Gezondheid alle pijlers

Vergiftiging met arseen

19-12-2014 00:08 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds langere tijd wordt ik vergiftigd .Vast staat dat het zeer lang met arsenicum is geeurd.ik heb het overleefd maar ben er zeker van dat het nog steeds gebeurd.Ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen die mij kunnen helpen hieruit te geraken.

Politie in Nl doet niets,ook in België aangifte gedaan,gebeurtook iets.Medisch dossier voorhanden.Hoop op hulp/reactie naar albipennis@gmail.com. Wie helpt? Dank .A P.
Vergiftiing
Zoek een goede psychiater. Die kan je op weg helpen.
Juist ja.
Gewoon altijd je eigen boterhammetjes smeren?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gehad. Ik vermoed dat de buurvrouw me niet mag. Ik heb een detective ingeschakeld. Zorg dat je alles wat je tot je neemt goed verhit. Arseen geeft een sterke knoflookgeur bij verhitting.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Door wie/wat is vergiftiging vastgesteld? Wie wil jou vergiftigen?
Alle reacties Link kopieren
Huh? En waarom heb je dat idee? Misschien wijs om eens een psychiater of psycholoog op te zoeken. Kan je in ieder geval kijken wat zij denken.
als het nog steeds gebeurt dan is dat niet best. Wie doet dat?
quote:Splinter_ schreef op 19 december 2014 @ 00:12:

Gewoon altijd je eigen boterhammetjes smeren?maar als die korrels in de pindakaas zitten?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 december 2014 @ 00:18:

als het nog steeds gebeurt dan is dat niet best. Wie doet dat?De butler?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben je onlangs in India geweest?



http://www.neuropathie.nu ... senicum-vergiftiging.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zelf nog even wat beter vertalen :





Er zijn verschillende behandelingen die u kunt doen om het gif escaleren te voorkomen. Zwavel kan effectief verwijderen arseen in je lichaam. Het is raadzaam dat u begint met het eten van voedsel rijk aan zwavel, zoals eieren, uien, bonen, peulvruchten, garlics, enz. U kunt ook kopen supplementen die aminozuren die rijk zijn aan zwavel bevatten. Zorg er wel voor dat u eerst uw arts te raadplegen voordat u een vorm van medicatie. Een vezelrijk dieet is ook een efficiënte manier om alle arseen weg te wassen. Het enige wat u hoeft te doen is om consequent te eten granen, volkoren rijst en brood, groenten en fruit. Ten slotte is het van cruciaal belang dat u altijd houtskool tabletten in uw noodpakket. Als iemand inneemt hoge dosering van arseen, bel het ziekenhuis en zorg ervoor dat je krijgt meteen 5 toedienen van deze pillen om de vijftien minuten tot u bereikt de eerste hulp.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2014 @ 00:23:

[...]





De butler?nee die heeft een alibi. Ik verdenk de tuinman of neef Charles
Neef Charles is regelmatig bij mij, ik kan voor hem in staan
Alle reacties Link kopieren
Albipennis ( ik moet steeds denken albino penis, maar dat is iets totaal anders dan de mier waar naar je je vernoemd hebt ) , wie heeft baat bij jouw dood? Heb je een flinke erfenis? Heeft er iemand een enorme hekel aan je?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ja wat is het motief? Is er onlangs nog een familiereunie geweest? of fok je misschien zeldzame orchideeën
wat zijn de klachten? hoe erg is het?
Heb ik eens een boek over gelezen: bramen met arsenicum (had ook al zo'n ongeloofwaardig plot)
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 19 december 2014 @ 00:33:

Heb ik eens een boek over gelezen: bramen met arsenicum (had ook al zo'n ongeloofwaardig plot)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
al bij de duitse politie geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 december 2014 @ 00:40:

al bij de duitse politie geweest?Ik heb zelf hele goede ervaringen met de politie van Luxemburg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




Welk uniform heeft je voorkeur, Albi?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren








Bij nader inzien zou ik voor een Portugees agentje gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven