Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Fijn Dare, dat scheelt veel! Tip: Google de persoon/het bureau even, dan kun je zien of hun werkwijze ook bij jou past. En vraag of ze ook ervaring hebben met hoog-opgeleide ass'ers, en niet alleen niveau 'vakken vullen in de supermarkt in ruil voor Wajong' (bij wijze van spreken).



Ik heb net een chocolaatje op en kook nu ei voor cracker met ei. Daarna eens even iets verzinnen voor avondeten. Ik heb zin in rode kool, maar dat heb ik niet in huis en ik wil niet door het pestweer...



BL, ben jij blij met het grijze druilweer?
Goeie tip! Arbeidsdeskundige zei dat het bureau/persoon binnen twee weken ofzo contact op zou nemen. Dus ik ga vanaf nu genieten van mijn ''vakantie''.
Nu 'my kitchen rules' kijken en daarna lekker koken

gewoon relaxed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel nergens blij mee BE. Kan alleen maar aan die kut-operatie en dat godvergeten kut-ziekenhuis denken. Ook woedend dat ik weer een nacht moet blijven daar. Morgen naar meneer de prutser en dan woensdag een dagje ziekenhuis-vrij. Zucht. Diepe zucht. Was het maar 96 uur later.



Zometeen avondeten. Lekkerbek en aardappelkroketten uit de oven en sla. Nu groene ijsthee.
Alle reacties Link kopieren
En van het avondeten ga ik maar extra genieten want donderdag dus dat gore ziekenhuis-vreten. Dat geef je je hond nog niet.
Gewoon brood vragen BL, daar kunnen ze weinig wan verprutsen! Roep gewoon dat dat makkelijker gaat als je je niet lekker voelt oid. Waarom moet je trouwens een nacht blijven?



Om eerlijk te zijn zit ik ook niet zo lekker in m'n vel. Ben verdrietig omdat ik m'n baan kwijt ben, en baal van de afwijzingen die ik steeds binnen krijg. Daarnaast lopen gevoel en verstand een beetje uit elkaar. Ik weet dat het een goed idee is om een traject te gaan starten, maar ik baal er zó van! Want deze baan had ik dus zonder hulp van het UWV geregeld, die deden echt niets. Ik deed zelf het nodige (lees: ik heb bijna letterlijk hemel en aarde bewogen om aan de bak te komen) en zij zaten lekker achterover. Nu ben ik m'n baan kwijt en moet ik al een aantal weken wachten op een afspraak met de arbeidsdeskundige. Daarnaast heeft een vriendin me ernstig geschoffeerd (kennelijk is het heel gek dat ik geen strafbare dingen wil doen voor haar, dat had ze namelijk gevraagd, ik heb 'nee, hoe haal je het in je hoofd ben jij nou helemaal gek' gezegd en nu is ze woest) en loopt m'n begeleiding te klooien. M'n behandelaar is aardig maar die heb ik net, want ik ben sinds de zomer van hot naar her gesleept, en nu ben ik even boos en verdrietig en ik ben het zat. Iedereen wil alles tegelijk van mij en ik mag nergens zeggen 'ho, stop, het is te veel'. Dus nu slaap ik slecht, eet ik amper nog en staat m'n hele lijf strak van de spanning. En het zijn ook allemaal stomme dingen!



Dus ik las even een baal-moment in hoor. Pff, stomme wereld, ik ga even met de gordijnen dicht zitten. Doei! (nee, ik ga niets geks doen. Alleen mezelf even opsluiten in huis met thee en chocola en iets gezelligs)
Alle reacties Link kopieren
Hele dikke knuffel voor jou BE

Over de vriendschap kan ik natuurlijk niet oordelen maar met zo'n vriendin heb je geen vijanden meer nodig en volgens mij verdien jij veel beter En baan kwijt en afwijzingen zijn nooit leuk en door alles bij elkaar kan ik me heel goed voorstellen dat gevoel en verstand door elkaar lopen. En dat iedereen van alles tegelijk van je wil is ook vermoeiend, ik luisterde dan altijd naar de tekst van Try van Nelly Furtado. En vooral tegen die vriendin mag jij gerust aangeven dat het even teveel is!!



En probeer toch voor jezelf te zorgen, die stomme dingen zijn het allemaal niet waard!! Goed dat je vanavond even voor jezelf kiest en jezelf opsluit met lekkers en gezelligs. Groot gelijk heb je!! Helpt knuffelen met mejuffrouw kat ook?



Zo, net een kopje koffie op en ik ga er zo nog een maken.



BL: bedankt Hoe was het in het ziekenhuis bij meneer de koekepeer?
Ik zit ook aan de koffie.

Net eerste voorschotnota van trouwlocatie betaald! Het wordt echt.
Alle reacties Link kopieren
Alleen maar slecht nieuws gehad. Het is niet eens zeker of operatie donderdag doorgaat. In verband met veel spoedgevallen en die schijt-carnaval. Het zou dan begin volgende week worden.



Verder weten ze pas hoe kut-arm eraan toe is als het open is gemaakt en afhankelijk van of alles al netjes is vastgegroeid halen ze of al het titanium of een gedeelte eruit. Het laatste scenario zou kunnen betekenen dat er een eventuele derde operatie nodig zou kunnen zijn.



Ik zit helemaal in zak en as.
He, BL, wat een rotnieuws! Is er geen mogelijkheid voor een second opinion? Of een ander ziekenhuis waar de operatie wel door kan gaan? Kunnen ze op de röntgenfoto's niet zien hoe het met arm is?



Heb je laten weten hoe naar dit voor jou is? Hoeveel last jij hier van hebt?



Hier ondertussen wraps met rosbief als lunch, en een groene thee mango kokos.
Wat naar blue
Ik ga een stuk komkommer eten.
En ik heb earl grey thee.
Lekker, ik heb gewoon water.



Ik kijk 'my kitchen rules'

vanavond staat op mijn menu: spareribs, sperziebonen en gebakken aardappelschijfjes.
Hier worden het waarschijnlijk pannenkoeken, het is namelijk internationale pannenkoekendag.
En de leges voor de gemeente ook betaald (voor de plechtigheid enzo)

voel me nu wel arm, maar is wel al veel geregel gedaan.



O, ik heb vanochtend pannenkoeken als ontbijt gegeten die hadden we nog over van zondag
Dat telt ook Dare! Hier waren het pannenkoeken met appel, spek en kaneelsuiker. En een neutrale met pindakaas.
goedemorgen!



Ik moet even bedenken wat ik vandaag ga doen, voel me niet super. Morgen naar de psych dus dat wordt ook een uitdaging.



Vanavond eten we in elk geval thaise rode curry.



Ik drink koffie.
Dare, goeiemorgen! Is een boek lezen een optie? Of een serie kijken? Als je Netflix hebt (of een abo op de bieb) kan ik once upon a time erg aanraden. Is echt een serie om in te 'verdwijnen'!



En curry is lekker. Hier wordt het waarschijnlijk tomatensoep.
Ja, ben bezig in mijn boek.



Ik was gister wat bestemmingen voor huwelijksreis aan het bekijken en toen kwam ik Sicilië tegen, mooi dacht ik. Vriend ook. En toen ik naar bed ging, kwam vriend met het nieuws dat de Etna was uitgebarsten.. Dus dat valt weer af, helaas..



Ik drink water
Wat ben je aan het lezen Dare?



Ik heb koffie.



En wat balen van Sicilie! Maar het goede nieuws is dat je nu weer op speurtocht kan naar andere leuke bestemmingen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie eten van gister klonk erg lekker.



Hoe voel je je nu BE?



Benieuwd naar de uiteindelijke bestemming Daremanda.



Ben net gebeld door zkh. De operatie gaat morgen door. Word alleen wat later verwacht. Om negen uur in plaats van zeven uur.
Alle reacties Link kopieren
O en plannen voor vandaag: wassen! Heb twee volle trommels met was en die wil ik voor de operatie weggewerkt hebben, de eerste staat aan. Vanavond laatste voorbereidingen treffen: medicatie en after-operatiejurkje inpakken, make-up eraf, sieraden af en nagellak van tenen afhalen. Die nagellak gaat er bij thuiskomst direct weer op! O ja en nog even benen epileren.
Het wordt of Griekenland of Portugal, denk ik. Ik wil bij het zwembad kunnen liggen met een boek dus wil naar een zonnige bestemming en gezien budget lukt verder weg niet. En heel veel andere landen vallen of door heel veel verschillende redenen.



Ik lees de trilogie: In de schaduw van de raaf door Anthony Ryan. Fantasyboek.



Heel veel succes morgen blue, sterkte.



Ik heb net zwart-witjes (die dropjes) gehaald, daar had ik zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven