Komt er ook Ebola naar Nederland?

15-11-2014 12:49 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens sommige berichten heeft men bewust Ebola verspreid in enkele west Afrikaanse landen. In de USA gingen duizenden verpleegkundigen de straat op om te protesteren tegen een tekort aan zorgmiddelen voor Ebola patiënten. Verder lees ik dat Marokko afzag van organiseren/hosten van de Afrika Cup uit vrees voor Ebola besmettingen door bezoekende fans. Maar in 2016 alsnog van de partij wil zijn. Europa kende ook de plaag, de zwarte dood. En in 1918 of zo ook de Spaanse Griep. Nu maak ik mij vreselijke zorgen over de Participatie wet welke in 2015 ingaat, tegen een heleboel sociale problemen. Onder andere met bejaarden die te oud worden, teveel bijstandtrekkers, asocialen, jeugdcriminelen. Kortom, ik stelde mij zo voor dat een Ebola epidemie Nederland/Europa van veel sociale problemen kan afhelpen. Minister Van Opstelten heeft 40 rampenscenario's laten opstellen, en men is heel erg bezig met dat NL Alert voor rampen. We zijn al enkele jaren bezig met dingen rond de dood, alsof men ons aan het voorbereiden is. Maar niet zo, dat we al vluchtplannen kunnen maken. Kortom, de Participatiewet klinkt als een nazi wet, dat wie eet maar niet produceert, maar dood moet. En dat leven geen recht is, maar een gust van de staat, die immers ook jonge soldaten de dood mag insturen. En die berichten van gedode bejaarden in verpleegtehuizen worden steeds meer. En waarom sluit men bejaardenhuizen als de bevolking vergrijst. En waarom bouwt men te weinig woningen? En waarom stromen de Polen en Roemenen binnen terwijl er geen werk is. Gaan zij alle gedode, laag geschoolden vervangen? En waarom worden wij zo hysterisch tegen elkaar opgehitst in Nederland? Tegen zwarten en tegen moslims. Kortom, Ebola zou gelegenheid geven om mensen in de verlaten militaire kazernes te isoleren, terwijl de rest van de bevolking al tegen allochtonen is opgehitst. Alsof wij ons aan het voorbereiden zijn op een grote schoonmaak door Ebola en dat de besmettingen in West Afrika alleen maar het voorspel zijn.
pluk de dag
Bi-Ba-Bilderberg!
Alle reacties Link kopieren
Mallebetty en AnneAnna, telkens als ik wildvreemde mensen aanspreek krijg ik te horen over verkeerde medicijnen, dat sommige ziekenverzorgers zien hoe hun collega's op oude mensen onvrijwillige euthanasie toepassen. Het zijn denk ik jonge mensen aan wie de staat heeft duidelijk gemaakt dat de te lang levende ouderen een bedreiging zijn voor hun pensioenen. Dus ze doen het uit eigener beweging. Hannah Arendt had het over de banaliteit van het kwaad, dat de staat al voor ons heeft vastgesteld wat de bedreigingen zijn, wie de vijand is, en dat vermoorden van de vijand niet strafbaar is, maar een plicht voor goede burgers. De vijanden zijn de bejaarden die te lang leven en allochtonen. Verder ook homo's, jeugdcriminelen, activisten etc.
pluk de dag
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 13:45:

telkens als ik wildvreemde mensen aanspreekDoe je dat vaak, wildvreemde mensen aanspreken over misstanden in de ouderenzorg?
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 15 november 2014 @ 13:14:

Misschien is het een goede oplossing voor een structureel probleem.Soms vraag ik me af of mensen die niet in de gaten hebben dat hun regering hen wil vermoorden, wel moeten leven. Ik heb zoveel mensne gesproken, en we leven in hetzelfde Nederland, maar ze snappen mij niet, en willen niets horen van wat ik vrees. Men zegt: 'dat is cynisch.' Men reageert niet nuchter en inhoudelijk, maar emotioneel.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 13:48:

[...]





Soms vraag ik me af of mensen die niet in de gaten hebben dat hun regering hen wil vermoorden, wel moeten leven. Ik heb zoveel mensne gesproken, en we leven in hetzelfde Nederland, maar ze snappen mij niet, en willen niets horen van wat ik vrees. Men zegt: 'dat is cynisch.' Men reageert niet nuchter en inhoudelijk, maar emotioneel.Maar waarom denk je dat de regering ons zou willen vermoorden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 november 2014 @ 13:47:

[...]



Doe je dat vaak, wildvreemde mensen aanspreken over misstanden in de ouderenzorg?Niet vaak genoeg. Ik heb ontdekt dat willekeurige mensen soms toch een stukje waarheid kennen, misschien buiten de kontekst, maar toch iets aandragen.
pluk de dag
quote:gedanst schreef op 15 november 2014 @ 13:49:

[...]





Maar waarom denk je dat de regering ons zou willen vermoorden?Doe dat nou niet gedanst. Je moet wel geloven in wat TO vreest, anders kun je volgens haar beter maar niet leven.
Alle reacties Link kopieren
En ben jij dan zelf een bejaarde brownbetty, je hebt het namelijk over 'ons'.
Ik denk echt wel dat de overheid niet altijd even begaan is met de mensen maar ik denk toch dat je nu iets te ver doordenkt.

Alles heeft te maken met geld en macht, geen consumenten, geen geld geen macht. Naar mijn idee is het geen optie voor de overheid om mensen deels uit te roeien.
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 13:45:

Mallebetty en AnneAnna, telkens als ik wildvreemde mensen aanspreek krijg ik te horen over verkeerde medicijnen, dat sommige ziekenverzorgers zien hoe hun collega's op oude mensen onvrijwillige euthanasie toepassen. Het zijn denk ik jonge mensen aan wie de staat heeft duidelijk gemaakt dat de te lang levende ouderen een bedreiging zijn voor hun pensioenen. Dus ze doen het uit eigener beweging. .Je bazelt.....sorry hoor, dit spoort echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 november 2014 @ 13:51:

[...]



Doe dat nou niet gedanst. Je moet wel geloven in wat TO vreest, anders kun je volgens haar beter maar niet leven.





Wat moet ik niet doen?



Ik probeer een gewone discussie met iemand te voeren, Ik ben namelijk wel benieuwd waarom iemand dat denkt.

Dat ze paranoide is en complottheorieën heeft heeft ze al vaak genoeg gehoord.
Ik denk dat Afrika gewoon een testenvironment is. Als ze klaar zijn met testen komt het naar NL.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 15 november 2014 @ 13:49:

[...]





Maar waarom denk je dat de regering ons zou willen vermoorden?De haatcampagne tegen moslims, en de reacties op de bezwaren tegen Zwarte Piet komen via de staatsmedia, het oprichen van een nieuwe NSB/PVV partij met maar één lid: komen als zeer bedreigend op mij over. Het is als Rwanda vlak voor de massamoord, en Europa in de periode 1933-1945. Waarom burgers tot allochtonen verklaren, waarom speciale paspoorten voor Antillianen?
pluk de dag
Toet toet boing boing.
Alle reacties Link kopieren
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 13:53:

[...]





De haatcampagne tegen moslims, en de reacties op de bezwaren tegen Zwarte Piet komen via de staatsmedia, het oprichen van een nieuwe NSB/PVV partij met maar één lid: komen als zeer bedreigend op mij over. Het is als Rwanda vlak voor de massamoord, en Europa in de periode 1933-1945. Waarom burgers tot allochtonen verklaren, waarom speciale paspoorten voor Antillianen?





Snap ik allemaal.



Maar wat dat te maken heeft met het willen vermoorden van alle Nederlanders snap ik niet.
Je springt van de hak op de tak en haalt er van alles bij. Gaat het wel goed met je?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk trouwens niet dat de staatsmedia gecensureerd is hoor.



De meda is alle media, niet alleen de kranten of het NOS journaal.



Wij op dit forum zijn ook media.
Ik ben onwijs gecensureerd gedanst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 november 2014 @ 13:54:

Toet toet boing boing.



Dat is echt de enige logische reactie op de openingspost.

Hulde, Star!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ha een pandemie! Ik kan niet wachten. Lijkt me heerlijk...ik heb me al behoorlijk ingelezen met o.a. The Stand en ben trouw kijker van The Walking dead. Heb ook al een plek uitgezocht waar ik en mijn gezin heen kunnen om de pandemie het hoofd te bieden. Een mooi weide gebied met een boerderij afgeschermd met sloten en hekken. Dus ook muitende bendes kunnen we afhouden en tegelijkertijd kunnen we landbouw bedrijven.

En inderdaad, alle sociale problemen behoren, als de rookwolken opgetrokken zijn, tot het verleden.
quote:gedanst schreef op 15 november 2014 @ 13:57:

Wij op dit forum zijn ook media.

Ik? Een medium?



Alle reacties Link kopieren
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 13:48:

[...]





Soms vraag ik me af of mensen die niet in de gaten hebben dat hun regering hen wil vermoorden, wel moeten leven.



Wauw......





Ik heb zoveel mensne gesproken, en we leven in hetzelfde Nederland, maar ze snappen mij niet, en willen niets horen van wat ik vrees. Men zegt: 'dat is cynisch.' Men reageert niet nuchter en inhoudelijk, maar emotioneel.Ik vind die mensen aardig; dat ze zeggen dat je cynisch bent. Als je het aan mij had verteld, had ik je wat anders genoemd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 15 november 2014 @ 13:53:

Ik denk dat Afrika gewoon een testenvironment is. Als ze klaar zijn met testen komt het naar NL.Het is deel van de voorbereiding en geeft een indicatie welke groep in Europa het Zwarte Schaap zal worden, en al is. De Joden had men ook willekeurig tot vijanden van Europa verklaard. Hoewel ze al eeuwen in Europa waren werden ze opeens Israeli's en moesten mannen en vrouwen een Israelische voornaam, Israel en Sara? aan hun naam toevoegen. We hebben inmiddels echte buitenlanders, en moslims, die zelf na 36 jarig verblijf allochtonen blijven, en geen burgers zijn. Vandaag beschouw ik sommige Joodse Nederlanders en Indo's als leden van de nieuwe dadersklasse. Ze gaan hiermee hun eindexamen doen om als echte Europeanen geaccepteerd te worden. Ik denk dat ook veel allochtonen als uitvoerders van deze holocaust werkzaam zijn, en zij zullen later de schuld krijgen, en het leven voor andere allochtonen, na de holocaust, onmogelijk maken. Volgens Hannah Arendt hebben joden ook meegeholpen joden te vermoorden tijdens de vorige holocaust.
pluk de dag
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 november 2014 @ 13:59:

[...]



Ik? Een medium?



Nou kom op, mijn water moet ingestraald worden. Whiskey graag.
Alle reacties Link kopieren
Nou, pluk de dag dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven