Wat eet je op dit moment? Deel 7!

18-09-2013 11:38 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
In zo’n 1,5 jaar tijd hebben we met elkaar 6 delen met maar liefst 18.000 berichtjes volgeschreven. En we zijn nog lang niet uitgegeten, dus tijd voor deel 7!

Dit is een topic dat gaat over eten in de meest brede zin van het woord: van een snelle snack tot een uitgebreid diner in een sterrenrestaurant, onvindbare lekkernijen, selecties, lekkere recepten, geslaagde en minder geslaagde kook- en bakexperimenten, mierzoete witte wijn, BlD (Bar le Duc), verantwoord en gezond afvallen of aankomen, aangebrande pannen en alles wat verder met eten te maken heeft.



Naast eten hebben we nog genoeg tijd over om gezellig met elkaar te kletsen over van alles en nog wat. Iedereen kan hier zijn verhaal kwijt onder het genot van een hapje en drankje. De deur staat voor iedereen open, dus meelezers schroom niet om gezellig mee te komen schrijven in deel 7!



Veel schrijf- een eetplezier, met z’n allen gaan we er een lekker, gezellig en mooi deel 7 van maken!
Alle reacties Link kopieren
Ohh ja heerlijk.. Of lambsrack.. Mmmm
Alle reacties Link kopieren
@ May: volgens mij zijn wij even oud toch? Gourmetten in een Roy Donders huispak of dat toch net niet ?

@ Choco: ik dacht dat je eind 30 was hihi!



Zo helemaal blij, heb allerlei nieuwe fietskleding voor de winter gekocht. Dat had ik nog niet omdat ik voorheen alleen in de zomer fietste.



En nog een mooie kerstjurk ( niet in de fietsenwinkel uiteraard ). En mama ook een paar mooie dingen.
Ja klopt Boemie, wij zijn even oud Nee geen Roy Donders maar gewoon huispak Heb er helemaal zin in! Ben benieuwd naar je kerstjurk, zal je vast fantastisch staan! Fijn dat je nu ook fietskleren voor in de winter hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel om nog een kerstjurk te halen.. Vind het ook lekker om op mijn gemak in wat comfortabelers te zitten, er zullen honden zijn bij mijn schoonouders.. En een panty is niet zo handig dan



Ohh vriend heeft een kip meegenomen, telepathie
quote:paperdoll schreef op 21 december 2013 @ 19:29:

Ohh vriend heeft een kip meegenomen, telepathie







Ik vind een kerstjurk heel mooi maar met honden is een panty misschien niet praktisch inderdaad. Ik ga zelf meestal voor iets leuks wat toch comfortabel is.



Al kan ik natuurlijk altijd besluiten om volgend jaar met kerst mijn gothicjurk aan te trekken

Denk dat mijn moeder dan van haar stoel rolt van het lachen.
Alle reacties Link kopieren
@ Boemie, dat eind 30 is alweer even geleden



Vind zo'n mooie kerstjurk super mooi, maar niet handig als je de hele dag in de keuken bezig bent. 1e kerstdag is hier de dresscode casual en 2e kerstdag slonzenpak.

Ik heb een paar jaar geleden een hele mooie kerstjurk gekocht voor een heel chique kerstdiner, maar dat ging toen niet door. Dus heb er nog eentje hangen.



Ik neem zo een slagroomwafelijsje en daarna thee met diverse koekjes.
Ik heb ook nog een hele mooie kerst(gala)jurk hangen, maar dat is alweer elf jaar en een paar kledingmaten geleden



Toch kan ik er geen afstand van doen, omdat ik hem zo mooi vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kerstjurk uitgezocht die ik ook op andere momenten nog aan kan. Wel in de wintermaanden natuurlijk. Ik bewaar hem nu voor kerst en hoop hem nog eens een andere keer te dragen, anders zou ik dat wel zonde vinden en had ik het niet gekocht. Het is een zwarte jurk met bovenaan een beetje glitter, lastig uitleggen hihi. We gaan met kerst een paar dagen weg en eten 's avonds in een restaurant, dan vind ik het wel leuk om iets moois te dragen.



@ May: die gothicjurk van jou gaat nog van pas komen hoor ik wel!

@ Choco: alleen maar een compliment toch dat ik dacht dat je iets jonger was ?



Voor vanavond een heerlijke kersenflap met slagroom, nu al zin in!
quote:Boemie schreef op 21 december 2013 @ 19:53:

@ May: die gothicjurk van jou gaat nog van pas komen hoor ik wel!





Voor vanavond een heerlijke kersenflap met slagroom, nu al zin in!





Je jurk klinkt heel mooi

Geniet lekker van je kersenflap!
Alle reacties Link kopieren
Boemie, klinkt als een hele mooie jurk, en fijn dat je hem vaker aan kunt. Dan heb je er ook écht iets aan.



Hilary, haha ik zie het al voor me, met een gothicjurk met kerst denk dat mijn ouders ook heel hard zouden lachen!
Alle reacties Link kopieren
Lekker kersenflappen en slagroomwafelijsjes zie ik..



Choco, vervelend dat je een jurk had gekocht en hem uiteindelijk niet hebt kunnen dragen!



Wij gaan hier zometeen nog lekker beetje tapas eten, ofja in ieder geval wat kleine hapjes en stokbrood
Lekker Paperdoll, hapjes met stokbrood!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa heerlijk, met champagne



Hadden de kruidenbotertrio van de ah geprobeerd ook, maar ik vond het wat tegen vallen. Vriend vindt het wel heel lekker.. Erntje met truffel, eentje met zeezout en eentje met tomaat. In principe wel lekker, maar niet super
Oh champagne! Lekker! Die kruidenboter met zeezout vind ik wel lekker. Nu een fruitsalade.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind ze allemaal te boterig haha.. Ik vind boter evht vies, daar word ik letterlijk misselijk van, maar kruidenboter doe ik (niet echt natuurlijk) een moord voor



Ook lekker scampi met veel knoflook
Alle reacties Link kopieren
Ben vanmiddag weer thuisgekomen maar eerst paar uur geslapen.Moet nog teruglezen.
Alle reacties Link kopieren
Ohh lekker fruitsalade trouwens! Heb door jouw reactie straks ook zin in meloen
Alle reacties Link kopieren
Thee, gelukkig dat je weer thuis bent! En ook herl fijn dat je niet naar het ziekenhuis bent hoeven gaan of in ieder geval daar bent moeten blijven! Hoe is het inmiddels? Geniet lekker van de rust de komende dagen!
Thee

Ik hoop dat het beter met je gaat. Fijn dat je weer thuis bent in ieder geval!



Scampi's... mmm... Ja heb ook zin in meloen met ham, helaas niet in huis.



Nu nog een glas english blend.
Alle reacties Link kopieren
@ Thee, fijn dat je weer thuis bent, hoe gaat het nu met je?



@ paperdoll, ik heb verschillende luxe kruidenboters van Lidl gehaald. Ben benieuwd hoe die smaken. Vind veel kruidenboters te flauw van smaak, te veel botersmaak en te weinig kruidensmaak.



Ik lig al lekker in bed, dus alvast welterusten allemaal!
Slaap lekker Choco!
Alle reacties Link kopieren
Choco, ja ik dus ook.. Maak hem het liefst zelf, maar de laatste keer was hij té zout, terwijl hij voordat hij ging opstijven perfect was :( slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit de dag af met een kopje thee (english blend)!
Alle reacties Link kopieren
Heb alles teruggelezen maar is teveel om persoonlijk te reageren en nu te moe voor eigen update, ga zo (weer) slapen.

Tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat klinkt al jullie eten lekker! En alvast jullie kersteten ook!



Ik heb net het bericht gekregen dat de vader van een van mijn vroegere beste vriendinnen is overleden. We lagen samen in de wieg en gingen uit elkaar tijdens ons studeren. Ik heb haar vader ook veel meegemaakt, en ondanks we al jaren geen vriendinnen meer zijn had ik er graag voor haar willen zijn nu. Zij heeft andere mensen om zich heen uiteraard. Maar voel me zo verdrietig voor haar. Ze heeft net een dochtertje gekregen, en ik ben blij voor haar dat ze haar opa nog heeft gezien. Mijn moeder stuurt haar een gezamenlijke rouwkaart en ik heb 'ex'vriendin een bericht gestuurd.



Toch even een shock nu.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven