Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier. Iedereen in de zon? BE, jij waarschijnlijk nog visite. Hoop dat het gezellig is.



Gisteravond at ik boerenkool met vlees en worst en zilveruitjes. Smaakte goed.

Ontbijt vandaag was broodje bacon, broodje vruchtenhagel, thee, karnemelk en een kiwi.

Lunch had ik restje bami van vrijdag en glas spa rood met citroenschijfjes.

Voor vandaag heb ik pastasaus uit de vriezer gehaald en heb net een appel op.

En wat zal het straks lekker lang licht blijven (sorry Blue)
Alle reacties Link kopieren
Na een nacht rust gaat het wel weer BE. Heb arm vandaag ook niet belast. Hopelijk heb je een leuke dag vandaag.



Thee, haha voor jou vind ik het fijn hoor. Maar voor mezelf inderdaad niet en vooral lastig met avondeten, dat wil ik altijd als het donker is haha en dat wordt nu wel steeds lastiger.



Hier is opgeruimd, gestofzuigd en de tweede was staat aan. Net naturel chips met fantasia dipsaus van Duyvis gegeten en vanavond paprikasoep en panini. O en er is nog aardappelgratin.



Pakje appelnectar nu. Ben zo benieuwd, gespannen en nerveus voor morgen.
Alle reacties Link kopieren
bosvruchtenthee
Bezoek was gezellig! Nu heb ik tapas voor mezelf gemaakt. Dadels met spek, toastjes met tonijnsalade, gehaktballetjes, brie met walnoten, druiven en rauwe courgette met feta. Erbij zoete witte wijn.
O, en BL, ik denk aan je. Hoe laat moet je morgen?
Alle reacties Link kopieren
Lekker bosvruchtenthee, ik zet vanavond ook thee denk ik.



BE fijn dat het leuk was. Ook cadeautjes gekregen? Je tapas klinkt lekker en lief dat je aan me denkt. De afspraak is om 13.35.



Water nu.
Alle reacties Link kopieren
He Blue, mijn 2e afspraak is 13.25.



BE, een gezellige middag, lekkere taart en heerlijk avondeten!



Toetje was een flinke bak volle yoghurt met de laatste diepvriesaardbeien en een half klein banaantje.

En ik eet nu beschuiten, weet nog niet hoeveel.
Goedenavond!



Rustig hier, heb ook hele weekend aan vriend besteed..

En vanmiddag had vriend snippermiddag dus samen van alles gedaan; een tuinstoel zoeken voor het balkon. Uiteindelijk geslaagd bij de Gamma.



Vanavond gaan we uit eten. Niet omdat het moet, maar omdat het kan! :D

En is gezellig, hebben graag tijd voor elkaar.



Ik drink Fanta orange zero.
Alle reacties Link kopieren
Lekker uit eten! Wat voor soort restaurant?



Ik begon vanochtend met paar roggecrackers en thee. Later broodjes met bacon en vruchtenhagel, thee en 2 bekers karnemelk.

Na 2e afspraak wat beschuiten en nu is m'n eten bijna klaar witlof staat in de oven, erbij aardappel en draadjesvlees.

En uurtje geleden pak kletskoppen gekocht n.a.v. de uitslag chirurg. Wordt dus opereren, dotteren/stent in m'n lies en bypass verderop in m'n been en helaas geen dagopname.



Scherm stond wat lang open, maar heb heerlijk gegeten.
BL, thee, hoe is het vandaag gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Leuk Daremanda.



Lieve Thee wat een ellende

Als je me nodig hebt, weet dat je me altijd via verschillende kanalen kan bereiken. Dikke, dikke knuffel.



Lief dat je het vraagt BE. Gips is eraf en hechtingen verwijderd, heb nu afneembare brace dus kan weer lekker normaal douchen. Eigen chirurg was er niet maar volgens dienstdoende chirurg zag alles er netjes uit. Afspraak op poli met eigen chirurg staat gepland voor maandag dus nu even een weekje vrij. Maandag hoor ik dan ook meer over hoe nu verder en fysio enzo. Wondje elleboog lekt nog wel wat maar bleek niet heel alarmerend. Ik denk zelf dat dat ook met die infectie te maken heeft en dat de dode bacteriën toch moeten worden afgevoerd.



Sorry dat ik nu pas reageer heb nu weinig puf voor forum maar wilde jullie toch even op de hoogte houden.

Hopelijk alles goed met jullie en voor Thee nogmaals veel sterkte en ik ben er voor je. Liefs blue.
BL, dit klinkt als goed nieuws! Brace met klittenband, gok ik? Das idd veel handiger douchen. Dat je na alle emoties even geen puf hebt snap ik hoor! Dikke



Thee, wat rotnieuws! Is dit vanwege een hartprobleem of vanwege teen? Sterkte iig.



Ik heb gister in een poging (lees: poging 3) om een motivatie te hebben om regelmatig naar buiten te gaan Pokemon Go weer op m'n telefoon gezet. Nu ben ik bij level 9 en probeer ik twee eieren uit te broeden. Voor beiden moet ik 5 km afleggen.
Alle reacties Link kopieren
BE, eigenlijk staan de beenklachten los van de teenproblemen maar teenwond kan wel helen wellicht hierna. Afwachten nog dus.



Ik heb net een kom roeryoghurt (?) op. Zag het vanmiddag bij Lidl voor 35 cent. Had de hoop dat het een soort dikke yoghurt was net als Griekse. Helaas.



Haha BE, dat is ook een manier om beweging te krijgen!
Alle reacties Link kopieren
BE, ja brace met klittenband, alleen de kuur bevalt me niet. Toen ik op de poli aan de balie stond om een afspraak te maken voor volgende week moest ik gaan zitten want het zweet brak me uit en ik werd ineens duizelig. Ben net uit bed gekomen om te googelen op de bijwerkingen want zelfs als ik lig ben ik soms duizelig. Volgens mij is het echt een hele zware kuur. En ik moet hem gebruiken tot 6 mei... ik ben er bang voor want de eventuele bijwerkingen zijn echt, echt niet mals.
Sterkte thee en blue, dikke knuffel.



We zijn bij de Beren wezen eten, was leuk, alleen mijn maiskolf was koud dus we krijgen mijn drinken en het brood met smeerseltjes gratis. Goeie actie van ze

Was heel gezellig

daarna nog even op visite geweest bij vrienden, dus lange dag eigenlijk, maar was leuk.



Nu rustig dagje, ik heb nu een balkonstoel dus ga zo het balkon helemaal schoonmaken zodat ik daar lekker mijn boek kan lezen straks.



Fijne dag!
BL, misschien helpt dubbelzoute drop? En anders gewoon de huisarts bellen, die kan het vast even checken.



Dare, leuk, lekker op het balkon zitten! Ik heb ook een fijn balkon hier. Ik maak het meestal gewoon met allesreiniger of biotex schoon.



Thee, het zou fijn zijn als ze voor 2 problemen 1 oplossing hadden!
Alle reacties Link kopieren
Dat zou zeker fijn zijn BE. Ik laat het maar even over me heen komen.



Ontbijt was broodjes bacon, karnemelk en thee.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tip, BE!



Klinkt fijn Daremanda.



Laat het inderdaad even bezinken Thee.



O, wat heb ik genoten deze ochtend. Kon voor het eerst sinds lange tijd weer normaal douchen!! Ik ben van nature niet iemand die lang doucht maar nu heb ik toch wel even staan genieten. Geen geklungel met vuilniszakken om arm en washandjes maar een goede volle straal en voor het eerst sinds donderdag weer haren gewassen (dit doe ik normaal iedere dag).



Daarna zoals altijd geparfumeerd en opgemaakt en ga zo eens wat mooie sieraden uit mijn sieradendoos uitkiezen. O wat voel ik me ineens schoon.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het zo'n goed gevoel geeft Blue.



Ik eet een wat late lunch. Klein beetje pasta gekookt voor het minirestje pastasaus dat over was van zondag. Lekker. Erbij energy sf.

En man man wat veel doppen zijn er gebracht afgelopen 2 dagen en morgen nog meer. Ben wel even zoet met alles weer nakijken.
Alle reacties Link kopieren
Kan bijna eten. De bamischijf wordt even warm gehouden in de oven en ik bak nu een beetje patat. De verse knakworstjes (Lidl) ook warm en beetje pindasaus gemaakt. Erbij energy sf.
Ik heb leuk nieuws: ik mag vrijdag op gesprek, solliciteren voor een baan!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws BE!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat goed BE!! Hier wordt vanzelfsprekend hard voor je geduimd, blij voor je!!



Ik ben vanavond met mijn moeder naar opa en oma geweest en dat was heerlijk. Had er de hele dag naar uitgekeken en opa en oma waren net samen de afwas aan het doen en hadden samen de grootste lol dat was super!! En opa vond dat ik er goed uitzag. Lang zijn we echter niet gebleven want we werden gebeld dat mijn andere oma die op sterven lag, vanavond is overleden.



-Ziezo, daar ben ik weer-

Was even aan de telefoon, met een oude vriend die ik in jaren niet gesproken heb. We hadden en hebben elkaar al die tijd wel op fb maar echt spreken deden we niet meer en ooit heeft hij een schilderij gemaakt met mij als inspiratiebron. Hij maakt hele duistere kunst, sommige werken zijn echt doodeng. En laatst keek ik naar mijn muur en realiseerde ik me dat ik meer positiviteit en licht in mijn leven wil. Schilderij dus vervangen door collagelijsten van fotofietstochten maar schilderij zomaar in de container was en is een echte no go voor mij, zo ben ik gewoon niet. Teruggeven leek me een nette optie.



Heb dus op fb zijn nummer gevraagd en net gebeld en gekletst en zelfs gelachen, deed even goed.

En mijn moeder appte nog foto's van opa en oma samen aan de afwas



Ik ben weer eens klaarwakker, heb ook wat verdriet maar vind het het allerergst voor mijn vader. Vind dat ik daardoor ook geen 'recht' heb op eigen verdriet. Morgenochtend komt bff even langs.
Alle reacties Link kopieren
Later op de avond oma nog even opgebeld omdat we ineens zo snel weg moesten en ik zat op de bank en besefte me dat ik heel veel behoefte had aan haar stem. Dat vond ze heel fijn en ze vertelde me dat ze echt haar best doet om nog lang bij ons te mogen zijn



Oma was laatst ook gevallen en ze stelde voor dat we samen zouden afspreken allebei niet meer te vallen, dat hebben we elkaar beloofd. Mijn lieve oma, met wie ik sinds mijn geboorte al zo'n sterke band heb
Alle reacties Link kopieren
Zat om half vijf aan de kandijkoek met pindakaas, had zo'n honger. Vervolgens een half uurtje geslapen, rest van de tijd wakker geweest en heb me zo verveeld. Nu net schoon en fris gedoucht, wond ook goed schoon gespoeld. Nu lekker opgemaakt en geparfumeerd met sieraden om en straks komt bff. Nu even geen brace enzo, laat er even lucht bij. Voelt beter dan met, moet ik eerlijk zeggen.



Water nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven