Hoeveel tablets hebben jullie?

06-04-2015 10:44 145 berichten
Decadente vraag.

Wij hebben er eentje maar man wil er graag een bij voor werk/vergaderingen enzovoorts. Maar dat voelt wel heel decadent.



Hoeveel tablets hebben jullie?
Alle reacties Link kopieren
0.

aanvulling :geen tablet hier in huis.
Geen ipads. 1 tablet.
Alle reacties Link kopieren
0



Ik heb al een iPhone en een macbook zou niet weten wat ik ook nog met een tablet moet haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
1 en 1 tablet. Maar die laatste is zo slecht. Die gebruik ik in de trein en thuis niet. Pak ik nog liever mijn telefoon.
Geen Ipad maar ieder heeft hier thuis wel een eigen tablet.
Alle reacties Link kopieren
3

Man 1 voor werk, ik een voor werk en nog een oude ipad2 (voorganger van de huidige van man). Die laatste heeft zoon af en toe voor een spelletje of een filmpje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
2, een oude 1 en een recentere mini.
Alle reacties Link kopieren
Nul ipds.



Maar wel drie android tablets, drie andoid telefoons, twee laptops en twee computers.

Driepersoonshuishouding.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
1 en Olla-man wil er ook een maar het mag ook een ander tablet zijn van hem.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
2.

Een eigen ipad Air en een van mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
0



Wel een tablet, maar die is vooral van mij. Bij ons vervangt het voor een groot deel de computer, dus voor volwassen 1 pp zou ik niet gek vinden.
0, wat een vraag
Alle reacties Link kopieren
Geen iPad of andere tablets. Vriend en ik hebben beiden een laptop, beiden een iPhone en er staat nog een computer op de 'studeerkamer' te verstoffen.

1 ipad mini die zoon ooit heeft gewonnen.
0 ipads, 0 tablets..



Ouderwetsch zijn wij toch.
0, maar ik ben redelijk anti-Apple



En ook geen tablet. We hebben ieder een Android telefoon en we hebben een laptop. Verder hebben we niets nodig.
Alle reacties Link kopieren
2.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Man 2 I pads.

allebei de zonen 2 Tablets, allebei 1 van het Kruidvat en sinds een jaar een Samsung .

Ik 1 tablet, maar gebruik hem niet doe alles met mijn note telefoon.



7 dus totaal.
4 stuks. Een iPad 2 waar de kinderen op mogen spelen, een iPad Air waar ik thuis op surf en man en ik hebben elk een mini 3 voor onderweg. Ik vind de iPhone 6+ toch nog net te klein om uitgebreid op te werken/surfen en de Air niet altijd fijn om mee te nemen dus vandaar. Man heeft ook nog de MBA 11inch voor onderweg, maar die heeft hij voor z'n werk vooral. De MBP's staan altijd thuis.
Alle reacties Link kopieren
3 Android telefoons, 1 android tablet, 1 laptop en 2 pc's. We zijn met 3 personen.
1.



Maar als je het gebruikt, vind ik het niet decadent, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je trouwens aan een tablet bij een vergadering? Ik vind het een ramp om op die dingen te typen, dus notulen maken zou me al niet lukken tenzij je er een toetsenbordje bij koopt. Ik gebruik mijn laptop altijd voor dat soort dingen en anders doe ik het nog liever op mijn telefoon. Ik vind een tablet zonde van mijn geld, het voegt niks toe voor mij.



En of het decadent is of niet, waarom maak je je daar druk om? Als je het kunt betalen.. Boeiend wat anderen er van vinden.

Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier twee ipads

1 'gekregen' bij oxxio toen we overstapten (ipad 3)

De tweede heb ik in bruikleen van mijn werk. Alle docenten hebben een ipad en sommige klassen zijn ipadklas.



Verder: Er zijn vier smartphones (man, ik, oudste twee) en de drie jongsten hebben: van 6 een 7" qware tablet (mwa) dochter van 5 een 7" samsung galaxy tab lite (prima) en dochter van drie de vtech kidigo.



En er zijn nog drie laptops, man en ik ieder een (werk)laptop en nog een laptop voor de oudste twee hun schoolwerk. Voor het lekker internetten en spelletjes is de tablet fijner dan de laptop. Bovendien vind ik het wel fijn dat de laptops 'schoon' blijven zodat er alleen bestanden en foto's op staan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik 1 iPad partner is anti Apple dus hij heeft een tablet van android

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven