Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden (in showbizzland)

04-02-2006 21:09 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
mss dat het in navolging van het "zwanger in showbizzland" topic, en het onflatteuze foto topic, wel aardig is om een nieuw topic te hebben met alle relationele roddels van onze sterren?zo las ik net in de krant dat lance armstrong en sheryl crow uit elkaar gaan.
Alle reacties Link kopieren
Heeft Freek zijn tanden laten bleken?
Alle reacties Link kopieren
Freek en Eva vind ik trouwens een geweldig stel! Eva kan wel tegen een stootje. Denk dat ze het heel leuk samen kunnen hebben.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Nou wereldschokkend nieuws, hou je vast; Kim Feenstra is nog altijd verliefd op haar man. Tsja, ze zijn net twee jaar getrouwd. en volgens mij waren ze nog geen jaar samen toen er getrouwd moest worden dus wat een prestatie om nu nog verliefd te zijn.. maar wat ze zelf al zeggen, als je elkaar amper ziet dan houdt dat het wel spannend natuurlijk. Zo houd je de sleur wel buiten de deur. Of zo iets.
Alle reacties Link kopieren
Thomas Acda is getrouwd op het strand van Schiermonnikoog.

klik
Omdat de link van Blusher het niet doet:







Thomas Acda getrouwd van onze redactie

AMSTERDAM - Thomas Acda en zijn vriendin Esmé Wekker hebben elkaar zaterdag de eeuwige trouw beloofd.



Thomas en Esmé zijn getrouwd op Schiermonnikoog.



Naast de familie zouden volgens Shownieuws ook Peter Heerschop, Paul de Munnik en Carice van Houten bij de ceremonie aanwezig zijn geweest.



Het stel heeft samen dochter Lucia van twee. De zanger en acteur heeft uit een eerdere relatie zoon Finn.
Alle reacties Link kopieren
Zangeres Hind (28) is verliefd op Telfort-miljardair Marcel Boekhoorn (53). Weer 's wat anders dan haar ex Brainpower...
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde het net posten rvdiem





Zangeres Hind (28) is gevallen voor de charmes van de steenrijke zakenman Marcel Boekhoorn (53).



"Ik ben heel erg verliefd, ik ben heel gelukkig", vertelt Hind dinsdagavond in RTL Boulevard. "Het is echter 'allemaal nog heel pril."



Marcel regelde het telefoonnummer van Hind bij haar oude manager. Het koppel kende elkaar toen nog niet, maar Marcel liet weten Hind een aantrekkelijke vrouw te vinden en een hapje met haar te willen eten.



"Het voelde prima", gaat Hind verder. "Het is gewoon een hele spontane, lieve man." De twee zijn inmiddels het stadium 'daten' voorbij en spreken van een echte relatie.



Hind was eerder drie jaar samen met manager Eddie Tjon Fo. De twee gingen in september 2011 na een relatie van drie jaar uit elkaar.



Boekhoorn had in het verleden een kortstondige relatie met Tatjana Simic. De zakenman verdiende een fortuin met de verkoop van Telfort.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 19 februari 2013 @ 20:10:

Zangeres Hind (28) is verliefd op Telfort-miljardair Marcel Boekhoorn (53). Weer 's wat anders dan haar ex Brainpower...Las het, gets
Zo zie je maar, Hind gaat niet voor een mooi koppie
Hind spoort nu officieel niet: GATVER
Was zij een tijdje geleden niet op zoek naar een investeerder voor haar nieuwe album?
Backstreet Boy Nick Carter is verloofd

LOS ANGELES - Nick Carter stapt binnenkort in het huwelijksbootje. De Backstreet Boy heeft zijn vriendin Lauren Kitt ten huwelijk gevraagd.



''Ik had de ring al twee weken in mijn zak'', vertelt Carter aan People. ''Ik wil hem niet meer, dacht ik. Ik werd er gek van. Ik wilde hem uit mijn zak hebben en om haar vinger.''

Voor de gelegenheid nam Carter zijn vriendin mee naar een romantisch eilandje in de Florida Keys. Op het afgelegen plekje ging hij op zijn knieën.

''Ze zei 'ja'. Waarop ik zei: ik weet niet wat ik moet doen. Je moet de ring om mijn vinger doen, zei ze toen. Dus deed ik dat maar. Ik was in shock.''

Onwerkelijk

Carter was niet de enige die in shock was. Kitt vertelt: ''Ik verwachtte het niet. Het voelde allemaal heel onwerkelijk''.

De twee hebben nog geen datum, er moet namelijk eerst overlegd worden met de band, aldus Kitt. ''De keuze is niet aan ons. Het ligt allemaal aan de touragenda van de Backstreet Boys. Wij zijn gewoon blij en kijken ernaar uit om een nieuw hoofdstuk in ons leven te beginnen.''

Door: BuzzE



Shit zeg, daar gaat mijn kans...
Christina Applegate getrouwd met Nederlandse vriend

25 februari 2013, Maandag



Christina Applegate is zaterdag in het huwelijksbootje gestapt met haar Nederlandse vriend Martijn LeNoble.



De twee werden 'omringd door hun familie tijdens een priveceremonie thuis in Los Angeles', zo meldt de woordvoerder van de blondine aan People.



De 41-jarige actrice en de 43-jarige basgitarist zijn sinds 2008 samen. In 2010 verloofden ze zich. Samen hebben ze een 2-jarige dochter.





'Huwelijk Tori Spelling op losse schroeven'

van onze redactie

AMSTERDAM -



Tori Spelling en Dean McDermott hebben gelukkigere tijden gekend.



Tori en Dean zitten in een huwelijkscrisis en stevenen af op een scheiding, zo beweert het Amerikaanse blad Star.



Dean zou de actrice ontrouw zijn geweest en regelmatig kritiek hebben geuit op haar gewicht. Tori zou haar echtgenoot voor geen cent meer vertrouwen...



"Ze is zo achterdochtig, dat ze alle e-mails in zijn inbox leest", zegt een insider. "Ze heeft zelfs een privedetective ingehuurd om Dean in de gaten te houden. Ze is namelijk bang dat hij de afgelopen jaren is vreemdgegaan met meerdere vrouwen."



Tori en Dean trouwden in 2006 en hebben samen vier kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ninox schreef op 09 februari 2013 @ 22:49:

Laten we zeggen dat ik hem 'uit het vak' ken, en daar zie ik vooral iemand die enorm snel omhooggeschoten is (deels terecht), door iedereen op handen gedragen wordt ("want hij doet het zo leuheuk!" en "oh ieks, een slang, wat stoer!") maar die ook onervaren is, weinig diepgang heeft (ook vaktechnisch) en meer dan eens als een arrogante kwal over mensen heen dendert en zich van niemand iets aantrekt.Een fijne collega dus
quote:toffifee schreef op 01 maart 2013 @ 15:13:

'Huwelijk Tori Spelling op losse schroeven'

van onze redactie

AMSTERDAM -



Tori Spelling en Dean McDermott hebben gelukkigere tijden gekend.



Tori en Dean zitten in een huwelijkscrisis en stevenen af op een scheiding, zo beweert het Amerikaanse blad Star.



Dean zou de actrice ontrouw zijn geweest en regelmatig kritiek hebben geuit op haar gewicht. Tori zou haar echtgenoot voor geen cent meer vertrouwen...



"Ze is zo achterdochtig, dat ze alle e-mails in zijn inbox leest", zegt een insider. "Ze heeft zelfs een privedetective ingehuurd om Dean in de gaten te houden. Ze is namelijk bang dat hij de afgelopen jaren is vreemdgegaan met meerdere vrouwen."



Tori en Dean trouwden in 2006 en hebben samen vier kinderen.Nou ik hoop dat dit niet waar is! Die zag ik echt heel oud worden samen.
Huwelijken die worden uitgesteld, tellen die hier ook mee?



Van uitstel komt afstel..
Alle reacties Link kopieren
Bram Moszkowicz wil zijn eerdere vriendin Nienke Hoogervorst graag terug.



"Ik heb haar pijn gedaan. Dat zit me dwars en dat probeer ik goed te maken", deelt de advocaat zondagavond tijdens het KRO-programma Oog in Oog.





Vorige week liet Bram ook al doorschemeren dat hij nog gevoelens heeft voor Nienke. Op de radio vroeg de strafpleiter het nummer Still Got the Blues For You van Gary Moore voor haar aan. "Op 538 bespreek ik altijd wat juridische dingen en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een plaatje voor haar aan te vragen. Romantisch hè?"





Nienke en Bram leerden elkaar in 2005 kennen toen ze deelnam aan De Nieuwe Moszkowicz, een talentenjacht voor jonge advocaten. Nienke schreef de overwinning van de show op haar naam en kreeg een relatie met de topadvocaat.





Tot oktober vorig jaar was Moszkowicz samen met presentatrice Eva Jinek. Vorige maand deelde de advocaat van de relatie geleerd te hebben en in de toekomst meer aandacht te investeren in een geliefde. “Je moet iemand de tijd geven, dat geldt voor alle relaties.” Eind januari werd bekend dat Bram en zijn laatste vriendin Gaby Hingst uit elkaar zijn.







Dat is zoveel exxen geleden?
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 01 maart 2013 @ 15:13:

'Huwelijk Tori Spelling op losse schroeven'

van onze redactie

AMSTERDAM -



Tori Spelling en Dean McDermott hebben gelukkigere tijden gekend.



Tori en Dean zitten in een huwelijkscrisis en stevenen af op een scheiding, zo beweert het Amerikaanse blad Star.



Dean zou de actrice ontrouw zijn geweest en regelmatig kritiek hebben geuit op haar gewicht. Tori zou haar echtgenoot voor geen cent meer vertrouwen...



"Ze is zo achterdochtig, dat ze alle e-mails in zijn inbox leest", zegt een insider. "Ze heeft zelfs een privedetective ingehuurd om Dean in de gaten te houden. Ze is namelijk bang dat hij de afgelopen jaren is vreemdgegaan met meerdere vrouwen."



Tori en Dean trouwden in 2006 en hebben samen vier kinderen.An Open Letter to Star Magazine

Feb 28, 2013 by Tori Spelling

Here are the two things you learn quickly in the public eye when media publications are "reporting a story" about your life... That some publications are more reputable than others and they fact check their stories, and then one writes whatever story they want and repeatedly use the generic word "sources" to add an air of legitimacy. The second is that most publicists will tell their clients "no comment. This will pass". And it usually does. Then, the next week the tabloid is telling lies about another celebrity. Well, my publicists are as good as you can get and they aren't just business associates, I consider them close friends. But this time I had to comment because this time I'm answering not as a celebrity but as a mom.



At this point you might be wondering what I'm referring to while others have already seen the hateful story on the cover of this weeks Star magazine claiming that Dean and I are divorcing and many more horrible claims against my husband. Yes, the story will pass but what won't pass is what happened in a local supermarket check out line.



My son Liam is turning 6 in a couple weeks. His proudest achievement so far in his young life is that he is learning to read. Until now, when that pride turned to sorrow thanks to Star magazine. He first spotted me on the cover, then Dad, and then a picture of himself and his 3 younger siblings. He was able to read two things out loud, the word DIVORCE (which he proudly sounded out) and the caption above his picture which read "Who will get the kids?" He became terrified. I had to hurry him and his confused 4-year-old sister Stella out of the grocery store and into our car. By the time he was fastening himself into his car seat he was asking, "Why is someone getting us?? Where are you and Dad going?" He was anxiously biting his lower lip and his big blue eyes were filled with tears. My heart sank. How would I explain to my children that what these 3 writers who have never even met us but who claim to know the ins and outs of our relationship and have proudly put their names on this article are flat out writing lies?



I've always had shots taken at me. It's been almost 24 years since I became a public figure starting at age 16 with 90210. It's the downside to this business but I've built up a pretty thick skin to the lies and trash talking at this point. But my children are another story. Keep them out of it! I wonder if any of those 3 writers have children? How would they feel if their child had to read something so hurtful and confusing as what mine had to read? How do they sleep at night knowing they've potentially emotionally scarred and if nothing else terrified innocent children.



Driving home I repeatedly told my children, "That magazine doesn't know us. Daddy and I are very happy and in love. There will be no divorce and all of us will remain together as a family". Stella, my literal one, just kept saying "But then why is it on the magazine? Magazines are true." I wish that were always the case.



I'm lucky my two oldest are only 5 and 4 and couldn't read the fine details of the article where horrific claims were made against my husband, their Dad.



Again, you want to make inaccurate low blows at someone Star? Go for me! I can handle it. I always have. But don't do it to a man that has done nothing but loved me and our children. He has stood by me during the good times and held my hand through the darkest moments of my life. I'm so blessed to have him as my partner in life and love and he is the best father to our four children. I'm aware that all that matters is that we know our truth. It’s just sad that our actual happiness would probably be deemed boring to Star Magazine. What kind of society have we become where love stories and fairytales are dead? That others’ failure is what people crave and what sells? That’s not the world I want my children growing up in. But I digress.



What is the outcome of this story? Easy... Next week they'll be reporting about some other couple splitting or someone having a breakdown and this will "have passed". And, Dean and I will continue to love each other and our babies and be grateful for the lives we have. I know that. But, our children should never have to bear witness to lies and fabrications that affect their lives so that a media outlet can make money. That will always be wrong!



Zielig voor dat jochie, zo blij dat hij kan lezen en dan lees je zoiets over je ouders. Ik vind Tori en Dean een leuk stel, zij is lekker over de top en een beetje hysterisch en hij gaat zo lekker met haar mee maar ondertussen zet hij haar steeds weer op haar beide voeten neer op aarde.



Ik hoop dat deze brief enig effect scoort, zo lullig die verhalen die steeds uit de dikke duimen van de roddelbladen wordt gezogen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Die Bram...lekker dan voor zijn ex Eva, om nu te horen dat hij al die tijd nog gevoelens voor die Nienke had. Die man kan echt niet alleen zijn..sjongejonge. Totaal niet geloofwaardig om nu ineens weer of nog gevoelens te hebben voor een ex van zolang geleden. Ja, het kan wel, maar waarom daar nu pas mee komen en niet eerder?
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 19 februari 2013 @ 20:52:

Hind spoort nu officieel niet: GATVER

?

Wat is er gatver?

Leeftijdsverschil? Uiterlijk? Gedrag?
Leeftijdsverschil, uiterlijk en gedrag: check!
Tori is leuk. Dean ook. Lekker samen gelukkig blijven.
En het schijnt dat Barbie en Michael ook op het punt staan om te gaan scheiden? Ik ben zo verrast... (Ik hoop dat de sarcasme goed overkomt.)
Zal wel voor de kijkcijfers zijn....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven