel klopt?"
O, en ook bij dagopname kunnen ze langskomen hoor! Thuis!!
Alle reacties Link kopieren
quote:blueeyes*3 schreef op 26 februari 2017 @ 19:54:

Nou, dan mag je dat best zeggen BL! "Meneer, in december zei u nog dit en dit. Dat bleek niet te kloppen, want anders zat ik nu niet hier. Hoe kan ik erop vertrouwen dat wat u nu zegt wel klopt?"Dat ga ik ook zo netjes en beleefd mogelijk doen. Weet niet meer wat te geloven en vertrouw ze daar ook niet meer. Vind het ook maar een stelletje kwakzalvers eerlijk gezegd. We noemen de chirurg ook niet voor niets de chirurgijn.
Het staat je natuurlijk vrij om een second opinion aan te vragen!
ik wil maar een ding zeggen: lieve Blue, hang on girl !!!! <3 het wordt beter lieve meid, geduld.........
Succes vandaag blue



Ik heb al boodschappen gedaan en je kan merken dat het vakantie is; er was bijna niemand in de supermarkt. Of ik ben gewoon een keer vroeg geweest, kan ook.



Vanavond maak ik tagliatelle met zalm, spinazie en boursin. Jammie.



Fijne maandag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.



Word donderdag geopereerd en zoals ik al vreesde moet ik een nacht in het ziekenhuis blijven
Sterkte, het komt goed <3
Ze zijn er nu iig meteen eerlijk over BL!



En he, je bent straks wel extra zielig, dus extra recht op veel aandacht, knuffels, tekeningen van Kleuter en lekkere dingen! Weet je al of je terug mag naar je eigen fysio?



Nu grote beker kruidenthee.
Ik heb een mok groene thee.
Alle reacties Link kopieren
Zilveruitjes
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel. Fysio ga ik morgen vragen aan chirurgijn, morgen afspraak.



Net soepstengels gegeten.
Arbeidsdeskundige belde mij. Hij gaat een jobscoach aanschrijven die ervaring heeft met mensen met autisme, dan kom ik op een betere plek terecht. Dus ben wel blij.

Weer een stapje vooruit.



Ik drink bruiswater

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven