37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ Hans,



Niet geschoten, altijd mis!

Ik vind dat wanneer jij de mogelijkheid krijgt om naar zo'n club te gaan, waarom niet?

Wel moet je je verwachtingspatroon laag houden om teleurstellingen te voorkomen.

Dan geloof ik dat je er plezier aan zou kunnen beleven.

Vooropgeslteld dat een swingers club je ding is, natuurlijk!



@ tinkerbell,



Palanja zit aan de wodka.

Weer wat van je gelezen en wil toch nog even aan je kwijt dat je een kanjer bent.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Palanja

Een 'dronken' man spreekt de waarheid toch



En nu ga ik eindelijk boodschappen doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:xalliesuper schreef op 25 oktober 2011 @ 18:44:

Swingen, a la big band

Tja, wist ik veel? Als je met muziek bent opgegroeid maak je vergissingen, waarbij je achteraf hartelijk om moet lachen.



Maar in de muziekwereld heeft Swing en Big Band veel weg van elkaar, maar dat heeft vrijwel niets met een swingers- of parenclub te maken!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hans gaat naar de Swingclub, lekker naar muziek van James Last luisteren :P
Alle reacties Link kopieren
Houd je òòk van blues Hans?
Alle reacties Link kopieren
@ tinkerbell,



Toch jammer dat ik meestal nuchter ben, vind je niet?



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:palanja schreef op 25 oktober 2011 @ 19:23:

@ tinkerbell,



Toch jammer dat ik meestal nuchter ben, vind je niet?



Hm... ik weet niet
Alle reacties Link kopieren
quote:sexysexual schreef op 25 oktober 2011 @ 19:11:

Hans gaat naar de Swingclub, lekker naar muziek van James Last luisteren :P

James Last heeft inderdaad aardige bewerkingen (bestaande muziek naar zijn smaak aangepast). Maar ik hou van alle soorten muziek, niet alleen Swing (), maar ook klassiek, Beatles, Queen, synthesizer, (Happy) Hardcore, Techno, Blues, Reggae, noem maar op.



Maar maak je geen zorgen, ik ben nu wat wijzer wat een swingers-club is, hoor.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nou mensen, even centraal want ik heb wereldnieuws dat jullie niet zullen geloven: ik heb besloten om vanaf nu monogaam te zijn en een serieuze relatie te willen. Mis toch wel iets in m'n leven....... Ik weet niet wat het is, maar ik voel ineens de sterke behoefte om iemands ring om m'n rechter ringvinger te willen dragen. Sexy is -eerder dan initieel verwacht- klaar met polyamoreus zijn. There can only be one..... Hé chicks? ;)
Alle reacties Link kopieren
Neee, echt.... Ik geloof je bijna niet....!!

Wat heeft je dit doen besluiten sexy...?
Alle reacties Link kopieren
Hans Ra-ta-ta (van James Last) is een geniaal nummer :D
Alle reacties Link kopieren
quote:xalliesuper schreef op 25 oktober 2011 @ 20:40:

Neee, echt.... Ik geloof je bijna niet....!!

Wat heeft je dit doen besluiten sexy...?Omdat vrouwen geen speelgoed zijn Poppedop... Je moet er eentje uitkiezen en daar zielsveel van houden.... Een echte man houdt er geen harem op na maar stopt zijn hele ziel en zaligheid in één vrouw en draagt alleen háár op handen. Ik wil dat gevoel van liefde gewoon hebben. Onafscheidelijk zijn, derden geen irrelevante aandacht geven. Helemaal het 'you & me and nobody else around' gevoel..... Yeah Ik heb zin om maar 1 vrouw te hebben, een goede compilatie van Mireille Mathieu op te zetten, en me helemaal in de handen van mijn one and only handen te leggen. Zij op mij liggend, door d'r haar strelend, haar hoofd aaiend, rustig zoenend, en onze handen die zich als vanzelf vinden en in elkaar vouwen........
Alle reacties Link kopieren
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!









dan ben je snel omgeturnd.
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Alweer doorgeslagen !!! ???



Hahahaha...
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, soms gaan dingen ineens heel erg snel hé.... Life's good....
Alle reacties Link kopieren
Toch kan het wel. Bij mij was ook zomaar ineens de knop om.
Alle reacties Link kopieren
Alles kan!



Nou heb ik een vriend die zo voor Sexy door kan gaan.

Te vuur en te zwaard verdedigen, omslaan en net zo makkelijk weer terug naar het oude.

Uiteraard met net zoveel enthousiasme!



Sexy, we worden toch wel uitgenodigd op de bruiloft!

Wanneer je toch weer voor het vrije leven kiest, even laten weten dan gaan we de bloemetjes buiten zetten!



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Palanja, als je de juiste tegen komt, is het meestal gedaan met het hoeren en sloeren.
Alle reacties Link kopieren
Net wat Zammm zegt, die knop is ineens om. Ik ben klaar met het leven in mijn Duran Duran, Wham! en Prince tijd joh.... Time to grow up. Hé Poppedop? ;) Ben je nu blij kind? En welke bloemetjes wilde jij buiten gaan zetten dan Pal? :D Jij was toch getrouwd, 2 kinderen.... ;) En ik denk niet dat ik nog "bij zal draaien" door op m'n 50ste een soort Muddy Waters te worden. Sexy wil trouwen :D Maarja, met wie???? Hahahaha. Weet jij het Poppedop? ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dat is het punt nu juist Zammm, ik ben niet 'de juiste' tegengekomen! Maar ik heb nu dus wel de chicks aan het huilen want ze zijn hun favourite toy kwijt..... :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single, Sexy.



Stuur ze maar door, die huilende chicks.

Over een paar dagen vragen ze zichzelf af wie jij ook alweer was....



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Vergeet dan niet een voorraadje zakdoekjes te kopen, Palanja.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
@ Zamm,



Oh ja, dat klopt; maar onze Sexy lult uit z'n nek.



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:sexysexual schreef op 25 oktober 2011 @ 20:55:

[...]





Omdat vrouwen geen speelgoed zijn Poppedop... Je moet er eentje uitkiezen en daar zielsveel van houden.... Een echte man houdt er geen harem op na maar stopt zijn hele ziel en zaligheid in één vrouw en draagt alleen háár op handen. Ik wil dat gevoel van liefde gewoon hebben. Onafscheidelijk zijn, derden geen irrelevante aandacht geven. Helemaal het 'you & me and nobody else around' gevoel..... Yeah Ik heb zin om maar 1 vrouw te hebben, een goede compilatie van Mireille Mathieu op te zetten, en me helemaal in de handen van mijn one and only handen te leggen. Zij op mij liggend, door d'r haar strelend, haar hoofd aaiend, rustig zoenend, en onze handen die zich als vanzelf vinden en in elkaar vouwen........



Heh maar je bent 360 graden gedraaid. Hoe kan dat?

Zo dacht jij toch nooit?

Watsss kebeurd man?



Je lijkt wel wappie.
Alle reacties Link kopieren
Yeah right hmmmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven