Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
Hup onder je arm die stoelen en ermee naar Tussen Kunst en Kitsch
Haha wie weet wat het waard is maar ik zou ze niet kwijt willen! Ze zitten heerlijk en van die lekkere brede zittingen, kan er zelfs fijn in kleermakerszit in zitten (als ik wat langer aan tafel zit en een andere houding zoek )
Dat zegt iedereen bij tKeK, "oh maar ik wil ze helemaal niet kwijt hoor, het ging mij om het verhaal erachter"
Haha ja ik vind het vooral mooi als je mensen voorbij ziet komen die duidelijk hopen veel geld mee naar huis te kunnen nemen. En dan die teleurgestelde gezichten als blijkt dat die spullen toch weinig waarde hebben. Geweldig!



Maar ik zou ze écht niet weg doen hoor
Ik ben toch blij dat ik eens een goed lopend topic heb

Ben blij dat er zo leuk gereageerd word en ook met plaatjes enzo!
Jaaaaaaaaa!!!! Ze zijn besteld!!!

Heb de badmat, 2 grote handdoeken en 4 middelmaat handdoeken! De grote van elke kleur 1 en de kleinere van elke kleur 2. Ik kan niet wachten tot het allemaal in de badkamer ligt! Foto volgt als het binnen is ben zo blij
Alle reacties Link kopieren
quote:witch87 schreef op 31 augustus 2013 @ 15:55:

[...]





Ik zit net dit topic te lezen, zie dit plaatje en denk "hey die stoelen heb ik ook!". Via marktplaats gekocht met een eettafel. Die mensen hadden de stoelen en tafel zelf een soort gebroken wit geverfd en de bekleding is een mooie zwarte stof. Heerlijke stoelen! Maarre ik dacht dat het gewoon wat stoelen waren, zijn die zo duur dan? Zou er wel op willen googlen maar weet geen term om in te moeten tikken Dat zijn Louis XVI stoelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dit en dit en dit en dit en....(ben niet hebberig hoor haha )



















Alle reacties Link kopieren
Wauw Schouderklopje, die waxinelichtjes waar zijn die van?

Die spiegel vind ik ook ontzettend leuk!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Jas, die zijn van Anna Carin Dahl en kosten ongeveer 40 euro per lichtje (slik).



Alle reacties Link kopieren
Die spiegel is te koop bij wehkamp. Een vergelijkbare spiegel qua stijl is te koop bij ikea.
Alle reacties Link kopieren
Deze bekers annex lichtjes vind ik ook erg leuk (de handvatten zijn de staartjes van de dieren)

Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik leuk in mijn verzameling van sieraden (allemaal uiteenlopende smaken, maar zoiets heb ik nog niet).





Deze

of deze



van Qualy voor op mijn buro.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alles wat Schouderklopje wil !!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren




Gewoon Ikea, maar wel 350 euro...

Blijf wel kwijlen totdat ie iets goedkoper wordt.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Deze plankjes vind ik ook erg leuk (apart)





Ik wil zo'n soort ding aan mijn muur





en dit voor op tafel

Alle reacties Link kopieren
quote:Spininhoek schreef op 31 augustus 2013 @ 20:36:

Ik wil alles wat Schouderklopje wil !!



ik ook

en ik hou van pinterest, want daar pin ik alles op wat ik ooit ga kopen met mijn miljoenen en staatsloten gheghe

Mijn schoonmoeder noemde mij al hebberig, maar die snapt er he-le-maal niks van om dingen leuk en mooi te vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:raccoon schreef op 31 augustus 2013 @ 00:48:

[...]





Jammer van die tas, daar blijf je nog lang last van houden..

Daarom heb ik het vorig jaar een prachtige tas in Canada gekocht, niet zo gek bij mij vandaan..duur maar zeker geen spijt gehad.Oooooh tassen, ja, ik vind die van Stocks en stones vaak zo mooi! Men, wat heb ik toch een verrekte dure smaak...
Alle reacties Link kopieren
Pinterest?

Even checken!

Nu bewaar ik allerlei plaatjes in een mapje hoe ik mn interieur wil, maar das helemaal niet handig.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Pinterest kan ik je van harte aanbevelen. Je kunt net zoveel (mood)borden maken als je zelf wil in welke categorie dan ook. Dus als je spullen voor je huis wilt onthouden, zet je die bij elkaar in een map.



Maar als je bijvoorbeeld vakantielocatie's wil onthouden, maak je daar een bord voor. Net als voor bruiloftjurken, recepten, handige huishoudtips, instructies voor breiwerken of tuiniersuggesties. You name it en je maakt er een bord van.
Alle reacties Link kopieren
Handig!!



Ooit wil ik dit als interieur, maar dan wel met die groene stoel van de Ikea... En jouw waxinelichtjes



Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Mooie dingen komen hier langs! De peper en zoutset vind ik ook schitterend, al zou hij nooit hier in huis komen, omdat het echt niet bij mij en mijn inrichting past.

(ik heb nu bijna deze bij elkaar gespaard, ook zo'n 80 euro bij elkaar ):



Ik ben dol op Alessi en Koziol. En het merk Qualy wat ik hier langs zie komen, vinnik ook heel geweldig.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Wat een lief peper en zoutstel! Erg leuk!



En idd bijna alles van schouderklopje! Die plankjes, en de theelichthouders. Dat glazen pakje voor de melk is ook erg schattig!



Ik wil zelf ooit nog iets van deze meubelmaker. Zo'n leuke meubels maakt hij, vooral die tafel met dat pootje omhoog en de Disney kasten voor mijn dochter!

http://www.straightlinedesigns.com/furniture.html
Alle reacties Link kopieren
Haha, schouderklopje...



Qualy: check (ook de eekhoornkapstokjes)

Pixelart: check

Regenton aan/in regenpijp: check



Lamp met gekleurd snoer en 'ophangding': check (alleen zelf geknutseld met gekleurd snoer en ding van de gamma)



'Melkpak': die heb ik van wit porselein



Maar die waxinelichthouders met die staartjes:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi allemaal Schouderklopje! Die lichtjes en de ketting en het melkpak en en en en.... Ik wil ze allemaal hebben

Eerst maar eens de staatsloterij winnen XD
Semper ubi sub ubi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven