Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 380 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat n heerlijk weer .echt van genoten .morgen nog n dag en daarna geloof ik is het afgelopen .
We zijn er uit geweest vandaag .en ben nu moe. Heb n kommetje soep gehad en straks eigen gemaakte patat met n bami schijf .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijk op het terras gezeten vanmiddag.Mijn gezicht is een beetje verbrand en had nog wel extra gesmeerd.

Vriend had gekookt,pasta pesto met een salade en oudste at ook gezellig mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen we gaan er nog fijn n dagje op uit .
Jullie ook een gezellige zonnige dag 🍀🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Ik ben ziek,hang wat op de bank en zometeen terug naar bed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat jammer coetje .spoedig herstel❤️

Wij waren even weg niet ver uit de buurt maar wij hebben iets op mp staan daar wou iemand voor langskomen het is verkocht dus dikke ptrima.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat jammer van de mooie dag van gisteren coetje, hopelijk ben je inmiddels wat beter te pas?
Chris fijn dat het item verkocht is :-)
Zoon is weer thuis en had gisteren meteen een dag vrij, vriend had smiddags ook vrij genomen zodat we vleesjes konden eten (bbq en dus)
Helaas heb ik daardoor wel te lang gezeten achter elkaar wat ik vannacht goed voelde :-( hierdoor ben ik al wakker sinds 2.30 vannacht. Voordeel is wel dat ik dus eerder mijn tilidin en novaminsolfon heb genomen waardoor het aankleden van zoon net makkelijker ging omdat de pijnstillers al werkten. Elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen..
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn Liz volgende keer je bed maar buiten .👍
Wel fijn dat je zoon weer thuis is hoop dat het je fysiek niet te erg belast.

coetje hopelijk voel jij je beter vandaag .

De zon schijnt nog heerlijk ben al even op en ga zo douchen .daarna ontbijt en poetsen misschien nog n paar boodschappen .
Fijne dag allemaal 🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Beterschap Coetje en Lize,
Lady hopelijk lekker weer tijdens haar weekje weg.
Chris lekker weertje hè?

Ik heb tijdens onze trip in Duitsland milch kaffee ontdekt. Heerlijk. Nooit geweten dat dat koffie verkeerd is :P Dus ik zit nu achter een kop zelfgemaakte milch kaffee.
Gisteren kwam een vriendin borrelen in de tuin. Toen aten we wraps met gehakt en groente. Vandaag maak ik roti. En verder een beetje buiten zitten met een boek.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha fladderak, heb je toch nog wat geleerd op je oude dag :lol: geniet van je koffie verkeerd (of zal ik Milchkaffee zeggen om je in vakantiestemming te houden? ;-) )
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk Fladderak lekkere kop koffie 👍
Ja genieten van dit weer al ben ik vandaag druk maar dat maakt niet uit ik geniet ook met de ramen open en lekker bezig te zijn . Met dat weer van de laatste weken was mijn humeur onder nul en was ik zooooo traag ik kon en deed niks nu lekker bezig n af en toe tipussendoor op de ipad.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Coetje kan niet op het forum komen .

Ik moet mij steeds inloggen maar zit er dan wel op. Vanavond in de woonkamer steeds geluid waarvan we niet wisten wat het was. Tot mijn man ineens n hele grote kever ziet landen op de bank .was gewoon n beetje eng bruin met zwart .kon hem niet levend te pakken krijgen .dus maar tussen twee vliegenmeppers gepakt en naar buiten gedaan.
Beetje kippenvel .
Fijne avond 🍀pas op voor de kevers hoop niet dat ik er vannacht van droom .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Ik ben er weer😀

Chris,hier zitten ze ook,maken idd best lawaai.Gelukkig blijven ze buiten😂

Ik had een rare week,veel buikpijn en koorts,toch maar naar de huisarts geweest,maandag een echo,huisarts denkt aan galblaas.Maar ik heb geen koliekpijn ofzo.We zullen zien.
Ook eindelijk uitsluitsel over mijn vergoeding van de toeslagenaffaire,daar sloeg ik steil van achterover! Heel blij mee! Nu nog even wachten tot het bedrag op mijn rekening staat en dan kan ik dat hoofdstuk eindelijk afsluiten.
Vandaag een beetje huishouden want dat is er bij ingeschoten de afgelopen dagen.

Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen heel fijn coetje kun je weer n deur intrappen zeggen ze hier.nu nog weer nog opknappen is alle leed geleden . En ook weer op het forum 😀het kan niet op.
Er staan hier veel bomen in de straat misschien dat die kevers daar in zitten ? Man is de auto aan het schoonmaken gisteren in de wasstraat geweest nu hebben de vogels goed hun best gedaan .
Gaan straks n paar boodschappen doen kijken of ik nog lekkere dingen zie .moet ook mandarijnen hebben .hen totaal geen fruit in huis dat voelt niet fijn .

Fijne zaterdag ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet het nog even laten bezinken want het is een behoorlijk bedrag.
En Liz heeft mij al gewaarschuwd,gaat sneller op dan je denkt😂

Jongste wilde vanochtend ineens het dossier van OM lezen,dat was heftig maar ik denk ook dat het hem wel goed heeft gedaan,hij zat zelfs soms te lachen omdat de daders erg domme dingen "verklaren" Ik hoop dat dit een soort doorbraak voor jongste is zodat hij dit straks achter hem kan laten.

Ons dorp bestaat 750 jaar,heel het weekend feest naast onze straat.
Omdat wij de muziek best goed horen en het druk is met mensen in de straat kwamen ze net de hele straat een slagroomtaart brengen😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat n wijsheid van Liz 😂maar ze heeft wel gelijk .

Fijn coetje ook nog n slagroomtaart .hoop ook voor je jongste dat hij het zo achter zich kan laten 👍
Ook hoop ik dat het met Liz en jou de goeie kant op gaat .

Hier n paar boodschappen gehaald bij mijn schoonzusje in Oldenzaal koffie gedronken .
Thuis eerst n paar loempias gehaald en net opgegeten .die chinees mag wel iets meer aandacht besteden aan de temperatuur van het eten de loempias waren heel snel koud .
Dat was de Zaterdag nu maar afwachten wat de Zondag ons brengt .
Fijne avond allen en om 8 uur zijn we allemaal even stil zo als het hoort.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier in de feesttent staat het zelfs officieel op het programma, 20u 2 min stilte.

Ik app je nog even Chris.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou maar even een snel bericht want ik word constant uitgelogd.

Wij waren vanmiddag op een verjaardag. Gezellig en genoeg te eten en te drinken. Op dit moment nog geen trek misschien later. Straks zijn we natuurlijk 2 minuten stil. Volgende keer reageer ik wat uitgebreider maar het is nu met dat uitloggen niet te doen.
Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je 5 keer per dag hier komt Fladderak moet je ook 5 keer inloggen vreselijk irritant.
Vanmiddag aardbeien van de Aldi mee genomen en gelijk terug gebracht zo slecht .

Ik stop hier nu voor vandaag fijne avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Joehoe ben er weer!

Het is al met al goed meegevallen met het weer.
Donderdagmiddag/avond en vrijdagochtend was er veel en langdurig regen.
De andere dagen lekker van droog weer, waar de zon zich ook veel liet zien.

Wat fijn Coetje, dat je weer een hoofdstuk kan afsluiten, ik ken je verhaal niet, maar weet wel globaal hoeveel leed er is geweest ( en mogelijk bij velen nog)

Na alle dagen veel bbq en makkelijke maaltijden, borrelplanken en lekkere drankjes.
Was ik zo toe aan Hollandse kost dat rode bietenstamppot heb gemaakt met sausijsjes.
Morgen ook een avg op het menu, even aan de aardappelen met groenten.
Ik heb daar na een vakantie altijd enorm veel zin in.

Och dat irritante inloggen steeds.
Dacht na een klein weekje dat dat wel een keer klaar was.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen nee dat inloggen moet nog steeds Lady😡
Fijn dat je er tevreden op terug kunt kijken en dat het weer mee viel. En ja wat kun je dan zin hebben in gewoon Hollandse pot 👍
Ik lig nog in bed. Blijf er nog n uurtje in denk ik maar zo. wens iedereen n fijne Zondag 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Lady,wat fijn dat het weer uiteindelijk meeviel! Is toch net wat leuker met buitenactiviteiten.

Vannacht taxi geweest voor oudste en een vriendin,die waren hier in de feesttent. Daarna kon ik niet slapen,heb het 5u zien worden en om 8u was ik weer wakker.
Ik heb de badkamer en keuken al gepoetst en nu wacht ik tot de oven warm is voor worstenbrood.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ben jij altijd actief coetje ik moet nog beginnen .maar komt goed.
Vanmiddag maar even n tukkie doen om de slaap van vannacht in te halen .
Het weer is niet echt mooi beetje mottig lijkt het . Al schijnt het komende week niet zomers te worden volgen mij best aangenaam weer om buiten te zijn. Daar hopen we dan maar op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahaha, dat actieve herken ik wel hoor.
Ik was er ook rond half 6 uit. De was in de machine gedaan, wat andere kleine dingen.
Van 8:00 tot 10:00 een dubbele Pilates les.
Nog een was gedraaid, mijn bed verschoond, beneden verdieping schoongemaakt en opgeruimd.

Vanmiddag lekker een siësta gehouden.

Straks nog wat lezen en op tijd mijn bed in, want morgen begint het weer.
Wel lekker een korte week, vrijdag ben ik altijd vrij en nu de donderdag er ook bij, heerlijk lang weekend.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat je even de Donderdag noemt Ladzpy weet nu dat het Donderdag Hemelvaart dag is .is hier vlakbij wel in n andere plaats n hele grote braderie veel terassen en horeca winkels open muziek en andere dingetjes .het enige nadeel is dat het ontzettend druk is en je over de koppen kunt lopen .weet niet of ik daar wel zin in heb .kan ik de laatste tijd niet meer zo goed tegen .
Fijne avond nog meiden .vanavond even op tv het bevrijding concert bekeken was best leuk is nu zo afgelopen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Hier is de vakantie voorbij,jongste mag weer naar school.
Ik moet vandaag een echo laten maken en vriend krijgt een onderzoek van zijn hart.
Nu even snel ontbijten,dat mag niet meer vanaf 8.30u.

Fijne maandag!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven