Log nu in om te reageren
  1. Ik wil ook een TWD topic ontmaagding. :-$ Ik wil de volgende pliessiepliesssss.
  2. Yo :cheer:

In de OP moet mijn Nick nog even aangepast, die van de comic feitjes was ik X-D

Happy new topic :cheer2:

Who's Negan?
  3. quote:
    Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 21:49:
    Yo :cheer:

Ohja, die van mij ook!
  4. quote:
    Meliora- schreef op 28 maart 2017 @ 21:48:
    Ik wil ook een TWD topic ontmaagding. :-$ Ik wil de volgende pliessiepliesssss.
    ik ga het onthouden dame !! :)

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
  5. quote:
    Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 21:49:
    Yo :cheer:

OMG, zie nu pas wie je bent :facepalm: Goedemorgen 8-P

Uhm... stuff... and things
  6. quote:
    mamsvan schreef op 28 maart 2017 @ 21:50:
    [...]

ik ga het onthouden dame !! :)
    Ik hou van je. :heart:
  7. Maar nondedju!!! In eens een nieuw topic. Wat loop ik toch iedere keer achter. :whut:

Haha Mamsvan! Jouw foto zou een leuk alternatief topic zijn :-d

Maar goed. Toch nog een paar opmerkingen mijnerzijds!
    Ik vind TF niet arrogant omdat ze alle wapens afnamen van Oceanside! Zij steken hun nek uit om de saviors aan te pakken en als dat lukt heeft Oceanside daar ook voordeel van. Ze hebben ook alles wat ze kunnen krijgen nodig om te winnen. Oceanside kan zih niet helemaal afsluiten van de wereld waar ze in leven. Net doen of de rest niet bestaat werkt niet. Deel nemen aan de wereld oftewel samenleving is ook een verantwoordelijkheid en dan zul je moeten bijdragen aan een goede samenwerking. In mijn ogen hadden ze ook mee moeten vechten. Maar goed. Ze leveren nu een bijdrage door wapens af te staan.
    Het feit dat Negan zijn eigen mensen aanpakt vanwege rape is heeft weinig met moraal te maken maar is een ego-dingetje van Negan. Total control over zijn mensen. Je pakt niks zonder toestemming wat niet van jouw is. Het is immers allemaal van Negan.

Ik denk dat wanneer Negan dreigt te verliezen of wanneer de saviors zien dat het een zware kluif wordt ze Negan als een baksteen laten vallen. Negan wordt gevangen genomen, denk ik. Kan best zijn dat er uiteindelijk een heel leger achter TF staat en misschien zit daar nog een verrassing bij. Ik denk dat Negan Sascha als troef gebruikt maar dat zij zich dan opoffert.
    Gregory gaat hoop ik het hoekje om...ik hoop opgegeten door walkers maar ik denk eerder door Negan. Hij houdt niet van lafaards!!
    Morgan kon wel eens het loodje leggen. Carol niet. Die is volgens mij weer helemaal terug.

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
  8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. ik vind dat ze op zijn minst wat wapens hadden kunnen achter laten,
    ik bedoel nu zijn ze ongewapend en er zijn ook gewoon kinderen daar
    eigenlijk valt mij dat wel tegen van TF
    dat je veel wapens mee neemt ok
    maar laat wel wat achter :peace:

10. quote:
    kruidentheetje schreef op 28 maart 2017 @ 21:52:
    [...]

OMG, zie nu pas wie je bent :facepalm: Goedemorgen 8-P
    wist gij dat niet..

11. :hello: nieuw topic al! En ik moet het oude topic nog bijlezen :-$ :rofl:
  12. quote:
    Meliora- schreef op 28 maart 2017 @ 21:48:
    Ik wil ook een TWD topic ontmaagding. :-$ Ik wil de volgende pliessiepliesssss.
    Moeten we dan maar even in de op zetten. Met dibs erbij of volgende op claimed voor meliora

5Gs: Good God Get A Grip Girl
  13. Gezien de voetbal toch niet om aan te gluren is, neem ik alvast wat plaatjes voor mijn rekening

Steven Ogg met een stinkdier

Austin met een skateboard

Tom met een kaars

Jeffrey met baby

Melissa met fans

Who's Negan?
  14. O dat is beter idee merlijne..
    Nu houdt ze ook.van jou :heart:

15. Ik.word altijd vrolijk van Simon.. X-D

16. quote:
    Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 22:11:
    Gezien de voetbal toch niet om aan te gluren is, neem ik alvast wat plaatjes voor mijn rekening

[afbeelding]

[afbeelding]

Tom met een kaars
    [afbeelding]

Jeffrey met baby
    [afbeelding]

Melissa met fans
    [afbeelding]
    al deze foto's :heart: (en stiekem soms ook :rofl: )

5Gs: Good God Get A Grip Girl
  17. Present!!
    Pfff 11 uur gewerkt vandaag, ik ben gesloopt!! Ik lees morgen even bij! :sheep:

Time spent with a cat is never wasted
  18. "Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
  19. quote:
    Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 22:11:
    Gezien de voetbal toch niet om aan te gluren is, neem ik alvast wat plaatjes voor mijn rekening

[afbeelding]

[afbeelding]

Tom met een kaars
    [afbeelding]

Jeffrey met baby
    [afbeelding]

Melissa met fans
    [afbeelding]
    Dit moeten we erin houden, acteurs met random dingen. :rofl:
  20. "Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
  21. "Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
  22. Happy new topic! :cheer:

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik wilde alvast reageren: If Beth comes back we riot :sick: Ik vond haar prima te doen, maar die fans met die gekke theorieen zijn wel echt koekkoek.

Oeps
  23. Jongens ik loop een eeuw achter:0 eerste 6 seizoenen op Netflix gekeken. Waar kijken jullie seizoen 7 allemaal?? Fox? Die kan ik niet vinden in mijn tv lijst :flower:
  24. Goede OP X-D Volgend jaar staan er 10 foto's met handtekeningen. X-D Norman, Melissa, Andy, Danai, Steven Yeun, Lauren, Father Gabriel (hoe heet ie ook alweer) en natuurlijk Steven Ogg X-D

We moeten wel goede doelen stellen he.

Oeps
  25. quote:
    Robijntje8 schreef op 28 maart 2017 @ 23:06:
    Jongens ik loop een eeuw achter:0 eerste 6 seizoenen op Netflix gekeken. Waar kijken jullie seizoen 7 allemaal?? Fox? Die kan ik niet vinden in mijn tv lijst :flower:
    Seizoen 7 staat bij mij ook op KPN on Demand. Je kunt ook streamen. Veel hier zweren bij Kodi.

Oeps