Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Ze WIL in plaats van wilt, en wat er gisteren is GEBEURD in plaats van gebeurt. Niet op een ander afgeven als je zelf ook fouten maakt.
quote:Maleficent schreef op 26 april 2015 @ 20:54:

[img]https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55D7A488[/img]OH! Gezien iemand het eerder over Minions had... deze kwam ik eerder tegen (maar niet op Facebook.)

https://www.buyminions.co ... you-have-a-good-heart.jpg

Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 26 april 2015 @ 23:36:

Ze WIL in plaats van wilt, en wat er gisteren is GEBEURD in plaats van gebeurt. Niet op een ander afgeven als je zelf ook fouten maakt.Sarcasme is een moeilijk begrip, zeker als je niet hoogbegaafd bent.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
https://fbcdn-sphotos-e-a ... eb30148ab6e391205643084d6





Zou iemand dit pareltje zichtbaar willen maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 26 april 2015 @ 23:36:

Ze WIL in plaats van wilt, en wat er gisteren is GEBEURD in plaats van gebeurt. Niet op een ander afgeven als je zelf ook fouten maakt.Ik schreef over wat de hoogbegaafde op haar tijdlijn had staan duppert
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 26 april 2015 @ 23:24:

[...]





* ex-collegaatje



Maar ja, jij bent dan ook vast niet hoogbegaafd gebleken na die reuze officiële internettest met tien vragen.Die 10 vragen waren echt super moeilijk! Er kwam uit dat ik te stom was om te poepen en op de HSP test scoorde ik 'ongevoelig'.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 26 april 2015 @ 10:36:

[...]





Ik geloof het meteen. De vader van een vriendin was vroeger huisarts in een dorp en die werd gerust 's nachts op zijn privénummer gebeld als er iemand een bloedneus had. je zou ze maar hebben van die patienten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 26 april 2015 @ 06:45:

De dokter appen????? Echt? Ik kan die man/vrouw nog niet eens mailen. Appen.. wow (arme dokter)Maar echt arme dokter
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 26 april 2015 @ 02:16:

[...]





Altijd! Welkom!



titato, in ieder geval is ze niet hier gekomen om te vragen of een streep wel een streep is. Hahah best jammer eigelijk !
quote:Audrey-Parker schreef op 27 april 2015 @ 10:22:

[...]





Ik schreef over wat de hoogbegaafde op haar tijdlijn had staan duppert Oh sorry dat ik besta hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 27 april 2015 @ 12:15:

[...]



Oh sorry dat ik besta hoor



Je had ook gewoon kunnen zeggen "sorry verkeerd gelezen".

Of ontgaat mij nu het sarcasme van je lichtelijk huilie achtige post?
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:Audrey-Parker schreef op 27 april 2015 @ 10:23:

[...]





Die 10 vragen waren echt super moeilijk! Er kwam uit dat ik te stom was om te poepen en op de HSP test scoorde ik 'ongevoelig'.Daar heb je het dan maar mooi mee te doen. Want die testen liegen niet. Uit een online persoonlijkheidstest die ik deed bleek dat ik een uitgesproken mannelijke persoonlijkheid ben. Was ook wel even omschakelen.
Je had ook niet hoeven schelden.
Alle reacties Link kopieren
Schelden?



Is een equivalent van suffie al schelden?

Tjeempie....
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:maylina schreef op 27 april 2015 @ 13:03:

[...]





Daar heb je het dan maar mooi mee te doen. Want die testen liegen niet. Uit een online persoonlijkheidstest die ik deed bleek dat ik een uitgesproken mannelijke persoonlijkheid ben. Was ook wel even omschakelen.Volgens een Facebook-test ben ik 14. Moest ik ineens weer naar school en huiswerk maken.
quote:SilverShadow schreef op 27 april 2015 @ 12:15:

[...]



Oh sorry dat ik besta hoor



Zo, dramatic much?



Oh jee, ik krijg nu allemaal berichten over wat de geboortedatum betekent...
Alle reacties Link kopieren
Oh die testen. Volgens die dingen zou mijn sterfdatum vorig jaar zijn en ga ik over 10 jaar trouwen.

Apart!
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
En mijn geboortedatum betekent,

dat ik op die dag uit mijn moeders kut ben gelanceerd.

Niks meer en niks minder.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 27 april 2015 @ 00:13:

[...]





OH! Gezien iemand het eerder over Minions had... deze kwam ik eerder tegen (maar niet op Facebook.)

https://www.buyminions.co ... you-have-a-good-heart.jpg

Exact dit is dus dagelijks te zien op mijn tijdlijn.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Mij is het een raadsel wat die spreuken met minions te maken hebben eerlijk gezegd.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mij ook!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik vond het wel grappig dat ik precies dat plaatje tegenkwam na jou bericht, Georgette.
Alle reacties Link kopieren
Want minions zijn cool maar die plaatjes zijn stommer dan stom!
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag eens in mijn overige berichten gekeken en ik heb een huwelijksaanzoek gekregen.



My name is Wael Palestinian and I am 36 years old and now living in Gaza and I want to marry you

And you from any country

Can express on Skype or fiber and send you the Private Securities traveling to you from the pass was working to visit, work or marriage and live together forever

My phone number is **************

Account is Skype

edededuu
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven