Roamler

07-08-2015 11:56 207 berichten
Maakt iemand van jullie gebruik van de app Roamler? En werkt het een beetje?



Ik wil het zelf ook graag gaan proberen, maar heb geen invite, dus ik sta wel open voor een invite mocht iemand die nog over hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 22 december 2015 @ 19:37:

[...]



Ik, stuur maar een pb

Verstuurd!

Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook erg leuk om te doen, heeft iemand nog een invite
quote:dicha schreef op 28 december 2015 @ 21:23:

Lijkt me ook erg leuk om te doen, heeft iemand nog een invite Ik, stuur maar een pb met je mailadres
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook erg benieuwd, heeft iemand een invite over? Blijkbaar zijn er in mijn regio al voldoende Roamlers..
Alle reacties Link kopieren
Dank je annavanandelle, ik heb je een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist mijn eerste betaalde opdracht goedgekeurd gekregen, yeey. Het lag een tijdje stil bij me omdat ik met een blessure op de bank hing, verplicht. Maar nu ga ik er weer voor
quote:-Miem schreef op 29 december 2015 @ 12:15:

Ik ben ook erg benieuwd, heeft iemand een invite over? Blijkbaar zijn er in mijn regio al voldoende Roamlers..

Ik heb nog/weer.

Dus stuur maar een pb.
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 29 december 2015 @ 17:49:

[...]



Ik heb nog/weer.

Dus stuur maar een pb.Dankje! Heb je een pb gestuurd.
Up.

Ik heb nog een aantal invites!
Ik heb level 2 gehaald! Kan je trouwens nog iets met die badges die je haalt?
Volgens mij niet.

Sommige zijn ook niet haalbaar (de eerste 500 roamlers)
En dank bubbelwijn, ik heb 2 euro gekregen voor jouw level 2!
Graag gedaan. Ik sta nu een beetje stil zo in de vakantie. Veel te druk in de supermarkt. Alle opdrachten die je vanaf de bank kan doen heb ik dan wel weer gedaan.
ik kom niet door die quiz heen... geen idee wat ik fout doe maar hij blijft maar afgekeurd worden.
Geven ze niet aan wat je fout doet newimprovedkitty?
quote:bubbelwijn schreef op 03 januari 2016 @ 11:24:

Graag gedaan. Ik sta nu een beetje stil zo in de vakantie. Veel te druk in de supermarkt. Alle opdrachten die je vanaf de bank kan doen heb ik dan wel weer gedaan.



haha hier ook,

en toch even geprobeerd om er eentje in de supermarkt te doen, maar afgekeurd omdat er containers voor stonden. Ja, die kan ik kwalijk gaan verzetten. Morgen wordt hem niet, met een peuter erbij. Met baby doe ik wel vaak roamler, die ligt toch gewoon in zijn wagen te slapen, en peuter loopt weg als het te lang duurt. Dinsdag nieuw kans (peuter is naar oma, ik ben nog met zwangerschapsverlof)
Ha ja foto 's in de supermark maken is niet altijd makkelijk. Hier een keer een foto die een beetje bewogen was, ja er kwamen iedere mensen aan. Foto was nog wel goedgekeurd omdat ik nog maar in level 1 zat.
Alle reacties Link kopieren
Kwam recentelijk achter het bestaan van Roamler.. als iemand een invite heb zou ik het heel fijn vinden als ik uitgenodigd kan/mag worden :-) Paar extra euro's verdienen tijdens het boodschappen doen is heel erg welkom.
quote:latulipe schreef op 03 januari 2016 @ 23:31:

Kwam recentelijk achter het bestaan van Roamler.. als iemand een invite heb zou ik het heel fijn vinden als ik uitgenodigd kan/mag worden :-) Paar extra euro's verdienen tijdens het boodschappen doen is heel erg welkom.Stuur maar een pb
Alle reacties Link kopieren
Hey, sinds net (door topic) van roamler gehoord. Lijkt me interessant is er iemand die ook een invite voor mij heeft?
Not just a three, it's a cherry blossom!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb ook wel intresse in een invite voor roamler. Is er nog iemand met een invite over?



Alvast dank.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag aan de slag gaan met roamler, lijkt me echt leuk !

Mocht er nog iemand een invite over hebben, dan zou ik daar erg blij mee zijn : )
Dutch33 en bigmomma stuur maar een pb met je mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje aan de wat meer ervaren Roamlers: Hoe werkt het met eventuele opgave van je inkomsten bij de belastingdienst? En als je een WIA uitkering ontvangt? Weet iemand dit toevallig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven