Wat eet je op dit moment? Deel 7!

18-09-2013 11:38 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
In zo’n 1,5 jaar tijd hebben we met elkaar 6 delen met maar liefst 18.000 berichtjes volgeschreven. En we zijn nog lang niet uitgegeten, dus tijd voor deel 7!

Dit is een topic dat gaat over eten in de meest brede zin van het woord: van een snelle snack tot een uitgebreid diner in een sterrenrestaurant, onvindbare lekkernijen, selecties, lekkere recepten, geslaagde en minder geslaagde kook- en bakexperimenten, mierzoete witte wijn, BlD (Bar le Duc), verantwoord en gezond afvallen of aankomen, aangebrande pannen en alles wat verder met eten te maken heeft.



Naast eten hebben we nog genoeg tijd over om gezellig met elkaar te kletsen over van alles en nog wat. Iedereen kan hier zijn verhaal kwijt onder het genot van een hapje en drankje. De deur staat voor iedereen open, dus meelezers schroom niet om gezellig mee te komen schrijven in deel 7!



Veel schrijf- een eetplezier, met z’n allen gaan we er een lekker, gezellig en mooi deel 7 van maken!
Alle reacties Link kopieren
Haha choco, word al misselijk bij de gedachte!

Wij vinden allebei hetzelfde lekker ongeveer. En als we eens apart eten, zorgen we ervoor dat we dan ook meteen hetgeen eten dat de ander niet lust. Hij zuurkool bijvoorbeeld en ik dan andijvie of boerenkool.. Laatste tijd ben ik meer aan het experimenteren, ik merk dat nu ik dinen zelf bereid, ik het lekkerder vind dan vroeger bij mijn ouders. Misschien lukt dat ooit... OOOOIT.. Ook nog wel eens met zuurkool..
Hier ook een zuurkoolliefhebber. Gelukkig geldt dat ook voor mijn man, dus het staat hier regelmatig op tafel.



Als een van ons niet thuis is, is dat inderdaad dé gelegenheid om iets te eten wat de ander niet lust. Twee gerechten koken doen we ook wel eens, maar daar heb ik niet altijd zin in.
Ik ben weer aardig bijgelezen.



Thee, wat fijn dat ziekenhuis opname toch niet hoefde en dat je nu ook de kerstdagen gewoon thuis door kunt brengen! Hoe voel je je nu?



Bladora, geniet van je Kerstavondiner morgen! Lief van je collega om je uit te nodigen. Ik ben ook heel terughoudend met sociale contacten met collega's als er een hiërarchische verhouding bestaat. Maar dit soort avonden zijn dan toch een beetje een ander geval.



Boemie, ik ga heel hard voor je hopen dat de contractverlenging ook doorgaat. Weet niet of je dit nog leest, maar heel fijne kerstdagen!



May, zijn je gothic bankhangoutfits al binnen? Ik vind het wel wat hebben, een over the top bankhangoutfit (maar dan wel het juiste soort over the top, niet ordinair over the top).



Hier is sinds vanavond de rust weergekeerd. Door een calamiteit bij een dierbare verliepen mijn eerste verlofdagen niet echt zoals gepland, maar ook dat is weer in orde. Ben thuis, de kerstboom brandt, pot thee staat naast me, man ook in de buurt, en voorlopig geen verplichtingen. Morgen alleen wat vers brood halen, dus de supermarkt hoef ik ook niet in. Heerlijk!
Milonga, ze zijn nog niet binnen maar dat zal vast goed komen Vind bankhangoutfit een geniaal woord trouwens



Fijn dat alles weer in orde is Milonga. Geniet lekker de komende dagen!



Het topic is vol, wie opent een nieuwe?
Alle reacties Link kopieren
@ Bladora, heb er helemaal overheen gelezen. Klinkt alsof je toch nog een hele gezellige én lekkere kerst gaat hebben. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Milonga, vervelend zo voor kerst.. Maar gelukkig is alles weer in orde!
Alle reacties Link kopieren
@ May, ik zou het leuk vinden als steeds iemand anders de openingspost van het nieuwe deel doet. Ik weet niet precies wie er allemaal al een nieuw topic geopend hebben, maar ben jij al "aan de beurt" geweest? Zo nee, wil jij het dan doen?
Ik ben er niet zo goed in en heb het nog nooit gedaan, maar ik ga een poging wagen!
Alle reacties Link kopieren
@ May, als je gewoon jezelf blijft, is het meer dan goed!
Deel 8!
Alle reacties Link kopieren
Go Hilary
Lief, Choco en Paperdoll!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven