Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
http://www.desko.nl/zitme ... I38h8itpbkCFQJd3godVhIA7w



Dan vind ik deze ook mooier (het originele ontwerp).
Alle reacties Link kopieren
Haha Dickens, die is helemaal niet te betalen. ¤ 4.000,- voor een stoel?
quote:viennas schreef op 30 augustus 2013 @ 16:17:

Haha Dickens, die is helemaal niet te betalen. ¤ 4.000,- voor een stoel?



jaaaaaaa



Dan schiet je toch in een stuip als de kat er maar met 1 oog naar kijkt.
Alle reacties Link kopieren


Doe het zelf idee voor de vlinders.



quote:Ceci schreef op 30 augustus 2013 @ 16:19:

[afbeelding]

Doe het zelf idee voor de vlinders.



[afbeelding]Ai, wel eens gehoord van liever naakt dan namaak?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 30 augustus 2013 @ 16:20:

[...]





Ai, wel eens gehoord van liever naakt dan namaak?Ja.
quote:Ceci schreef op 30 augustus 2013 @ 16:28:

[...]



Ja. Erg hè, ik heb meer smaak dan geld
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 30 augustus 2013 @ 16:32:

[...]





Erg hè, ik heb meer smaak dan geld Beter dan het omgekeerde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2013 @ 14:43:

[img]http://www.christinatonkininteriors.com ... ki_art.jpg[/img]



Ik wil dit in mijn slaapkamer. Is van een kunstenaar, geen idee waar te koop, dus zal vast onbetaalbaar zijn.

Schitterend!!



Dit is het schilderij wat ik graag wil hebben. Ik kan (nog) geen plaatjes plakken.

Klik! Ik heb iets met de wereld, ik vind het enorm fascinerend. Dit schilderij zou super staan boven onze bank.
quote:Ceci schreef op 30 augustus 2013 @ 16:38:

[...]



Beter dan het omgekeerde. En dat zie je juist zo vaak! Over smaak valt niet te twisten (zeggen ze) maar als je soms op tv van die huizen voorbij ziet komen, tjonge jonge wat een wansmaak. En dan voor dat geld!
quote:Ceci schreef op 30 augustus 2013 @ 16:38:

[...]



Beter dan het omgekeerde. Dat weet ik nog zo net niet. Dan zou ik dolgelukkig de LeenB leeg kunnen kopen voor 5k en daar inmens van genieten in plaats van te smachten bij een bank van Rolf Benz of een lullige paraplubak van Gispen.
En dan google je op luxury, en kom je hier op uit *zucht*







Niet voor in huis hoor
Oe, edelkitsch in zijn meest pure vorm, prachtig!
Als het een zwembad heeft maakt het mij niet uit hoe het er verder uitziet
Ik had het met een schilderij. Heel mooi, 1 meter bij 1 meter. Een hele lichte beschadiging en daarom voor de helft van de prijs, 85 euro. Had op dat moment geen geld en baalde echt.



Drie maanden later was het schilderij nog steeds niet uit mijn hoofd en ben ik weer naar de winkel gegaan. En jawel, hij was er nog! Heb nog een kwartier staan twijfelen en het schilderij toch gekocht. In de storm op de fiets mee naar huis genomen en kijk er nog iedere dag met plezier naar!
Alle reacties Link kopieren
Die vlinders heb ik kort geleden gezien in een internetaanbieding.

24 voor 19 euro ofzo iets
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2013 @ 14:43:

[afbeelding]



Ik wil dit in mijn slaapkamer. Is van een kunstenaar, geen idee waar te koop, dus zal vast onbetaalbaar zijn.



Male:



Hier een betaalbare variant van jouw vlinders:

http://www.etsy.com/shop/hipandclavicle?page=4
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2013 @ 14:43:

[afbeelding]



Ik wil dit in mijn slaapkamer. Is van een kunstenaar, geen idee waar te koop, dus zal vast onbetaalbaar zijn.Male, de Expo heeft ook zoiets, moet je alleen wel veel pakketjes halen voor hetzelfde effect.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic, leuk om te zien wat voor droomwoonwensen men allemaal heeft.

Ik heb ooit staan kwijlen bij een poezeneet- en drinkbakje, van Alessi. Ben sowieso al fan van dat merk, en vond hem helemaal te gek. Maar goed, 50 euro voor een poezenbakje? Gekke Henkie! Voor 5 euro heb je twee Hemabakjes....

Uiteindelijk toch gekocht, en nog steeds ben ik er iedere dag blij mee!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Dat hadden mijn vriend en ik bij deze kruidenpotjes van Oldenhof. Zo'n 40 euro en we vonden het te duur, dus lieten we ze liggen. De dag daarna toch gekocht



Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
http://www.klokkenpaleis. ... klok_Su_4ffd9350bcd00.jpg



*kwijl*



EIgenlijk heb ik er geen mooie plek voor, anders had ik em al gekocht. Maar wel idioot duur voor een klokje....
Alle reacties Link kopieren
Het enige ding waar ik écht lang over heb getwijfeld en niet gedaan (afgezien van allerhande keukengerei ) zijn eetkamerstoelen, de Arper Catifa Vind ze nog steeds prachtig, maar niks geen spijt dat ik t niet gedaan heb. Ik vind t overigens ook helemaal niet erg om niet alles te kunnen kopen wat ik wil hebben. Goed Marktplaatsen is een sport, en alles waar ik écht aan gehecht ben, hebben we zelf gemaakt/opgeknapt.
Alle reacties Link kopieren
Mooi Femselien!

Ik zie heel wat dingen voorbijkomen waarvan ik het toch leuk vind om eens gezien te hebben.



Die hakken en die klok en die vlindertjes (in zwart is het me te bijenplachtig, maar die van etsy zijn mooi).
Het Viva forum is papaja.
Ohh helaas heb ik nog iets bedacht. Bella notte beddengoed en stoffen. Ze maken echt het meest prachtige beddengoed ooit, maar alleen al één zo'n kussen(tje) kost rond de 130$



Bows! Nog geen teken van een wee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven