Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Nope, geen betere dag hier. Ik blijf hem maar berichtjes sturen en hij blijft berichtjes terugsturen. Dus er is zo nu en dan contact maar ik weet dat ook dat moet stoppen.
ok, ramen gelapt,kleren uitgeruimd, werkkamer uitgeruimd, badkamer, toilet, slaapkamers,werkkamer, huiskamer gestoft, gestofzuigd en gedweild. Alleen de keuken niet gedaan...Fijn, ik heb iets gedaan. Ergens heb ik er vrede mee dat ik geen contact heb. Even tijd voor mijzelf.
Verveel me alleen en een beetje eenzaam. Maar goed, beter geen contact dan wel contact. Want dan voel ik mij alleen maar ellendiger.

@monroe, wat voor berichtjes zijn het? Gewoon koetjes en kalfjes?
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het iets beter dankzij Netflix . Het is toch zo stom dat je iemand kan missen die je weggooit? En voor alle dames hier waarvan de vriend gelijk een nieuwe relatie heeft! De kans is heel groot dat dezelfde fouten gemaakt gaan worden en op het moment dat, dat uitgaat dan gaan ze je pas missen. Want dan zien ze hoe goed je voor ze was en ik hoop voor deze dames dat jullie dan een betere vriend hebben en niet zijn hart breken voor de ex die jullie hart brak. Karma is en blijft een b%tch
Alle reacties Link kopieren
En een tip, geen contact is het beste wanneer je contact heb stel je de verwerking alleen maar uit. Want je gaat hem nu opeens geen enorme eikel vinden en niks meer voor hem voelen. En zeggen wat je wilt horen "ik wil je terug, en ik ga er 100% voor " dat gebeurt niet en anders weet hij je echt wel te vinden. Maar geloof mij, ik weet hoe moeilijk het is!
Leuk hoor aandacht van anderen. Maar waarom ben ik niet goed genoeg voor hem..of ziet hij het gewoon niet. :(
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij gek is! Probeer te genieten van de aandacht. Weet je hoezo? Omdat je dat waard bent. En als jou ex jouw laat gaan, laat hem dan maar zien wat hij heeft laten gaan een sterke vrouw.
Ik geniet ook wel van de aandacht. Maar wil gewoon even alleen blijven. Eens goed nadenken wat ik wil etc. etc.
Kan het zijn dat mannen naar mate ze ouder worden duidelijker zijn in dat ze geïnteresseerd zijn in je? Ik heb het nooit zo gehad. Is ook wel weer een tijdje geleden dat ik vrijgezel was.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn inderdaad koetjes en kalfjes berichtjes over het algemeen Maka. Hij wil geen relatie maar er blijft van hem uit toch interesse. Al is dat vooral gericht op of ik al met andere mannen afspraakjes heb. Ik denk dat hij mij graag aan wil houden als een exclusieve SV maar daar voel ik me te goed voor.



Ik vind het knap dat jullie lekker bezig zijn in huis. Bij mij ontbreekt de motivatie, de plannen zijn er wel maar ik ben heel erg hangerig momenteel. Zo staat de stofzuiger al twee dagen in de kamer maar ik doe liever een spelletje op mijn telefoon.



Aandacht van andere mannen kan leuk zijn maar ook vervelend. Ik herken het. Waarom zien anderen het wel en hij niet?



Voor zover het mogelijk is... Fijne dag allemaal.
Beetje jammer, hij kan je dus ook niet loslaten. Maar wilt je niet meer terug. dus dat is gewoon klote.



Ik heb over het opruimen wel drie dagen gedaan. Dus niet zo heel hard doorgewerkt. Met genoeg pauze.



Idd mannenaandacht is leuk..maar heel verwarrend. Wat wil ik nu eigenlijk is de grote vraag. Maar goed. binnenkort weer weg. Dus

weer ruimte om na te denken.



Jullie ook een fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Morning dames. Gisteravond met drie vriendinnen gaat eten en het was oprecht gezellig. De verliefde stelletjes om me heen heb ik bewust gemeden. Pijn.



Nu gaat het, beetje aan het slonzen op deze zondag.



Maka, wat fijn dat je toch lekker aandacht krijgt. Maar het haalt het natuurlijk niet bij je ex. Verwarrend inderdaad. Ik ben een absolute nitwit op flirt gebied. Ik zie het nooit, en denk dus ook dat ik nooit aandacht krijg. Heb er ook meestal geen zin in. Negen van de tien mannen vind ik echt un-dateable... Ik vind er gewoon maar zeer weinig echt leuk. Gisteren eens voor de grap Tinder geïnstalleerd. Ik heb serieus 300 mannen weg geswiped. Wat een figuren?! Werd er echt zo niet blij van. Is dat dan de markt? Dan blij ik liever alleen zeg. Ik ben ook geen one night stand type, en ik vrees dat ik zomaar eens jaren alleen zal blijven nu. Komt bij dat mijn ex er ook nog eens gruwelijk goed uitzag, ze staan voor 'm in de rij zeg maar. Zo iemand die volgens de ' biologische regels' (symmetrisch gezicht, kaken enz) mooi is.
ik ken het...Mijn ex was ook erg mooi. Geen model maar wel lang, goed postuur, kaken etc. kan goed met mensen incl kinderen omgaan en een goede baan.



En idd ik zie het normaal ook nooit als ik aandacht krijg. (tot hele gênante situaties toe, dat er iemand echt

een tafeltje romantisch ging dekken) Maar deze keer is deze meneer heel direct. Het staat op zwart op wit..tja..maar hij heeft gezegd geen verwachtingen.

Hij is totaal een ander type. Ik weet niet wat ik er mee wil. Maar goed. we zien wel. Ik ben nog teveel bij mijn ex in mijn gedachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:maka22 schreef op 17 augustus 2014 @ 15:07:



En idd ik zie het normaal ook nooit als ik aandacht krijg. (tot hele gênante situaties toe, dat er iemand echt

een tafeltje romantisch ging dekken)







Die noteer ik alvast: "Als man romantisch tafeltje dekt, dan is het een flirtpoging." Ik kan het maar vast duidelijk hebben.
ja was echt heel erg....met muziek, wijn, kaarsen, eten en natuurlijk tafelkleed allemaal meegenomen van huis... wist het echt niet dat hij meer wilde van me...ECHT WAAR

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik beide van mijn exen heb veroverd en als een man mij probeert te veroveren ik gillend weg ren. Dus nu weet ik het zo nog niet
Blijf malen... Hij heeft niks met haar gedaan. Maar wat was er nou zo leuk aan haar, slanker, meer vrouwelijk, zelfstandiger...en hij liet haar zo dichtbij komen. Ze kon met haar tengels niet van hem afblijven. Ze heeft niks gedaan maar je gaat toch niet als een soort plakkend aanhangelsel op elke foto naast hem staan als je weet dat ie een vriendin heeft. Die foto's staan in mijn geheugen gebrand, ik weet dat het daarvoor ook niet alles was maar zij was de Trigger.



Soms heb je van die vrouwen. Waarom is er geen kans meer om aan te werken. Gewoon geen. Klote na 5 jaar dat je niet meer voor wilt gaan en gewoon het bijltje bij neergooit..:( ok, nog steeds geen contact met hem en zo te luisteren naar mijzelf maar goed ook...
Alle reacties Link kopieren
Hey maka, ooh gut, gut ik weet precies in welke fase je zit. Het heeft niks met jou te maken. Als een man goed in zijn vel zit hoeft hij geen bewijs dat andere dames hem leuk vinden en heeft dit geen effect op hem. En goedzo dat je geen contact hebt erg sterk van jou! Als een relatie uitgaat en de ander wel vindt dat dit aan jou ligt, is dat zijn probleem, want je bent goed zoals je bent. Altijd!
Dat is het juist. Ik vind het jammer doordat hij niet goed in zijn vel zit alles zo heeft laten klappen. Terwijl ik denk dat er meer dingen die hij zou moeten veranderen. Mij weg doen lost niet zijn problemen op, maar hij moet het toch zelf doen. Ik kan hem niet bij helpen. Beetje frustrerend. Maar goed, lief dat je zo snel reageert grazia101! Hoop dat jij minder maalt dan ik..
Alle reacties Link kopieren
Malen doe ik ook hoor. Ik zou willen dat ik mijn gedachten uit kon schakelen en in het nu kan leven. Herbeleven van het verleed verandert niets aan de situatie. Helaas is loslaten niet te forceren.
Nee klopt. Ik heb niks aan het herbeleven maar het lijkt of mijn hersenen dat nu nodig hebben ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Pollewop, fijn dat je een gezellige avond hebt gehad! Was het verdriet op dat moment even helemaal weg?
Alle reacties Link kopieren
Bah ik ben er zo verschrikkelijk klaar mee!! Wat is dit klote zeg
--
anoniem_205040 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 13:57
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou Maka22, ik maal ook. Ik vind nergens afleiding als ik winkel zie ik leuke dingen voor hem, als ik uit eten ga kijk ik gelijk ooh wat zou hij hebben genomen. (Hij is gek op vlees) en dat soort dingen. Zelfs met films denk ik ooh deze zou hij geweldig vinden. En als ik ga slapen altijd dezelfde droom. Hij verteld mij wat voor stomme fout hij heeft gemaakt en te bang is om dat te vertellen. Dan wordt ik wakker en dan begint mijn dag. Vreselijk begin kan ik je vertellen. Want ik weet dat ik beter af ben zonder hem, maar na zoveel jaar denk je aan ons i.p.v ik. En nu moet ik voor mijn gevoel alles alleen doen en beslissen en ik ben gewoon type voor een relatie. Ik ben verliefd op de liefde en ik wil mijn liefde zo graag delen.
Alle reacties Link kopieren
Het is o zo herkenbaar Grazia101, ja eigenlijk al jullie posts.



Ik ben er ook zooo klaar mee.... dat zuigende, slepende gevoel. Dat missen, die onrust, dat labiele....



Monroe: nee, het verdriet is niet weg dan, maar naar de achtergrond Maar als een van de vriendinnen dan iets vertelt over een lieve actie van haar vriend, voel ik zo'n pijnscheut. Dan voel ik me echt 'alleen', met alle voorbeelden die Grazia101 ook geeft.



Ik herbeleef ook alles, vooral de fijne dingen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven