Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 547 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen. .
Ik ook huishouden vandaag .eerst straks rustig ontbijten .
Als het lukt ga ik deze week Liz n keertje opzoeken in het ziekenhuis. Heb er al contact over gehad met haar .ken het zueken huis onze kleinkinderen hebben er ook al eens gelegen .maar hoop voor haar zelf dat ze sneller naar huis kan .

De assistente van de huisarts heeft de afspraak van mij verzet naar morgen ..ze belde gisteren .
Fijne dag allen ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk dat je Liz gaat bezoeken.
Ik stuur je even een appje😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Chris wens Lize beterschap van mij. Hoop dat ze snel naar huis mag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Doe ik Fladddrak .heb jou al antwoord gegeven coetje in de app .
Voor Liz hoop ik dat ze snel naar huis mag ik ga Donderdag als ze er nog ligt .
Moet morgen zelf weer voor de bloeddruk en daarna maar even de boodschappen .
Nog geen plannen voor koningsdag is afhankelijk van het weer .ga straks eens zoeken wat er zo her en der te doen is .
Hier in de regio ook genoeg maar kan ook Drenthe worden is niet te ver rijden .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Koninsdag gaan we waarschijnlijk met vrienden de stad in. Kijken bij wat bandjes waar kennissen in spelen. Maar afhankelijk van het weer.

Heerlijk hoor vakantie in april in Italië. Doe ik denk ik niet snel weer. Het is hier 8 graden en zwaar bewolkt 😟. Had het me iets anders voorgesteld. Maar de pasta’s en pizza’s zijn weer heerlijk. En de voorspellingen voor de komende dagen zijn wat beter. We gaan het zien.

Fijne dag nog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zonde Fladderak .uiteindelijk verwacht je het toch warmer dan hier.
Hier lijkt het tegen Koningsdag op te knappen .daar hopen we dan maar op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat erg Fladderak, inderdaad in Italië verwacht je wel beter weer dan hier.

Dat wij het niet warm, en best wel regen in de Ardennen krijgen, is logischer. Al hadden wij ook wel op beter weer gehoopt. Als het nou eens een keer droog zou zijn, steeds die buien op je dak. Dat maakt dat je niet veel buiten kan gaan doen.

Hier verder niet veel te melden, was om 5:00 wakker en moet mezelf nu wakker houden anders slaap ik weer zo slecht.

Fijne avond!
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen hoop datjje wel goed geslapen hebt Lady.
Ik wel. Lig er zelfs nog in pas als het echt zomerweer is ga ik weer vroeger opstaan .
Fijne dag 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Ik duim voor wat droge dagen Lady.

Vandaag de laatste spullen van oudste over verhuizen.Als dat klaar is gaan wij naar huis en blijft oudste daar.
Maar,morgen komt ze al eten😂😂

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo hehe daar ben ik dan weer, eindelijk thuis sinds gisterenavond:-)
Gisteren nog een controle Foto gemaakt waarna besloten is dat de breuk gunstig genoeg is om er niks aan te doen, blij van. Het is alleen pijnlijk en het duurt even voor het geheeld is.
Ik heb niet teruggelezen, ga ik straks doen. Moet eerst weer even gaan liggen want was bij de ha vankorgen waardoor ik eerst even moet bijkomen. Tot later!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is fijn Liz .doe rustig aan pijn is vermoeiend .
Spoedig herstel en hoop dat je snel weer wat beter uit de voeten kunt ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Pijn is zeker vermoeiend Chris, en de pijnstillers maken je ook niet veel helderder.
Ik heb net de baas gebeld om door te geven dat ik nog tot 10 mei ziekgeschreven ben en er daarna weer een nieuwe foto word gemaakt waarop hij zegt oh dan kun je dus 13 mei weer beginnen? :roll: waarop ik gezegd heb nou ws niet, waarop hij vroeg 'wanneer denk je dan dat je weer kunt werken?' Nou begin juni ofzo denk ik zei ik toen.. Reageert hij echt zo van 'So lange?!' Euhm ja, dat denk ik wel want het is algemeen bekend dat een fractuur sowieso 6 weken duurt toch? Echt, Komt hij uit een ei ofzo? :wtf:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik las dat fladderak in de kou en regen zit in Italië, wat balen joh! Gelukkig is het eten wel erg goed, dat verzacht de pijn dan weer wat. Maar dat je baalt snap ik!
En coetje haar dochter gaat dus vannacht voor het eerst in haar studio slapen, dat zal ook wel wennen worden dat ze uit huis is. Maar gelukkig komt ze morgen alweer thuis eten, dat is fijn :-)

Chris wij kunnen anders ms eens gewoon afspreken als ik weer beter ben? We zijn vaak genoeg bij elkaar in de buurt toch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat moeten we dan maar eens voor mekaar zien te krijgen Liz .moet toch n keertje gaan lukken .maar knap nu eerst maar eens op .🌹
Kom nu bij de huisartsen post vandaan bloeddruk was oke ben er ook n beetje zat van steeds weer die controles. Mijn vaste praktijkondersteuner was er niet ‘zij gaat mij Vrijdag bellen hoe we het nu verder gaan doen .

Ja Fladderak heeft pech met het weer .en wij hier ook nog steeds’
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahahaa Coetje, heerlijk " morgen komt ze eten "

Liz hoe is het met je?

Mijn lief is aan het koken, ik kwam echt zo chagrijnig uit werk ( alles werkte gewoon niet) Maar hij schonk een wijntje in ( en ik heb van ellende een sigaret gerookt, ik rook nog soms een sigaret ook al ben ik eigenlijk gestopt. Zelfs mijn collega's keken me vreemd aan " huh rook jij?" " ja als het even teveel is neem ik een sigaret en dat is nu even nodig "

Heerlijk, ik werk tussen de mannen (sales) en die gaan je als vrouw dan echt niet tegenspreken.

Evenals mijn vriend, lekker gebakken aardappeltjes, schnitzel en salade.

Morgen zie ik het wel weer, dan is mijn laatste dag tot de vakantie.
En ook hij is een ras optimist ( echt hoor ) en heeft allang een plan B met de jongens bedacht bij slecht weer.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat je lief de reddende engel was vandaag Lady🥰
En je sigaret begrijp ik ook,ik ben eigenlijk gestopt vanwege hart al ruim een jaar maar soms rook ik er nog 1.

Bij oudste is alles klaar,ik was totalloss toen we thuis kwamen.Maar een blije dochter is alles waard😀
Net lekker gedoucht en zo naar bed.

Liz,wat fijn dat je iig weer thuis bent!
Nu rustig aan,je kan natuurlijk niet anders, en laat die baas maar even in zijn sop gaar koken! Wat een medeleven🙈🙈😡 :whip: :puh:
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Vandaag ben ik lekker alleen thuis,vriend en jongste gaan een nieuwe,heel speciale volgens zoon,uitlaat op zijn scooter maken en middelste is naar stage.
Ik wandel straks even naar de bakker en kruidvat en verder hoef ik niks,ook wel fijn!
Ontbijt koffie en 2 crackers met smeerkaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen.ik ben ook al dan 20 jaar van het roken van .zou er zo weer een op kunnen steken lekker maar durf omdat ik bang ben dat ik niet meer stop.
Coetje maak er n lekker dagje voor je zelf van .
Liz goed geslapen nu weer thuis zonder pijn hoop ik .
Lady werk ze vandaag hoop dat de dag snel voorbij is en dan fijn vakantie .👍
Man is brood halan daar is nu even het wachten op en dan lekker ontbijten .
Fijne dag 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat jouw bloeddruk nu goed was Chris!
Roken is gewoon een k*t verslaving,dat vind ik tenminste.Sommige dagen denk ik er totaal niet aan en andere dagen vind ik nog steeds een struggle.
Alle reacties Link kopieren Quote
Chris ik vind je wel heel positief hoor, was het maar waar dat ik geen pijn meer had..
Dat zal nog een paar weken duren voor het zo ver is, ondanks dat ik 2 tilidin en 4 naproxen Tabletten per dag neem nu.
Maar goed, ik knoop mezelf maar goed in mijn oren dat ik nog geluk heb gehad, voor het zelfde geld had de breuk een klein stukje verder gezeten, dan had ik nu weken lang boomstamverpleging gehad in het zh ivm risico op een dwarsleasie, dat was pas klote geweest. Nu ben ik tenminste thuis en kan ik het lopen, zitten en liggen afwisselen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat je niet pijn vrij bent Liz begrijp ik bedoelde of je wel goed geslapen hebt .
Heb zelf mijn leven lang al rugklachten (familiekwaal) erg vervelend .
Ik heb zo verschrikkelijk veel gerookt vroeger en wat ben ik blij dat ik er van af ben .
Rook jij nog coetje?
Ik snoep nu wel veel en ben dol op ijs terwijl ik toen ik nog rookte nooit n ijsje at ‘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Af en toe wel Chris,afgelopen weekend nog 1 opgestoken,maar nu dus alweer dagen niet.

Wij eten straks surinaamse bami.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik verdien momenteel de ene gouden slaapbadge na de andere zegt mijn horloge dus dat zit wel goed dankzij de medicatie Chris ;-)

Roken lijkt me idd een lastige verslaving, gelukkig ben ik er nooit aan begonnen en mijn vriend is er alweer heel wat jaartjes vanaf gelukkig.

Lady hopelijk had je vandaag een betere dag dan gisteren. Gelukkig heb je nu lekker vakantie, geniet er van!
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Fijn dat je iig wel kan slapen Liz! Je moet jezelf toch maar bezig zien te houden terwijl je niks kan.
Ik ben al vanaf 5.30u wakker,lang leve de overgang🙈
Ik ga vandaag even de stad in met buuf.

Fijne vrijdag!
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen. Vannacht helaas wel slecht geslapen door de pijn en weet nu ook niet waar ik het zoeken moet, het kan ook niet altijd feest zijn he :-|
Hopelijk gaan de pijnstillers die ik net extra ingenomen heb zo werken, anders word het een zware dag vandaag.

Coetje veel plezier met je buuv vanmiddag!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven