37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Poppedop Ik weet het niet schat... Weet jij het? Maar zonder gekheid, ik heb wel drama hoor nu hierzo.... Kun jij ze komen troosten? Wat is trouwens "wappie"?



Pal Ik dacht dat jij zelf zo'n rokkenjager was? Gaat 'em niet worden bro. Zijn allemaal meisjemeisjes van rond de 24/25 jaar, te jong voor jou dus. Jammer maar helaas En ik ben geen pimp die vrouwen rondschuift. Waarom heb je trouwens de "left overs" van anderen nu ineens nodig? How the mighty have fallen... En je bent wel overtuigd van jezelf hé ouwe? ;) "Over een paar dagen vragen ze zich af wie ik was"..... Hahahahahahahaha. Oh boy oh boy... Some guys talk big to compensate ;)
Alle reacties Link kopieren
Nou Sexy, je maakt er wel een show van hoor, jongen ...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel met je daten, justme_37.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ja we hebben een date voor TO!

Nou dit is helemaal geweldig.

Justme_37 deze mooie kans moet je dus met beide handen aangrijpen.

Hup emails uitwisselen!

Kom op, je leeft maar 1 keer. Je hoeft niet meteen te trouwen.

Je gaat gewoon daten...!



Alle reacties Link kopieren
quote:fashionfreak schreef op 25 oktober 2011 @ 23:11:

Ik wil wel met je daten, justme_37.En je vriendje dan, die zo gek op je is dat hij alleen maar over jou fantaseert etc?
Alle reacties Link kopieren
Wat triest Hans! Je hebt je al vanaf het begin geconcentreerd op de tastbare dingen, terwijl die als complementaire dingen horen te zijn. Je blijft de basis missen.



Justjou, je zei eerder dat je een verantwoord mens bent. In jou laatste post is daar weinig van te zien.



Ik weet als geen ander dat het leven niet eerlijk is, maar zolang wij leven, horen wij de problemen aan te pakken en niet weg te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 25 oktober 2011 @ 00:16:

Dat zijn een van de vele mentale problemen die ontstaan inderdaad Leukemeid2.

Dat is eigenlijk nog niet eens het ergste en ik wil dan ook niet nadenken over de mentale problemen die zijn ontstaan.

Gevoelens wegstoppen is de enige mogelijke oplossing misschien in combinatie met anti depressiva ofzo..En met je belabberde sociaal-emotionele staat wil jij een kind adopteren? Lieve help, wat zielig, zie er alsjeblieft vanaf.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 25 oktober 2011 @ 14:10:

[...]



En eens waren swingers onervaren. Zij hebben die ervaring ook ooit op moeten doen.



Natuurlijk, maar swingers hebben wel ervaring in een liefdesrelatie, en daarmee een totaal andere basis als ze met swingen beginnen. Ik vraag me ook af in hoeverre een man alleen welkom is in zo'n club (ik zie voor me dat de ervaren vrouw waarmee je gaat haar weg daar wel weet te vinden en dat je daar in de praktijk toch alleen bent). Ik vind het echt heel dapper dat je in het diepe springt om je angsten te overwinnen, maar ik vraag me oprecht af of dat in dit geval verstandig is. Zeker omdat je ergens schrijft dat dit een test is hoe je op de markt ligt. Als het een grote deceptie wordt, koppel jij daar dan aan dat je niet goed op de markt ligt? Welke gevolgen heeft dat voor je zelfvertrouwen?



quote:

Autistische vrouwen zijn in een hooiberg te zoeken. Als ik kijk naar de verhoudingen, zijn er veel meer autistische mannen dan autistische vrouwen, en zijn er ongeveer even veel niet-autistische mannen als niet-autistische vrouwen.



Ik kan dus maar beter mijn best blijven doen me aan te passen aan de niet-autistische of autisme-vijandige maatschappij.



Wie niet waagt, wie niet wint.



Ik schreef het al eerder ergens, maar ik ben dik. Dat maakt mij in geen enkel opzicht minderwaardig en naast 'dik' heb ik nog een heleboel andere eigenschappen. Maar dat ik dik ben, daar kan niemand omheen. Stel dat ik een man zou zoeken, dan zou het weinig zin hebben om me te richten op mannen die vallen op zeer slanke vrouwen. Ik kan vinden dat zij het eerst maar eens met mij moeten proberen. Ik kan vinden dat het oneerlijk is, want ik ben zoveel meer dan dik. Ik kan proberen af te vallen tot ik ook zeer slank ben, maar ik weet dat ik dan hooguit 'minder dik' zou zijn, en dat 'zeer slank' voor mij onbereikbaar is. Beter zou zijn om realistisch te zijn en me te focussen op mannen die geen problemen hebben met 'dik', en om te accepteren dat mannen die uitsluitend op zeer slank vallen, niet voor mij zijn weggelegd.



Ik denk dat het bij jou ook zo zou werken. Uit eerdere topics door de jaren heen blijkt dat mensen die jou op meetings gezien hebben, je over het algemeen een schatje vonden maar ook erg duidelijk aan je merkten dat je autistisch of 'anders' was. Dat geeft niet, dat is niet erg, dat maakt jou in geen enkel opzicht een minderwaardige man of iets dergelijks. Maar ik denk dat je wel realistisch moet zijn, omdat je jezelf anders te kort doet. Ook al zijn er minder autistische vrouwen, ik kan me haast niet voorstellen dat er geen vrouwen zijn die bijvoorbeeld ook begeleid wonen, die dolblij zouden zijn met een man als jij. M.i. richt jij je teveel op voor jou onbereikbare vrouwen, de zeer aantrekkelijke vrouwen die je op straat tegenkomt, en zie je daarmee misschien wel een fantastische vrouw over het hoofd die veel beter bij je zou passen.



Ik ken vrij goed een man met een lichte verstandelijke beperking die jarenlang erg gefrustreerd en ongelukkig was, omdat hij op een bepaald type vrouw viel waarbij hij geen kans maakte. Inmiddels is hij zielsgelukkig met een vrouw die een ander soort beperking heeft. Ze is niet het type fotomodel waar hij voorheen altijd op viel, maar ze is wel de liefde van zijn leven. Zoiets zou ik jou ook zo gunnen.
Alle reacties Link kopieren
Veraflora,



Wat jij geschreven hebt, wil ik tot me laten bezinken. Waarschijnlijk zal ik daar later op reageren.



Het idee heb ik al veel langer gehad, misschien een half jaar al. Maar in het begin vond ik het zelf veel te eng, en griezelig, en vond ik het daarom geen goed idee.



Wat single mannen betreft: ze hebben op swingers-clubs beperkt toegang. Dat varieert per club. Op sommige clubs hebben ze geen toegang, en op andere clubs hebben ze qua aantal en qua dag beperkt toegang. Ze betalen meer dan stellen en single vrouwen, dezen betalen minder of hebben vaak gratis toegang.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionfreak schreef op 25 oktober 2011 @ 23:11:

Ik wil wel met je daten, justme_37.Goh, ruimte voor een ander in je prille "relatie"?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat we te maken hebben met een sarcast wiens "grappige" opmerking backfired..
Alle reacties Link kopieren
Ooow ik helemaal enthousiast blijkt het een trol.

Solly justme, geen kans.

Misschien moet je jouw kans dus zelf creëren.
Alle reacties Link kopieren
quote:xalliesuper schreef op 26 oktober 2011 @ 13:34:

Ooow ik helemaal enthousiast blijkt het een trol.

Solly justme, geen kans.

Misschien moet je jouw kans dus zelf creëren.Ik ben/was serieus. Ik wil best op date gaan (afspreken ergens) om tips te geven enzo. Kan hij ook oefenen aan vrouwelijk gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
Veraflora,



Ik denk dat ik rekening moet houden met beide scenario's. De kans op geen seks (ik trek daar 9 uur voor uit, van 21:00 uur tot 5:00 's ochtends) is misschien groter dan de kans op minstens één keer seks. Als het op niets uitdraait, wil niet zeggen dat dat definitief is. Het kost meer tijd, maar wel minder geld dan betaalde seks (waarbij dat uiteraard gegarandeerd is).



Ten tweede, ik ben niet alleen maar een autist. Net zo min dat jij alleen maar dik bent. Je hebt ook een karakter, en naast dik zijn ook misschien nog andere uiterlijke en gedragskenmerken. Waarom zou dat voor mij niet zo zijn? Ik ben veel meer dan een autist. Het is iets te gemakkelijk om te zeggen: Hans is autist, Hans is anders, dus hij heeft geen sociale vaardigheden, hij is niet geïnteresseerd in een ander, hij kan dit niet, hij kan dat niet. Zucht. Dat vind ik te kort door de bocht. Mensen die mij echt goed kennen, weten wel beter, prikken daardoor heen, en zien dan iemand anders dan een (introverte) autist. Ik heb daar onlangs met mijn begeleidster daarover gehad. Zij is eerlijk en recht door zee, en zegt dat ik sociaal best vaardig ben (mogelijk lang niet zo goed als een niet-autist dat is).



Maar nogmaals, ik heb daar zeer lang over nagedacht, en ik heb de voors en de tegens van het swingers-club-bezoek tegen elkaar afgewogen, en ik denk dat ik dat toch ga proberen. Als ik niets doe, is de kans zeker 0% dat ik (seksueel of sociaal) contact krijg.
World of Warcraft: Legion
Ik ben bang dat ik in dit topic ga eindigen als ik met iemand van dit forum date. Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?



En dat wil ik dat meisje dus niet aandoen.
Alle reacties Link kopieren
Dat zij een rampdate heeft, of jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 26 oktober 2011 @ 23:37:

Ik ben bang dat ik in dit topic ga eindigen als ik met iemand van dit forum date. Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?



En dat wil ik dat meisje dus niet aandoen.Heb je zo weinig vertrouwen in jezelf???
Alle reacties Link kopieren
Kom op hee, wat is dit voor lamlendige slachtoffersrol, waarin jij je ligt te wentelen keer op keer? Weet je wat pas onaantrekkelijk is, dàt dus, mannen in de slachtofferrol.



Weet je wat pas erg is..., als je ongeneeselijk ziek bent of je hebt brandwonden of een heel groot litteken in je gezicht.



Bezie het eens in perspectief.



En ga er eens voor. Ga aan jezelf werken. En geloof in jezelf.

Als jij het al niet doet, waarom moet een ander dan wel in je geloven?
Alle reacties Link kopieren
Dik zijn en autisme met elkaar vergelijken?
Alle reacties Link kopieren
Lees de post van Xallie eens goed door, Justme_37.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, Xalliesuper. Wat een gehuil.
Alle reacties Link kopieren
quote:xalliesuper schreef op 26 oktober 2011 @ 23:49:

Kom op hee, wat is dit voor lamlendige slachtoffersrol, waarin jij je ligt te wentelen keer op keer? Weet je wat pas onaantrekkelijk is, dat dus mannen in de slachtofferrol.



Weet je wat pas erg is, als je ongeneeselijk ziek bent of je hebt brandwonden of een heel groot litteken in je gezicht.



Bezie het eens in perspectief.



En ga er eens voor. Ga aan jezelf werken. En geloof in jezelf.

Als jij het al niet doet, waarom moet een ander dan wel in je geloven?

Eens!

En hoe wil jij een kind eigenwaarde mee gaan geven? Lijkt me zinvoller om eerst eens aan jezelf te gaan werken.
quote:zammm schreef op 26 oktober 2011 @ 23:39:

Dat zij een rampdate heeft, of jij?



Haha, zij natuurlijk.



@ Xalliesuper



Ja is dat zo vreemd dan als je op je 37ste nooit iets positiefs hebt meegemaakt op liefdesgebied?

Het regelen van een date is zelfs al te moeilijk voor mij.

En in real life merk ik nooit spanning van vrouwelijke kant op dat ze me wel eens aantrekkelijk kunnen vinden ofzo. Die spanning was van mijn kant wel soms aanwezig.

Maar sinds een jaar of 10 maak ik geen onderscheid meer tussen vrouwen en mannen en benader dus vrouwen zonder de illusie te hebben dat het wel iets moois kan worden. Sterker nog ik denk er niet eens meer over na.

Wat ik bij iedereen in mijn omgeving wel merk is bij mij niet aanwezig. Vrouwen zullen mij nooit zien als relatie materiaal.

Het is niet de bedoeling om het slachtoffer te spelen, ik zit er zelf niet mee ben er in de loop der jaren overheen gegroeid. En ik wil andere mensen gewoon hun kostbare tijd niet ontnemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof in niemand, en zeker niet in mezelf...Op zich werkt dat ook wel hoor..Zelfde als serieus nemen, ik neem niemand serieus en mezelf ook niet..Helpt ook..
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionfreak schreef op 26 oktober 2011 @ 23:50:

Dik zijn en autisme met elkaar vergelijken?Inderdaad. Je bent niet alleen autistisch of dik; je bent meer dan dat.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven