Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
BE, wat naar. Welk topic? Ik keek even op G&R maar daar zie ik zo gauw niet een dergelijk topic. Topic gevonden op andere pijler. Ga het later lezen!

Ah, het white mokka mysterie ook opgelost ik lust overigens geen koffie.



Blue, dat topic waar snoeppaprika niet mocht omdat ze fruit mee moesten brengen

Nederland slaat echt door in dit soort enge dingen qua pauzehapjes, snacks, broodtrommel/beleg en traktaties.



Ontbijt was paar roggecrackers geld. gekookte worst en halvajam en thee. Nu thee met een paar volkorenbescuitjes. Degene die woensdag wat zou komen drinken komt nu rond 16.30. Vanochtend eve uurtje in de zon gezeten maar smerig koude oostenwind maar dinsdag lijkt het voortreffelijk te worden. Zon en tot 18 graden

Voor vanavond heb ik een bakje boerenkool met worst en vlees uit de vriezer gehaald.
Hij staat op studie en werk, Thee! Heb nu de Mods maar even ingeseind, kreeg meteen bijval van iemand. Dat vind ik dan wel weer fijn.



Ik ga zo kleren aanhijsen en dan maar eens opruimen en stofzuigen. Vanmiddag ook nog taartjes bakken, want ik ben dinsdag jarig en ik vier het morgen (iig voor m'n ouders en m'n broertje)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een leuke dag vandaag Coetje, veel plezier!!



Thee veel plezier met je visite vanmiddag. Je merkt inderdaad aan alles dat het voorjaar is, de ijssalon is ook weer open.



BE alvast gefeliciteerd met je bday, wat voor taartjes ga je maken? Hoop dat je fijne dag zal hebben.



Ik zat muziek te luisteren toen mijn moeder belde, was erg fijn. Komende week weer even samen naar opa en oma.



Ga zo weer even langs de Aldi wandelen maar eerst kaasbroodjes eten met vriend. Lunch!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ga je bakken? En waarom moet het theewater iets afkoelen? Zodra de waterkoker afslaat schenk ik het in en dan gelijk theezakje erin, maar heel kort want ik houd niet van sterke thee.

Heb net thee gezet, weer een smaak die ik nog niet eerder dronk: Minty Maroc.
Ik ga kersenkruimeltaartjes maken! Heb zo'n pak van Koopmans. Kan veel ook from scratch maken maar dan heb ik meteen zo veel...



Thee, groene en witte thee zijn ongefermenteerde theesoorten, itt zwarte thee. Als je groene of witte thee (witte thee zijn de hele jonge blaadjes van de theestruik) met kokend heet water zet, verbrand je de thee. Gevolg: de thee wordt bitter en de delicate smaak gaat verloren.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou juist niet van een slap bakje, haha!! Thee moet bij mij goed sterk zijn.



Lekker BE!! Bak ze!!



Ik hoefde niet naar de Aldi hier in de stad te wandelen, bff kwam me halen met de auto en toen zijn we naar Noord gereden. Heb haar pyramidethee en yoghurt-ijs gegeven en voor kleuter Minion-ijsjes, die was ook mee.



Daarna naar de Jumbo. Het was overal heel druk en we zijn anderhalf uur weggeweest. Ben nu erg gaar en overprikkeld en bff ook maar we hebben wel allebei onze boodschappen binnen. We kunnen nu beide geen winkel meer zien



Vriend heeft zo met zijn ouders in de stad afgesproken voor koffie. Ik blijf lekker thuis.

Nu een energy drink sf.
Goedemiddag!



Vanochtend hebben vriend en ik samen boodschappen gedaan en daarna bij de Plantenhal wat plantjes gehaald voor de vensterbank. Het is nu lente in huis.



Daarna lekker boek gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Daremanda.



Hier de boodschappen in de koelkast gelegd en ga zo spekkoek eten. Heb bff bij de Jumbo ook nog groot blik energy drink gegeven. Ik verwen haar graag. En zij heeft bij de Aldi allemaal muntplanten gekocht zodat ze dit jaar weer speciaal voor mij in haar tuin munt kan verbouwen.



Heb allemaal lekkere dingen voor het weekend en heb ook beschuit en muisjes, dat vind ik zo lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Die taartjes wil ik nog eens maken met rabarber/aardbei. En echt BE, die to is echt gestoord. Geen letter meer aan vervuilen. En wat over thee geleerd, wist ik niet maar vond deze minty maroc wel ok = met munt, zoethout en kaneel. Hou niet van kaneel maar die proef ik er niet bovenuit.



Plantjes geven echt een heerlijk lentegevoel Dare.



Ik hoef lekker de deur niet meer uit, gister/vandaag/morgen niet.



Zo gek, heb net een tosti gemaakt, 'gewoon' met salami/bacon/kaas/ui zoals de laatste tijd wel vaker maar nu met donker volkoren ipv wit/tarwe/licht volkoren en het is me dan toch vies Krijg het echt niet weg dus gooi het maar weg. Nu dus nog bouillon en karnemelk en misschien dan nog maar losse cracker of beschuit erbij.

Heb evt. nog wat toastjes, eiersalade en pakje zalm mochten we daar zin in hebben rond visite-tijd.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer van de tosti, Thee. Wel relaxt de deur niet per se uit hoeven! Bouillon vind ik ook lekker.



Vriend is nu in de stad met zijn ouders, ik ben niet echt jaloers. Zit hier bij te komen van alle drukte en te chillen.
Alle reacties Link kopieren
Blue, gisteren was dat 'fruit op school'topic pas op pagina 4. Ben nu de rest aan het lezen. Die school van TO is echt compleeeeeeet doorgeschoten. Hoe meer ik lees, hoe bizarder het wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik had het er in de auto nog met bff over, Thee. Blij dat ik kind was in een andere tijd. Nu muziek luisteren op telefoon.
Pff, ik heb vandaag geen zin om te koken

maar even met vriend overleggen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ongeveer hetzelfde probleem Daremanda. Weten jullie inmiddels wat het gaat worden?



Vriend kwam terug uit de stad met een prachtig bosje rozen voor mij een hele mooie lichte kleur. Heb foto op fb gezet, vind het zo lief. Heb twee mooie identieke vazen, een antraciet en de ander lichtgrijs. Gebruik altijd de donkere maar wil nu eens voor licht gaan.
Wat lief van je vriend!



Ja, wij gaan wat bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Vriend is ook super



En lekker relaxt, wat bestellen! Ben benieuwd wat het gaat worden!



Vuilnis is weg, kattenbak gedaan en telefoon en e-sigaret in de oplader.
BE alvast veel plezier morgen. En die TO spoort niet, probeer je er niets van aan te trekken

Thee veel plezier vanmiddag.

Blue wat lief van vriend.



Ik heb vandaag tot 15.00 uur in de zon in de tuin gezeten. Helaas staat de zon nog niet hoog genoeg om langer in de tuin te zitten.

Vanavond eten wij wraps met gehakt. Nu een biertje en borrelnoten.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Garda lekker in de tuin

En zalig zeg, bier en borrelnoten en die wraps!!



Ik heb voor vanavond chips en Duyvis-dipsaus.
Alle reacties Link kopieren
In noord had ik je gezien blue! Ik stond half te dromen en zag het te laat...... ik wil je heel veel beterschap wensen met je arm! Hou je taai! Ik steek een kaarsje voor je aan en zal aan je denken!
Wij gaan pasta en pizza bestellen (ik de pasta) heb nu al trek.

Lekker Garda!



Ik heb een wijntje en zon.
Kun je zon ook eten Dare? Hoe smaakt dat?



Sorry, de autist-ik-neem-het-letterlijk kon het niet laten...
Haha :') als ik het zie, zie ik wat jij zie.

Foutje.
Alle reacties Link kopieren
Ja is jouw hood he Goulashkroket. Bedankt voor de beterschapswensen!



Lekker Daremanda wat voor pasta heb je?



Hier zijn het grote Subway-broodjes geworden, ik ben ze net gaan halen. Ik had er een met kalkoenfilet, gesmolten kaas, sla, rode ui en wat honing-mosterdsaus. Heb erg lekker gegeten.



Nu een blikje cherry cola zero.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk hebben jullie allemaal lekker gegeten vanavond.



Ik voel me wat angstig. Heb heel sterk het gevoel dat er dingen gebeuren in mijn arm. Heb voor het eerst sinds tijden weer flinke pijn in elleboog en die straalt uit naar de rest van arm. Heb het ook koud. Weet niet of het gewoon overbelast is na veel boodschappen vandaag of dat er misschien stoffen worden afgevoerd. Kan niet voelen of er iets uitkomt, daarvoor is gips te dik (misschien maar goed ook) en ben tot oksel ingepakt. Maandag controle. Maar goed ook denk ik want vind het allemaal een beetje eng nu. De antibioticakuur waarmee ik vorige week ben gestart duurt sowieso nog tot 6 mei.



Water nu.
Als je bang bent zou ik de HAP bellen BL! Gewoon doen, je angst is misschien onterecht maar wel begrijpelijk. Dus gewoon bellen, en dan vertellen zij je wel of je je zorgen moet maken.



Ik heb net popcorn en citroenlimonade op en ga zo slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven